abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 september 2000 @ 22:39:04 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_330959
Voordat de bus begon wilde we allemaal intriganten en harde mensen in de bus, mensen die streken uit halen, mensen die de boel eens flink op zijn kop zouden zetten.

Nu hebben we er in iedergeval een (Koen) en dan gaan we weer zeuren dat het een zakkewasser is.

Maarja...daar kijken we natuurlijk ook allmaal voor.

  donderdag 7 september 2000 @ 22:47:42 #2
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_330976
Das juist het leuke aan de bus je irriteren aan mensen.
pi_331015
quote:
Op 07 september 2000 22:47 schreef Tweek het volgende:
Das juist het leuke aan de bus je irriteren aan mensen.
eeeeh, zijn dat mensen dan??
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  vrijdag 8 september 2000 @ 00:06:19 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_331102
Mensen afzeiken die ons irriteren.. ach t hoort er allemaal bij... er kan er maar eentje vertrekken over anderhalve week ofzo. .alsze allemaal irritant zijn...

Nieuw medium: 'Erger-Televisie'... Tv-programma's waar je je dood aan kan ergeren, hekelen en irriteren en wat je dan nog leuk vindt ook... lekker anoniem voor je tv schermpje zeiken op alles en iedereen wat/wie ero ok in dat programma voorbij komt scschuiven met zijn of haar kop...

pi_331271
Erger-televisie bestaat al sinds 1950 (geloof me, ik kan het weten). Remember Frank Masmeijer, Ted de Braak of Ron Brandsteder?

Volgens critici heeft de tv met reality-tv een nieuw dieptepunt bereikt maar daar ben ik het niet mee eens. Mensen hebben tv als De Bus nodig om zich op af te reageren. Ik moet er niet aan denken dat er alleen maar verantwoorde docu's te zien zijn. Op z'n tijd best interessant, maar bij tijd en wijle kan ik puur genieten van mijn geërger aan Mariska, Koen en Antichrista.

  vrijdag 8 september 2000 @ 11:00:35 #6
5692 sandra
die weet ik nog niet
pi_331478
[quote]Op 08 september 2000 02:31 schreef Helga het volgende:
Erger-televisie bestaat al sinds 1950 (geloof me, ik kan het weten). Remember Frank Masmeijer, Ted de Braak of Ron Brandsteder?


En niet te vergeten die vreselijke Fred Oster met zijn kale knikkerbol. Man man man wat heb ik me aan die kwismaster lopen ergeren

sandra v/h tiki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')