SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Krijg ik ook wat anders dan dat lokkertje ?
Lokkertje is voor BollokusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., die begint nog steeds te glimmen als hij er weer eens komt en ziet dat de HJ nog steeds koud staat voor hem.
Zeg maar wat je hebben wilt.... kan ik het watertje voor kokkie ook in de OP zetten
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ah okequote:Op zondag 1 april 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lokkertje is voor Bollokus, die begint nog steeds te glimmen als hij er weer eens komt en ziet dat de HJ nog steeds koud staat voor hem.
Zeg maar wat je hebben wilt.... kan ik het watertje voor kokkie ook in de OP zetten
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo tas is gepakt nu douchen en dan slapen![]()
Grr heb een blaar in mn mond bij mn lip en ik wil er steeds op bijten![]()
viel wel mee, alleen late etersquote:Op zondag 1 april 2012 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
U is laat vandaag, was er herrie op het werk>
Ow, maar dan is je zwarte brigade te gastvrijquote:
ze hoeven er niet sneller uit, maar eerder naar binnenquote:Op zondag 1 april 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar dan is je zwarte brigade te gastvrij
In herrie in de horeca doe je goede tips op om zo snel mogelijk gasten je restaurant uit te krijgen. (maar dat helpt jou dan denk ik ook niet aan je omzet cijfers)
Ik moest vanavond al vroeg het licht aandoen hoor. Was rond half negen hier al donker. Jeetje, de dagen dat je echt pas weer tegen 12-en thuis komt staan echt weer voor de deur.quote:Op zondag 1 april 2012 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze hoeven er niet sneller uit, maar eerder naar binnenWordt alleen lastig als het lang licht is
helaas wel ja.quote:Op zondag 1 april 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moest vanavond al vroeg het licht aandoen hoor. Was rond half negen hier al donker. Jeetje, de dagen dat je echt pas weer tegen 12-en thuis komt staan echt weer voor de deur.
Is het wel rendable dan om voor de laatste spelers die nog willen eten open te blijven?quote:Op zondag 1 april 2012 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas wel ja.
half negen bijna donker, komen de laatste spelers van de baan. Die willen dan nog eten, 21.00 aan tafel 3 gangen 22.15 naar huis
vandaag nietquote:Op zondag 1 april 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het wel rendable dan om voor de laatste spelers die nog willen eten open te blijven?
quote:Op zondag 1 april 2012 23:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaag nietmaar dat heet service
![]()
scheelt maar 45 minuten. moesten nog schoonmaken
3 keuken incl afwas, maar die is altijd wat later klaar dan koks. bediening is nu pas klaar denk ik. moeten altijd voor de volgende dag eea doen.quote:Op zondag 1 april 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Service is altijd goed, maar moeten het wel mensen zijn die terug blijven komen. En toch 45 min. hoeveel man zwarte en hoeveel man witte brigade voor een handjevol gasten
Dus een man of 6 een uur extra werk voor 3 late couvertsquote:Op zondag 1 april 2012 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
3 keuken incl afwas, maar die is altijd wat later klaar dan koks. bediening is nu pas klaar denk ik. moeten altijd voor de volgende dag eea doen.
2 maar. bediening moest toch nog door. bedienen gasten tussendoor. kost weinig tijdquote:Op zondag 1 april 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus een man of 6 een uur extra werk voor 3 late couverts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |