Ik vraag me af hoe het met de uien is afgelopen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het ook matig, ik had het leuker gevonden als er écht iets te zien was geweest
Waren er verder nog goede 1 april grappen in het land? Vind de items daarover van de NOS altijd leuk maar gisteren bijna de hele dag liggen tukken dus heb het helemaal gemist
Even naar de Etosquote:En ik ben nog steeds misselijk trouwensWat de kans dat het kwam door de drank kleiner maakt en de kans dat ik zwanger ben groter
![]()
Nu ben ik de draad kwijt.quote:Op maandag 2 april 2012 14:19 schreef MaJo het volgende:
Wie gaat er nou elke dag de index uitpluizen? En als dat de grap geweest zou zijn is dat nóg matiger dan geen grap, voor zover dat al mogelijk is
Ik ookquote:Op maandag 2 april 2012 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het met de uien is afgelopen.
Ik las dit met het melodietje van "Even naar Primeeeera" in mijn hoofdquote:Even naar de Etos
Ik zeg toch dat ik dat al gezien heb en dat dat er al voor 1 april stondquote:
Geen idee, maar zag vanochtend wel een foto van een grote stapel aardappelsquote:Op maandag 2 april 2012 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me af hoe het met de uien is afgelopen.
Goed planquote:Even naar de Etos
"Ik wil graag een Staatslot, een pak sigaretten en een Predictor". Nee, klinkt niet echt.quote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookNiets meer over gehoord.
[..]
Ik las dit met het melodietje van "Even naar Primeeeera" in mijn hoofdEn ik ren niet meteen naar de drogist, eerst maar eens een paar dagen afwachten
Eerder een staatslot, condooms en een predictorquote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Ik wil graag een Staatslot, een pak sigaretten en een Predictor". Nee, klinkt niet echt.
Kloptquote:
Die condooms maken nu niks meer uitquote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
Eerder een staatslot, condooms en een predictor
Volgens mij verkopen ze zowel geen predictors als condooms bij de Primera. Dat was het meer eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerder een staatslot, condooms en een predictor
Waaruit blijkt dat de grote faalhaas hier dus Iamredleader isquote:
En ook dat natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 14:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die condooms maken nu niks meer uit
Euh.... wie hapt er nou?quote:Op maandag 2 april 2012 14:23 schreef MaJo het volgende:
Waaruit blijkt dat de grote faalhaas hier dus Iamredleader is
Dat snap ik maar die condooms maakte het juist wat absurderquote:Op maandag 2 april 2012 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze zowel geen predictors als condooms bij de Primera. Dat was het meer eigenlijk.
En die peuken heb je nodig als je in spanning afwacht
Dat zijn uienquote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen idee, maar zag vanochtend wel een foto van een grote stapel aardappels
[..]
Goed plan
Jij doet alsof dat de grap was en ik corrigeer je. Dus jij faalt en niet ikquote:
Ook waar.quote:Op maandag 2 april 2012 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik maar die condooms maakte het juist wat absurder
Nog een faal van redquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij doet alsof dat de grap was en ik corrigeer je. Dus jij faalt en niet ik
Ik doe helemaal nergens alsof...quote:Op maandag 2 april 2012 14:25 schreef MaJo het volgende:
Jij doet alsof dat de grap was en ik corrigeer je. Dus jij faalt en niet ik
Ik start de pool vast op.quote:Op maandag 2 april 2012 14:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ben overigens de laatste dagen wel vet prikkelbaar dus misschien toch maar eens een test doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |