zwaarquote:Op maandag 2 april 2012 16:22 schreef zarGon het volgende:
TS heeft het al zo zwaar en dan komen jullie nog zo reageren.
Heb je dat ook met verkrachting? moord? etc. etc.quote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zou wel eens weten hoeveel van die betweters hier zelf ooit wel eens in een situatie hebben gezeten waarin ze dus gelukkig waren met hun vriend/vriendin maar toch om overklaarbare rede verliefd worden op iemand anders.
Lijkt me dat je je dan in zo'n situatie kan verplaatsen in plaats van enkel vanuit je eigen levenservaring (zolder) iemand gaat afvallen "omdat het enkel iets voor zwakkeren is"
Of je bent monogaam, of je bent het niet.quote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zou wel eens weten hoeveel van die betweters hier zelf ooit wel eens in een situatie hebben gezeten waarin ze dus gelukkig waren met hun vriend/vriendin maar toch om overklaarbare rede verliefd worden op iemand anders.
Lijkt me dat je je dan in zo'n situatie kan verplaatsen in plaats van enkel vanuit je eigen levenservaring (zolder) iemand gaat afvallen "omdat het enkel iets voor zwakkeren is"
Zeg het tegen die dame als je vriendin naast je loopt, dan weet je het antwoord.quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef DSS24 het volgende:
Er is nog niets gebeurd buiten een smsje die dan echt niet door de beugel kan![]()
Als ik een lekkere dame op straat zie denk ik meteen hoe het zou zijn om die helemaal uit te scheuren. Ben ik dan ook een klootzak tegenover mijn vriendin?
Volgens mij weet TS niet wat ze met der gevoelens aanmoet, vraagt ze daarom de mening van anderen en niet om sympathie.quote:Op maandag 2 april 2012 16:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Of je bent monogaam, of je bent het niet.
Mensen mogen die keuze maken, en daar afspraken over maken binnen hun relatie.
Dat TS veinst dat ze monogaam is, maar ondertussen volgespackt wil worden met bambix door een collega, is gewoonweg achterbaks. Ik snap dan ook niet dat deze vrouwe, die reeds gevlucht is, hier sympathie voor probeert te krijgen.
Maar ''foute'' SMSjes sturen naar een persoon anders dan je partner niet.quote:Op maandag 2 april 2012 16:50 schreef DSS24 het volgende:
"Foute" gedachtes over een persoon anders dan je partner heeft elke gezonde man lijkt mij.
Dit dus.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar ''foute'' SMSjes sturen naar een persoon anders dan je partner niet.
En nu ?
Klopt, dat het enige is wat zij daadwerkelijk gedaan heeft. Hoe er hier gereageerd wordt lijkt wel of ze een half jaar vreemd gaat.quote:Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar ''foute'' SMSjes sturen naar een persoon anders dan je partner niet.
En nu ?
quote:Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Klopt, dat het enige is wat zij daadwerkelijk gedaan heeft. Hoe er hier gereageerd wordt lijkt wel of ze een half jaar vreemd gaat.
Post je de uitkomst in dit topic?quote:Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zeg het tegen die dame als je vriendin naast je loopt, dan weet je het antwoord.
Als je een loser bent mag je best een keer vreemdgaan. Zoiets?quote:Op maandag 2 april 2012 17:10 schreef DSS24 het volgende:
Naja ik snap jullie wel. Maar het is zo makkelijk om in alle rust achter je pc'tje "slet" te typen. Vaak hebben de mensen nooit iets soortgelijks meegemaakt. D.w.z. een heel leuk meisje tegenkomen die interesse in je heeft terwijl je al een partner hebt.
Ik zeg nergens dat vreemdgaan o.k. is. Dat vind ik namelijk niet.quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als je een loser bent mag je best een keer vreemdgaan. Zoiets?
En terecht, we hebben al genoeg promiscue vrouwtjes hier in Nederland.quote:Op maandag 2 april 2012 17:19 schreef Avey het volgende:
Geweldig topic
Volgens mij is TS inmiddels al verkoold op die brandstapel
dit, ook nog via via een telefoon nummer regelenquote:Op maandag 2 april 2012 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat je donders goed weet wat je moet doen, alleen vind je het veel te leuk om met hem te flirten..
Jij bent gewoon bang dat iedere vrouw die met jou samen is binnen de kortste keren een ander erbij neemt...quote:Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef Ffleamig het volgende:
En terecht, we hebben al genoeg promiscue vrouwtjes hier in Nederland.
Ik ben echt een beest in bed, vrouwen kunnen niet eens meer denken aan iets anders dan aan seks met mij, nee daar vergis je je in, ik heb al ontelbare complimenten daarover gehad.quote:Op maandag 2 april 2012 17:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon bang dat iedere vrouw die met jou samen is binnen de kortste keren een ander erbij neemt...
O yeah... I believe you...quote:Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef Ffleamig het volgende:
Ik ben echt een beest in bed, vrouwen kunnen niet eens meer denken aan iets anders dan aan seks met mij, nee daar vergis je je in, ik heb al ontelbare complimenten daarover gehad.
Al die meisjes die jij geneukt hebt, waren die allemaal single?quote:Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ben echt een beest in bed, vrouwen kunnen niet eens meer denken aan iets anders dan aan seks met mij, nee daar vergis je je in, ik heb al ontelbare complimenten daarover gehad.
Inflatable...quote:Op maandag 2 april 2012 17:45 schreef DSS24 het volgende:
Al die meisjes die jij geneukt hebt, waren die allemaal single?
quote:Op maandag 2 april 2012 17:42 schreef JustAsEasy het volgende:
Ts kan niet meer op internet jongens. Ze heeft het haar vriend verteld dankzij jullie raad. Nu is ze het huis uitgeschopt en leeft ze op straat![]()
groeten,
Ts haar ex
Voor zover ik kan nagaan wel, al weet ik het van de meesten niet echt zeker maar dat is niet mijn probleem dan.quote:Op maandag 2 april 2012 17:45 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Al die meisjes die jij geneukt hebt, waren die allemaal single?
quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Mijn vermoeden toen ik de topictitel las klopte wederom weer eens: dat kan alleen maar een vrouw zijn.
En dan zijn er nog vrouwen die zich afvragen waarom Nederlandse vrouwen steeds meer uit de gratie van Nederlandse mannen vallen...
Inderdaad, dat denk ik ook. Je kan er niks aan doen dat je verliefd word maar je bepaalt wel zelf de afloop. Met je vriend of met die flirt.quote:Op maandag 2 april 2012 16:28 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Het kan zeker gebeuren, hoe je er mee omgaat heb je zelf in de hand. Dat hoor je ook zo vaak, ja maar ik kan niet helpen dat ik verliefd wordt en ga met hem of haar verder. Gewoon afstand nemen en dan komt het vanzelf goed.
En mocht de rek er echt uitzijn ok, dan kun je verder kijken wat je er mee kan.
Alleen de pil, waar de meeste vrouwen aan zitten, is wat ze nog een beetje in bedwang houdenquote:Op maandag 2 april 2012 11:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
De laatste jaren is wel duidelijk geworden dat juist vrouwen oversekst zijn hoor.
Scheelt een hoop problemen in ieder geval.quote:Op maandag 2 april 2012 19:01 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ja inderdaad, toegeven is makkelijk, maar je afzetten tegen die gevoelens is lovenswaardig en te prefereren tegenover toegeven vind ik.
Zeker als ze beiden een goede relatie hebben, als het allemaal voor de buurt is dan snap ik het wel, maar dan nog is eerlijkheid het beste.quote:Op maandag 2 april 2012 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Scheelt een hoop problemen in ieder geval.
Het kan natuurlijk ook een hele leuke ervaring worden...quote:Op maandag 2 april 2012 19:05 schreef Bastard het volgende:
Scheelt een hoop problemen in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |