Vind het zelf nogal verzuurd als iemand komt melden dat hij vrolijk is en iemand anders dat direct zo verdraait om even de aandacht op zijn eigen misère te vestigen. Althans, zo komt het over.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zette in 1 van z'n post het naar hem toe. Dus toen wel
Je mag niet de verzuurde vrijgezel hier uithangen maar wel de vrolijke vrijgezel?
Hij heeft een bijzondere manier om het te brengen.quote:
Waarom weer in het zuiden van Limburgquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:20 schreef WasMachinator het volgende:
even positief doen
vandaag gratis B&J ijs halen in maastrichten daarna leren:(
Gratis B&J?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:20 schreef WasMachinator het volgende:
even positief doen
vandaag gratis B&J ijs halen in maastrichten daarna leren:(
Maar ik heb het wel over mij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat de fuck loop jij negatief te doen over dat ik bewonderend aangekeken word?
Het gaat ook niet eens over jou? Je hoeft nergens vrolijk om te doen?
Tja misschien is hij dat ook wel. Maarja hij mag dat ook zo melden. Kan ie rekenen op commentaar, maar je hoeft het ook weer geen aandacht te geven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
Vind het zelf nogal verzuurd als iemand komt melden dat hij vrolijk is en iemand anders dat direct zo verdraait om even de aandacht op zijn eigen misère te vestigen. Althans, zo komt het over.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft een bijzondere manier om het te brengen.
Alsof Ik er persé iets voor moet kopen.En alsof ik er niet vrolijk om mag zijn, omdat ik niet gelijk een beurt van ze krijg ofzo.
The fuck.
Kerel..quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:22 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Maar ik heb het wel over mij.
Voor jou heb ik net uit pure vreugde op mijn bureau gedanst. Tientje verdiend.
en nog in 10 andere steden ofzo:Pquote:
quote:Op 3 april zal Ben & Jerry’s in Groningen, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven, Maastricht, Nijmegen, Delft, Leiden en Tilburg gratis ijsjes uitdelen.
Allemaal minstens een uur wegquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
en nog in 10 andere steden ofzo:P
[..]
Nee hoor. Die twee dingen staan los van elkaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vind het zelf nogal verzuurd als iemand komt melden dat hij vrolijk is en iemand anders dat direct zo verdraait om even de aandacht op zijn eigen misère te vestigen. Althans, zo komt het over.
Dat is natuurlijk prima, maar ik post iets wat ik leuk vind, dan gelijk een negatieve zwakzinnige opmerking erover. Dat is nou niet echt nodig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk nietMaar miss vindt hij dat wel. I dunno. Hij heeft er gewoon een andere kijk op en die vermeld ie leuk (misschien niet op de beste manier voor 1 ieder)
Ieder heeft zo zijn manier van posten op fok. Weinig aan te doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:
Dat is natuurlijk prima, maar ik post iets wat ik leuk vind, dan gelijk een negatieve zwakzinnige opmerking erover. Dat is nou niet echt nodig.
Zeg dan iets in de trand van: "Heb ik ook wel, maar ik hou er nooit wat aan over."
Ipv negatief doen over andermans bericht, ennn NU gaat het over mij.
Jij komt uit R.mond?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:26 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
voor mij ook, maar ik moet toch naar maastricht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |