abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109784259
Ik weet niet of ik hier goed zit om advies te vragen voor mijn situatie, maar laat ik toch maar een poging wagen. Het volgende is aan de hand, ik heb afgelopen jaar een jongen leren kennen, waarvan al vrij snel duidelijk was dat hij een vriendin in het buitenland heeft. Desondanks hebben we veel met elkaar opgetrokken, geflirt en uiteindelijk ook het bed gedeeld vlak voordat hij naar het buitenland vertrok. Dit is nu enkele maanden geleden gebeurd en sinds hij in het buitenland zit hebben we nog altijd veel contact, veel geflirt en hij maakt vrij duidelijk dat hij mij wil, maar toch is hij nog steeds bij z'n vriendin. Binnenkort ga ik bij hem op bezoek en het is al wel vrij duidelijk dat er een vervolg komt op onze laatste nacht samen, maar ik vraag me af of het hem alleen daarom gaat of dat er ook een toekomst in zit?
pi_109784300
Serieus: wat denk je zelf?
  zondag 1 april 2012 @ 22:20:50 #3
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109784317
OP niet gelezen, maar ik weet nu al; ja
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_109784326
Gaat hem alleen daarom.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zondag 1 april 2012 @ 22:21:09 #5
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_109784332
Sowieso als ie dit bij die ander flikt, hoe kan je hem dan vertrouwen in een eventuele relatie?
FR1908
pi_109784339
Mijn glazen bol zegt dat er een prachtige toekomst voor jullie is weggelegd. Go for it! jaag hem flink achterna, hij is het dubbel en dwars waard O+
pi_109784350
Ligt eraan hoe je eruit ziet.
pi_109784358
Wil jij verder met iemand die vreemdgaar? Je weet dat het dan wachten is tot het moment dat hij dan vreemdgaat als jij met hem een relatie hebt? Verlaag je niet zo en zoek een echt leuke vent.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 1 april 2012 @ 22:21:45 #9
361746 GalgenRad
Opgegroeid voor ..
pi_109784367
rofl

een gozer die met meerder wijven neukt, die is echt te vertrouwen :')
oooh oooh Den haag
pi_109784391
Mijn god :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109784469
Zo, lekker snel veel reacties, waarvan alle wel te verwachten waren. Ja, zelf heb ik ook al wel nagedacht over het feit dat hij niet te vertrouwen is, maar blijkbaar wil ik het nog niet inzien.
pi_109784559
ik weet eigenlijk niet wat ik van jou moet denken,

loopt een beetje andermans relatie kapot te maken :(

beter had je gewoon je waardigheid bewaard voor als hij single was, ipv hem vreemd te laten gaan
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_109784608
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:23 schreef 123.567. het volgende:
Zo, lekker snel veel reacties, waarvan alle wel te verwachten waren. Ja, zelf heb ik ook al wel nagedacht over het feit dat hij niet te vertrouwen is, maar blijkbaar wil ik het nog niet inzien.
Zou het zelf ook niet in willen zien maar ik zou nog geen ticket boeken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109784644
Graties sex op locatie. Welke man wil dat nou niet.
pi_109784760
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:23 schreef 123.567. het volgende:
Denk eens na. Als hij zo gek op jou is, waarom is hij nog bij haar?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_109784784
Het feit dat hij een vriendin had heeft mij ook wel een hele lange tijd weerhouden actie te ondernemen, dat we uiteindelijk toch nog samen in bed zijn beland, tja, alcohol is niet echt een goed excuus. Het was zijn initiatief, ik wilde wel, maar heb toch nooit zelf initiatief genomen om hem vreemd te laten gaan.
  zondag 1 april 2012 @ 22:29:08 #17
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109784809
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef 123.567. het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit om advies te vragen voor mijn situatie, maar laat ik toch maar een poging wagen. Het volgende is aan de hand, ik heb afgelopen jaar een jongen leren kennen, waarvan al vrij snel duidelijk was dat hij een vriendin in het buitenland heeft. Desondanks hebben we veel met elkaar opgetrokken, geflirt en uiteindelijk ook het bed gedeeld vlak voordat hij naar het buitenland vertrok. Dit is nu enkele maanden geleden gebeurd en sinds hij in het buitenland zit hebben we nog altijd veel contact, veel geflirt en hij maakt vrij duidelijk dat hij mij wil, maar toch is hij nog steeds bij z'n vriendin. Binnenkort ga ik bij hem op bezoek en het is al wel vrij duidelijk dat er een vervolg komt op onze laatste nacht samen, maar ik vraag me af of het hem alleen daarom gaat of dat er ook een toekomst in zit?
[vrouwentip]

Meid volg je hart en doe dingen waar je gelukkig van wordt. FUCK wat anderen ervan vinden.

[/vrouwentip]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_109784860
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:28 schreef 123.567. het volgende:
Het feit dat hij een vriendin had heeft mij ook wel een hele lange tijd weerhouden actie te ondernemen, dat we uiteindelijk toch nog samen in bed zijn beland, tja, alcohol is niet echt een goed excuus. Het was zijn initiatief, ik wilde wel, maar heb toch nooit zelf initiatief genomen om hem vreemd te laten gaan.
Ik zit in een soortgelijke situatie. Ipv hem vreemd laten gaan (ook zijn initiatief) dwing ik hem keihard om te kiezen. Het is alles of niks en het is graag of niet. :)
  zondag 1 april 2012 @ 22:31:01 #19
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_109784896
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Ik zit in een soortgelijke situatie. Ipv hem vreemd laten gaan (ook zijn initiatief) dwing ik hem keihard om te kiezen. Het is alles of niks en het is graag of niet. :)
Word je bedrogen?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_109784918
Ik heb nou niet echt duidelijk laten merken dat ik zo gek op hem ben, ik snap wel dat hij nog bij haar is. Ik heb hem kunnen vragen haar te verlaten voor mij, maar ik heb toen gezegd dat ik niet weet wat ik wil. Hij heeft toen, zoals verwacht, besloten bij haar te blijven, aangezien dat voor hem wel zo gemakkelijk is aangezien ze nu in dezelfde stad wonen.
pi_109784926
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Jongen die ik ken heeft hetzelfde. Wordt gewoon aan het lijntje gehouden...
pi_109784950
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef Montelly het volgende:

[..]

Word je bedrogen?
Nein. Ik ben niet de vriendin. Ik ben degene waarvan hij (terecht) dacht dat het nooit meer goed zou komen... zodoende is hij verder gegaan met zijn leven.
pi_109785000
Ik ben wel van plan als ik eenmaal hem irl spreek, duidelijkheid te vragen over de situatie, maar ik weet niet of dat wel zo slim is om te doen?
pi_109785002
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef 123.567. het volgende:
Ik heb nou niet echt duidelijk laten merken dat ik zo gek op hem ben, ik snap wel dat hij nog bij haar is. Ik heb hem kunnen vragen haar te verlaten voor mij, maar ik heb toen gezegd dat ik niet weet wat ik wil. Hij heeft toen, zoals verwacht, besloten bij haar te blijven, aangezien dat voor hem wel zo gemakkelijk is aangezien ze nu in dezelfde stad wonen.
Hou je nou jezelf voor de gek?
pi_109785043
Waarschijnlijk wel ja..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')