Dat zou ik inderdaad wel willen ja, maar dat is jammer genoeg nog geen optie. Daarom vraag ik me af wat andere mensen doen in zo'n situatie omdat het niet bespreekbaar is met m'n ouders.quote:Op maandag 2 april 2012 12:05 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik heb niet zo'n gezinssituatie.
Ik begrijp het ook helemaal als je het lastig vindt in zo'n millieu.
Ik zou vooral proberen een beetje op mezelf te leven. En zodra het kan ook op jezelf gaan wonen.
Je ouders willen altijd het beste voor jou, maar als dit niet helemaal goed gaat ( zonder dat ze er zelf schuld aan zijn ) moet jij er wat aan doen
Je zou er altijd eens met je huisarts over kunnen praten. Die zullen wel meer van dit soort zaken zien langs komen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad wel willen ja, maar dat is jammer genoeg nog geen optie. Daarom vraag ik me af wat andere mensen doen in zo'n situatie omdat het niet bespreekbaar is met m'n ouders.
Thx voor je reactie though
Ik krijg al psychische hulp i.v.m. depressies en dergelijke, maar ik wil graag weten hoe andere mensen ermee dealen of dat de enige oplossing is om op mezelf te gaan wonen en contact minimaal te houden.quote:Op maandag 2 april 2012 13:37 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Je zou er altijd eens met je huisarts over kunnen praten. Die zullen wel meer van dit soort zaken zien langs komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |