abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109808371
Monogaam is tot daar aan toe, maar als je er echt voor kiest en je relatie verder gelukkig is dan zou ik het persoonlijk niet gaan verspesten omdat de 5 jaar blues even de kop op steekt, anders sta je er waarschijnlijk na die tijd weer zo voor oO<
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_109808536
TS heeft het al zo zwaar en dan komen jullie nog zo reageren.
pi_109808579
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:22 schreef zarGon het volgende:
TS heeft het al zo zwaar en dan komen jullie nog zo reageren.
zwaar :') _O-
pi_109808587
Ik zou wel eens weten hoeveel van die betweters hier zelf ooit wel eens in een situatie hebben gezeten waarin ze dus gelukkig waren met hun vriend/vriendin maar toch om overklaarbare rede verliefd worden op iemand anders.

Lijkt me dat je je dan in zo'n situatie kan verplaatsen in plaats van enkel vanuit je eigen levenservaring (zolder) iemand gaat afvallen "omdat het enkel iets voor zwakkeren is" ):O
pi_109808796
Het kan zeker gebeuren, hoe je er mee omgaat heb je zelf in de hand. Dat hoor je ook zo vaak, ja maar ik kan niet helpen dat ik verliefd wordt en ga met hem of haar verder. Gewoon afstand nemen en dan komt het vanzelf goed.

En mocht de rek er echt uitzijn ok, dan kun je verder kijken wat je er mee kan.
pi_109808856
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zou wel eens weten hoeveel van die betweters hier zelf ooit wel eens in een situatie hebben gezeten waarin ze dus gelukkig waren met hun vriend/vriendin maar toch om overklaarbare rede verliefd worden op iemand anders.

Lijkt me dat je je dan in zo'n situatie kan verplaatsen in plaats van enkel vanuit je eigen levenservaring (zolder) iemand gaat afvallen "omdat het enkel iets voor zwakkeren is" ):O
Heb je dat ook met verkrachting? moord? etc. etc.

Zulks een onzin dit. Als je afgesproken hebt monogaam te zijn in een relatie moet je gewoon niet rotzooien ernaast. Simpel.
  Redactie Frontpage maandag 2 april 2012 @ 16:32:49 #107
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_109809000
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Roellie80 het volgende:

Of je bent monogaam, of je bent het niet.

Mensen mogen die keuze maken, en daar afspraken over maken binnen hun relatie.

Dat TS veinst dat ze monogaam is, maar ondertussen volgespackt wil worden met bambix door een collega, is gewoonweg achterbaks. Ik snap dan ook niet dat deze vrouwe, die reeds gevlucht is, hier sympathie voor probeert te krijgen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_109809242
Er is nog niets gebeurd buiten een smsje die dan echt niet door de beugel kan _O-

Als ik een lekkere dame op straat zie denk ik meteen hoe het zou zijn om die helemaal uit te scheuren. Ben ik dan ook een klootzak tegenover mijn vriendin?
pi_109809504
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef DSS24 het volgende:
Er is nog niets gebeurd buiten een smsje die dan echt niet door de beugel kan _O-

Als ik een lekkere dame op straat zie denk ik meteen hoe het zou zijn om die helemaal uit te scheuren. Ben ik dan ook een klootzak tegenover mijn vriendin?
Zeg het tegen die dame als je vriendin naast je loopt, dan weet je het antwoord.
pi_109809815
"Foute" gedachtes over een persoon anders dan je partner heeft elke gezonde man lijkt mij.
  maandag 2 april 2012 @ 16:51:38 #111
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_109809881
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:32 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Of je bent monogaam, of je bent het niet.

Mensen mogen die keuze maken, en daar afspraken over maken binnen hun relatie.

Dat TS veinst dat ze monogaam is, maar ondertussen volgespackt wil worden met bambix door een collega, is gewoonweg achterbaks. Ik snap dan ook niet dat deze vrouwe, die reeds gevlucht is, hier sympathie voor probeert te krijgen.
Volgens mij weet TS niet wat ze met der gevoelens aanmoet, vraagt ze daarom de mening van anderen en niet om sympathie.
Nou en die verschillende meningen heeft ze confronterend ongezouten over zich heengekregen en nu is het aan haar of ze daar iets mee kan of doet.

Zal niet makkelijk zijn maar ik denk dat ze na alle woorden nu wel een goed doordachte keuze zal maken. Welke.............is niet aan ons.
Dus sterkte meid!!!
  maandag 2 april 2012 @ 16:53:13 #112
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_109809940
quote:
15s.gif Op maandag 2 april 2012 16:50 schreef DSS24 het volgende:
"Foute" gedachtes over een persoon anders dan je partner heeft elke gezonde man lijkt mij.
Maar ''foute'' SMSjes sturen naar een persoon anders dan je partner niet.

En nu ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109809970
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En nu ?
Dit dus.
pi_109810066
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En nu ?
Klopt, dat het enige is wat zij daadwerkelijk gedaan heeft. Hoe er hier gereageerd wordt lijkt wel of ze een half jaar vreemd gaat.
pi_109810217
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:56 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Klopt, dat het enige is wat zij daadwerkelijk gedaan heeft. Hoe er hier gereageerd wordt lijkt wel of ze een half jaar vreemd gaat.
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:43 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Zeg het tegen die dame als je vriendin naast je loopt, dan weet je het antwoord.
Post je de uitkomst in dit topic? :9
pi_109810388
Tsja, iedereen creëert natuurlijk zijn eigen referentiekader. 'Foute' smsjes sturen naar een ander persoon is provocerend. Als ze dit soort dingen in 't geniep doet, is het fout. Om het feit, dat als het niet fout zou zijn, ze het ook niet in het geheim zou moeten hoeven doen. Ik zou dat niet zo willen bagatelliseren, DSS24.
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_109810398
Er is niks mis met flirten. Over het algemeen wordt je daar vrolijker en geiler van naar je eigen partner toe, dus die kan daar van profiteren.
Ik zie dat totaal niet als fout en al helemaal niet al vreemdgaan.

Kiezen tussen een bestaande partner en een verliefdheid of die bestaande partner daarvoor laten gaan, is wel stom.
Iedereen is in verliefdheid geweldig leuk en je ziet ook geen negatieve kanten. Maar die persoon is echt niet de rest van zijn leven zo, als je hem eenmaal thuis hebt.

Met de eigen partner hebt je al ik weet niet wat gedeeld en dat geeft een heel andere band. Dat heb je niet accuut met een volgende. Dus tenzij de relatie slecht is (en dat is hij volgens TS niet), niet verbreken!

Flirten is een spelletje dat juist zo goed werkt als je weet dat je hem/haar niet kunt krijgen. En dan gewoon thuis je lusten botvieren.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_109810666
Naja ik snap jullie wel. Maar het is zo makkelijk om in alle rust achter je pc'tje "slet" te typen. Vaak hebben de mensen nooit iets soortgelijks meegemaakt. D.w.z. een heel leuk meisje tegenkomen die interesse in je heeft terwijl je al een partner hebt.
pi_109810677
Wat een middeleeuwse toestanden hier.
pi_109810918
quote:
15s.gif Op maandag 2 april 2012 17:10 schreef DeadStella het volgende:
Wat een middeleeuwse toestanden hier.
Want vreemdgaan is hip en modern?
pi_109810995
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:10 schreef DSS24 het volgende:
Naja ik snap jullie wel. Maar het is zo makkelijk om in alle rust achter je pc'tje "slet" te typen. Vaak hebben de mensen nooit iets soortgelijks meegemaakt. D.w.z. een heel leuk meisje tegenkomen die interesse in je heeft terwijl je al een partner hebt.
Als je een loser bent mag je best een keer vreemdgaan. Zoiets? :')
  maandag 2 april 2012 @ 17:19:42 #122
279841 Avey
Blossom!
pi_109811072
Geweldig topic :')

Volgens mij is TS inmiddels al verkoold op die brandstapel
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_109811108
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als je een loser bent mag je best een keer vreemdgaan. Zoiets? :')
Ik zeg nergens dat vreemdgaan o.k. is. Dat vind ik namelijk niet.
pi_109811130
Nou, het is meer hoe een aantal doen, alsof zij door haar persoonlijk aan de kant zijn gezet. Reageer gewoon een beetje normaal.
pi_109811301
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:19 schreef Avey het volgende:
Geweldig topic :')

Volgens mij is TS inmiddels al verkoold op die brandstapel
En terecht, we hebben al genoeg promiscue vrouwtjes hier in Nederland.
  maandag 2 april 2012 @ 17:27:49 #126
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_109811368
TS :')

Hiervoor raad willen hebben :')

Tevens als mijn vriendin net TS was, en ik zou hierachter komen, zou ik op z'n minst heel erg boos worden.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  maandag 2 april 2012 @ 17:28:22 #127
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109811387
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat je donders goed weet wat je moet doen, alleen vind je het veel te leuk om met hem te flirten..
dit, ook nog via via een telefoon nummer regelen :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_109811509
Dat je verliefd wordt op een ander kun je niet helpen. Dat overkomt je en is inderdaad helemaal niet noodzakelijk een teken dat je relatie niet goed is.

Wat je er mee doet is een tweede. En het is afhankelijk van hoe jij en jouw vriend aankijken tegen zoiets. Er zijn best wat mensen die vinden dat je nu al te ver bent gegaan, ook al is het bij flirten gebleven... deels natuurlijk ook omdat het er op lijkt dat je eigenlijk ook wel wil "consumeren".

Op zich ook prima als je met hem het bed in duikt, maar bedenk je wel wat de consequenties kunnen zijn. Verliefdheid gaat over, dus als je hierdoor een goede relatie op het spel zet... is dat het je waard? Bedenk gewoon eens hoe jouw vriend zou reageren als hij wist dat je zulke sms-jes stuurt...

Misschien is de spanning, het avontuur, enz. het je allemaal wel waard dat je je relatie op het spel zet. Ook prima, maar kies er iig bewust voor en denk niet dat het nooit uit kan komen, want ook al zijn vrouwen veel beter in vreemdgaan dan mannen (althans, het geheimhouden daarvan)... ook bij vrouwen komt het vaak op enig moment boven water.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_109811550
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef Ffleamig het volgende:

En terecht, we hebben al genoeg promiscue vrouwtjes hier in Nederland.
Jij bent gewoon bang dat iedere vrouw die met jou samen is binnen de kortste keren een ander erbij neemt...
pi_109811724
Daarom open communicatie proberen te hebben in een relatie, dat geeft jullie allebei waarschijnlijk een stuk rust ook, door het vertrouwen wat je dan in elkaar hebt !
pi_109811806
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 17:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij bent gewoon bang dat iedere vrouw die met jou samen is binnen de kortste keren een ander erbij neemt...
Ik ben echt een beest in bed, vrouwen kunnen niet eens meer denken aan iets anders dan aan seks met mij, nee daar vergis je je in, ik heb al ontelbare complimenten daarover gehad.
pi_109811838
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef Ffleamig het volgende:

Ik ben echt een beest in bed, vrouwen kunnen niet eens meer denken aan iets anders dan aan seks met mij, nee daar vergis je je in, ik heb al ontelbare complimenten daarover gehad.
O yeah... I believe you... :D
  maandag 2 april 2012 @ 17:42:18 #133
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_109811852
Ts kan niet meer op internet jongens. Ze heeft het haar vriend verteld dankzij jullie raad. Nu is ze het huis uitgeschopt en leeft ze op straat _O_

groeten,

Ts haar ex
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
  Trouwste user 2022 maandag 2 april 2012 @ 17:44:35 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_109811921
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_109811936
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Al die meisjes die jij geneukt hebt, waren die allemaal single?
pi_109812014
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:45 schreef DSS24 het volgende:

Inflatable...
  maandag 2 april 2012 @ 17:49:13 #137
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_109812090
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:42 schreef JustAsEasy het volgende:
Ts kan niet meer op internet jongens. Ze heeft het haar vriend verteld dankzij jullie raad. Nu is ze het huis uitgeschopt en leeft ze op straat _O_

groeten,

Ts haar ex
:')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_109812415
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:45 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Voor zover ik kan nagaan wel, al weet ik het van de meesten niet echt zeker maar dat is niet mijn probleem dan.
pi_109812469
Wildthing,,,,you make my heart sing...

Goed bezig jij !
pi_109812662
Maargoed, dit is niet voor iedereen wegelegd natuurlijk. Er zijn ook zat mensen die gewoon gewoon doen...
pi_109814449
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Mijn vermoeden toen ik de topictitel las klopte wederom weer eens: dat kan alleen maar een vrouw zijn.

En dan zijn er nog vrouwen die zich afvragen waarom Nederlandse vrouwen steeds meer uit de gratie van Nederlandse mannen vallen...
:') Ik heb dit zelfde gezeik 2x gehad met een man hoor...
compact en kleverig.
  maandag 2 april 2012 @ 18:58:31 #142
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109814800
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 16:28 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Het kan zeker gebeuren, hoe je er mee omgaat heb je zelf in de hand. Dat hoor je ook zo vaak, ja maar ik kan niet helpen dat ik verliefd wordt en ga met hem of haar verder. Gewoon afstand nemen en dan komt het vanzelf goed.

En mocht de rek er echt uitzijn ok, dan kun je verder kijken wat je er mee kan.
Inderdaad, dat denk ik ook. Je kan er niks aan doen dat je verliefd word maar je bepaalt wel zelf de afloop. Met je vriend of met die flirt.
The truth was in here.
  maandag 2 april 2012 @ 19:01:07 #143
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_109814878
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:50 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

De laatste jaren is wel duidelijk geworden dat juist vrouwen oversekst zijn hoor.
Alleen de pil, waar de meeste vrouwen aan zitten, is wat ze nog een beetje in bedwang houden ;).

Ontopic, ga eens snel met je vriend praten en maak daarna een keuze!
pi_109814907
Ja inderdaad, toegeven is makkelijk, maar je afzetten tegen die gevoelens is lovenswaardig en te prefereren tegenover toegeven vind ik.
  maandag 2 april 2012 @ 19:05:33 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109815053
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:01 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ja inderdaad, toegeven is makkelijk, maar je afzetten tegen die gevoelens is lovenswaardig en te prefereren tegenover toegeven vind ik.
Scheelt een hoop problemen in ieder geval.
The truth was in here.
pi_109815090
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 19:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zeker als ze beiden een goede relatie hebben, als het allemaal voor de buurt is dan snap ik het wel, maar dan nog is eerlijkheid het beste.
pi_109815130
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 19:05 schreef Bastard het volgende:

Het kan natuurlijk ook een hele leuke ervaring worden...
pi_109815161
Tuurlijk, maar ten koste van wat ?
pi_109815489
Ik schaam me voor mijn geslacht.

pi_109815916
Welnee, ze weten op dit moment niet beter. Dat trekt wel weer weg later. Er zouden weer wat dames met karakter moeten zijn waar jonge meiden een voorbeeld aan kunnen nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')