quote:BARCELONA - Trainer Josep Guardiola van FC Barcelona vreest dat Xavi dinsdagavond de return van de kwartfinale in de Champions League tegen AC Milan moet missen. De spelmaker heeft last van een kuitblessure.
Hij sloeg maandag de training over en laat zich dinsdagochtend nog eens testen. Xavi viel afgelopen zaterdag in de 78ste minuut in voor Iniesta in het met 2-0 gewonnen competiteduel met Athletic Bilbao.
''Hij heeft de laatste dagen weer last van zijn kuit gekregen'', zei Guardiola. ''We willen hem niet te veel onder druk zetten. Dinsdagochtend na een test beslissen we of hij kan spelen.''
Het eerste duel tussen FC Barcelona en AC Milan eindigde vorige week in stadion San Siro in 0-0.
En zlatan maakt hemquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:03 schreef tompsv18 het volgende:
AC Milan gaat winnen, 0-1 in de laatste minuut
Dat meen je toch niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef Anonymousz het volgende:
ben beniewd dat ibi gaat spelen vanavond of niet
Hij is nog niet eens fit ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:46 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die jongen mag al blij zijn met een bankzitbeurt
Hij schijnt goed op te knappen, dus laten ze hem meetrainen met de selectiequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik snap ook niet op basis waarvan dat die jongen bij de selectie van Barca zit
gewoon nieuwsgierigquote:
2-2 is al voldoende, maar ik zou het echt niet durven te voorspellen, ik hoop in ieder geval Barcelona-Chelsea en Real Madrid-Bayern München.quote:
Spaanse Supercupquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:00 schreef JustAsEasy het volgende:
Wat ben ik zenuwachtig voor deze wedstrijd.
Als trouwe barca supporter hoop ik in hart en nieren dat ze vanavond te winnen.
De treble is nog altijd mogelijk. Maar er moet duidelijk voor worden geknokt. De inzet was in sommige wedstrijden dit seizoen om over naar huis te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |