nee meer in de richting van wat noordelijker van roermond maar toch in midden limburgquote:
Madrid?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:33 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
nee meer in de richting van wat noordelijker van roermond maar toch in midden limburg
Dat klopt, maar dan mag ik er nog wel over bitchen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn manier van posten op fok. Weinig aan te doen
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan mag ik er nog wel over bitchen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:38 schreef Geester het volgende:
Inderdaad .. ik mag een aantal users hier ook niet afgaand op hun manier van posten enzo
quote:
Naamverklaring:quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:41 schreef Geester het volgende:
[..]
Waar staat jouw username voor eigenlijk?
We waren net op je aan het wachten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wablief? Ik ben even weg en dan zie ik dit bij terugkomst
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Naamverklaring:
Eerst had ik Skiver (van MegamanX3), als nick.
Toen werd ik heel stoer.. Met CS hoopte ik stoer te zijn als ik mn nick zou inkorten. Skv dus.
Nu ben ik er net achter gekomen dat Skv voor skuff kan staan.
Omgekeerd: vkS -> Feeks.
Heel multifunctioneel. En onhandig.
Wat een kutnick.
Mag ik em veranderen? Vast niet
Toevallig ooit eens gezien in zn fobo
Dit was echt ultrabaas in groep 6:quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Naamverklaring:
Eerst had ik Skiver (van MegamanX3), als nick.
Toen werd ik heel stoer.. Met CS hoopte ik stoer te zijn als ik mn nick zou inkorten. Skv dus.
Nu ben ik er net achter gekomen dat Skv voor skuff kan staan.
Omgekeerd: vkS -> Feeks.
Heel multifunctioneel. En onhandig.
Wat een kutnick.
Mag ik em veranderen? Vast niet
Toevallig ooit eens gezien in zn fobo
Ach, je ziet maar een klein stukje. Ik heb bij geen enkele user een beeld.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:38 schreef Geester het volgende:
Inderdaad .. ik mag een aantal users hier ook niet afgaand op hun manier van posten enzo
Ik vorm altijd snel een beeld over mensen.. kan soms positief zijn maar ook negatiefquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:44 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ach, je ziet maar een klein stukje. Ik heb bij geen enkele user een beeld.
Ik ook. En het is lastiger een negatief beeld goed te krijgen dan een goed beeld naar de klote te helpen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik vorm altijd snel een beeld over mensen.. kan soms positief zijn maar ook negatief
Dat is geen baas. Dit is een baas.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Dit was echt ultrabaas in groep 6:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelul. The Skiver was de baas van het vlieglevel van Megaman X3.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:48 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is geen baas. Dit is een baas.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |