abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109782585
Om hier het hele verhaal te neer te zetten.. Dat is veelste ingewikkeld en te lang..

Het komt erop neer dat het tussen mij en mijn ex uit is, mede omdat zij een hele grote fantasie had op seks gebied, ze is gedurende onze hele relatie er ontzettend veel mee bezig geweest, maar ze had me altijd gezworen dat ze het tijdens onze relatie uitsluitend met mij zou hebben seks, waar ze zich ook aan heeft gehouden..

Het is uit tussen ons, toen al een week..., en ze vertelde aan vriendinnen, in de vriendengroep waar ik ook altijd bij zit (zat).. dat ze altijd al een enorm verlangen heeft om door meerdere jongens verwent te worden, in een gangbang..
Ik geloofde het niet, toen ze liet zien dat ze die advertentie kon wijzigen..... Toen drong het ook niet tot mij door...
Het was mijn prinsesje, zoiets kon gewoon niet, dit is een afschuwlijke droom..
Ze weet dat ik het er al zo moeilijk mee heb dat het uit is, en dan is het zo ontzettend erg om in het bij zijn van je ex, zoiets te zeggen...

Ik was zo erg woest.. Mede omdat het nog geen week uit was, en ik nog zoveel gevoelens voor haar heb...
Ik heb haar niet meer op facebook, alleen haar zus wel, en via die zus kon ik op profielen van haar familie komen, met een uitgebreid verhaal, plus de contact advertentie van mijne ex...

Ik heb hem gestuurd naar haar vader, tante en haar oma.... Ook naar iemand van haar school....

Ik was gewoon in de war, wanhopig... Dat ze zoiets echt ging doen, ik weet dat het uit is, alleen voor mij was ze nog gewoon de oude... en ja, die kon zoiets niet doen!!!!
'
Maar wat ik heb gedaan.... Het is afschuwelijk, stel je is voor... Je hele familie die zo'n mailtje kreeg, en iedereen van wie je houd de hele familie, weet het..
Het is gewoon walgelijk van mezelf, tuurlijk was zij fout, om in het bij zijn van mij zoiets te zeggen, alleen wat ik heb gedaan... is gewoon wreed en laf.

We hebben in onze relatie hele mooie tijden gehad, en eigenlijk hebben we elkaar altijd gesteund, en ze heeft me altijd met alles geholpen... En deze mail die ik heb gestuurd.. Dat zou nooit meer door haar familie vergeten worden, en dit blijft tot je dood bij je..

Ik heb zo'n groot schuldgevoel, zoiets zou ze nooit bij mij hebben gedaan, en dit is dus mijn ''afscheid''..
Ik voel me walgelijk, en het liefst wil ik me verontschuldigen, alleen ik denk dat ik me de eerste 2 jaar beter niet meer kan laten zien.....
pi_109782645
Wat ben jij een mongool. Of een hele goeie troll.
pi_109782699
Had je haar nog eens kunnen pakken met een paar vrienden......
Hier staat niets.
  zondag 1 april 2012 @ 21:50:36 #4
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_109782705
Cool story bro
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_109782707
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:49 schreef Scorpie het volgende:
Wat ben jij een mongool. Of een hele goeie troll.
jongen, geloof me... Ik kon het zelf ook niet geloven, en het maakt me niks uit dat je het misschien niet geloofd, ik moet mijn verhaal ergens kwijt..
  zondag 1 april 2012 @ 21:50:38 #6
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_109782708
Een woord: bazenactie! _O_ _O_ _O_
  zondag 1 april 2012 @ 21:51:07 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109782739
Wat een idioot ben je dan ook.

En girls will be girls.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 1 april 2012 @ 21:52:42 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_109782823
Maak ff een Wiki pagina dat ze in Turkije op 1 April dit soort grappen met elkaar uithalen.
Den Briel ligt ook best ver van Istanbul enzo.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_109782825
Conscience do cost.
pi_109782839
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Id_do_her het volgende:
Wat een idioot ben je dan ook.

En girls will be girls.
Ik was in paniek, en nog lang niet over haar heen..
Dit kon gewoon niet in mijn ogen, en ja.. ik wou dat het niet waar was, het verhaal is veel langer, en dit is een hele korte versie.. Ik ben gruwelijk fout geweest,
  † In Memoriam † zondag 1 april 2012 @ 21:53:26 #11
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_109782858
Achterdochtigheidsdag... dus geloof er niets van :')
Are you fokking to me?
pi_109782897
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:52 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
  zondag 1 april 2012 @ 21:54:32 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109782913
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik was in paniek, en nog lang niet over haar heen..
Dit kon gewoon niet in mijn ogen, en ja.. ik wou dat het niet waar was, het verhaal is veel langer, en dit is een hele korte versie.. Ik ben gruwelijk fout geweest,
Dat lijkt me ook wel duidelijk ja.
pi_109782918
quote:
15s.gif Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Marie30 het volgende:
Achterdochtigheidsdag... dus geloof er niets van :')
Maakt me niet uit nogmaals.
Het is waar, ik weet het, en dit is een hele korte versie, wat natuurlijk ongeloofwaardig overkomt, alleen ik ga nu douchen en naar bed, morgen weer vroeg op.
pi_109782977
Als jullie het niet geloven momentje,
  zondag 1 april 2012 @ 21:55:42 #16
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_109782997
lol.

[ Bericht 90% gewijzigd door Printerkabel op 01-04-2012 22:12:07 ]
pi_109783020
Dit mailtje stuurde ik naar iemand, voor ik deze actie had gedaan....

Wat ik nu ga vertellen kan ik zelf ook echt niet geloven man, en in die 5 jaar dat ik haar ken, ook nooit achter haar gezocht...
Het is uit, dat heb ik kunnen accepteren, maar wat ik je nu ga vertellen niet.....

Ze heeft ooit is eerder in onze relatie gezegt dat ze het leuk zou vinden als er een ander stelletje bij zou komen, om haar sex leven te veruimen, hierop ben ik ontzettend boos geworden, en ben gelijk de auto ingestapt naar huis.. Want als er iets is in het leven wat je niet met meerdere mensen moet delen in het leven, is het wel seks in mijn ogen...
Ze is toen zo geschokken, en zei dat het alleen een fantasie was, en ze het nooit zou doen,omdat ze alleen om mij geeft.

Gisteravond (een week later, dus nadet het uit was)... in onze vriiendengroep had ze het erover dat ze zich had ingescheven om mee te doen aan een gangbang in Tilburg........ tegen haar vriendinnen, en die keihard lachen, aah trutie, echt waar? Hahaah!

toen ik dat hoorde ben ik gelijk in het gesprek gestapt, en ik zei een beetje wanhopig van angst.. ''Haha, ik trapte er bijna in gekkie''
Nou uhm, om eerlijk te zijn..
Uhm, wou ik dat al een hele tijd...

Ik geloofde het echt niet, ik ben eergister net 22 geworden en zei is 18.......
Ik zei, weet je wel wat dat is?
Ja, door 4 of 5 mannen ge,,, worden?

Ik was zo ontzettend verbaast, echt.. ik zat met tranen in mijn ogen,
echt.. ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen nu eigenlijk...

Toen ik nog steeds in tranen zat zei dat het een grap was, liet ze op haar telefoon zien dat ze echt op 22 juni op een vrijdag een afspraak had, en ja.. ze was het echt..... 5 mannen stonden ingescheven, en ze kon het berichtje via de telefoon wijzigen.. Het was echt mijn ex.................

Ze is altijd al enorm met seks bezig, en mijn familie dacht in het begin dat ze misschien vroeger sexueel misbruikt is, omdat ze al vanaf haar 14'e geen grenzen kent in dit gebied...
maar toen ze bij mij was, is het wel bij haar steeds op de voorgrond, alleen verder zei ze ook altijd dat ik de enigste voor haar was.. En ze het alleen met mij deed.

Echt, ik heb erover gedroomt, en ik kan het geen plekje geven, echt niet..
Mijn vriendin, was het.. En als ik voor me zie, dat ze daar ligt tussen vreemde mannen, ik vind het zo onrespectvol, naar haar zelf toe vooral....

En ook naar mezelf, dat ik in zo'n iemand energy heb gestoken, en alles voor gedaan heb,
Ik heb mijn jas gepakt, en naar huis gegaan.. .
Vannochtend sprak ik haar nog even via de telefoon, en ik zei met een wanhopige stem, ''Het was toch niet echt,'' ik heb de hele nacht er over gedroomt...

''Ja, het is echt ja.. We hebben niks meer, dus wat is nou precies je probleem''.
Toen heb ik de telefoon uit gedaan, en ik lig al de hele ochtend, te denken, en te huilen, ik ben eroverheen dat ze mijn vriendin niet meer is..
Alleen dit..... Ik kan het geen plek geven.
Ik ben heel erg teleurgesteld

Ze is 18..... Als je haar zou zien, een slank meisje, uit een dorp tussen --- en ---, bruine krullen, en een verlegen lachje....
Totaal geen tokkie type, haar vriendinnen wel helaas..
Eentje heet zelfs Nikita, ordinairder als haar kan niet..
Het is jammer, dat een meisje zo aftakelt, en zoiets schijnbaar als leuk ziet..

En dat dit mijn vriendin was, ik had eerst een heel erg woede gevoel, en verdriet... Toen voelde ik me blij, omdat ik nu zo erg van er af was gekickt, nu ik dit weet.. dat ik niet eens meer IETS met haar te maken wilt hebben, maar nu voel ik me toch een beetje, gebruikt..

Ik heb altijd haar geholpen, en het is een meisje die gewoon sturing nodig heeft, wat ze zelf ook aangaf..
Een ding weet ik wel, en dat is dat ik haar het liefst nooit meer zou willen zien, en de herinneringen van vroeger, ja.. Die zijn me minder waard op een of anderen manier nu ik dit weet..

Ik voel me nu echt een ouwe lul, alleen ja, je vrijwillig inschijven als je uit 1994 komt, voor een gangbang... Dan ben je gewoon echt niet helemaal in orde...

Ik zit ook wel is bij mijn niffa op fok, dus ik heb het verhaal bewust niet openlijk neergezet, aangezien als iemand erachter komt, ik ook nog is ontzettend voorschut sta, omdat het wel mijn vriendin al die tijd is geweest, en ik wil niet dat mijn familie dit weet..

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulmez op 01-04-2012 22:27:24 ]
pi_109783090
En wat wil je hiermee zeggen dan?
Wat is je boodschap en wat moeten wij ermee?
  zondag 1 april 2012 @ 21:59:23 #19
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109783187
Lijkt me over het algemeen wel een leuke meid met een losse seksuele moraal. Het ligt meer aan TS denk ik.
pi_109783199
_O-
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 1 april 2012 @ 22:00:53 #21
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_109783256
Mooie actie :D
  Spellchecker zondag 1 april 2012 @ 22:00:57 #22
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_109783260
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:56 schreef Gulmez het volgende:
Dit mailtje stuurde ik naar iemand, voor ik deze actie had gedaan....

-- knip --

Ik zit ook wel is bij mijn niffa op fok, dus ik heb het verhaal bewust niet openlijk neergezet, aangezien als iemand erachter komt, ik ook nog is ontzettend voorschut sta, omdat het wel mijn vriendin al die tijd is geweest, en ik wil niet dat mijn familie dit weet..
dus jij stuurt wel vanalles door naar haar familie, komt vervolgens hier uithuilen, en jouw familie mag het niet weten???

huilie... of 1 april...
  zondag 1 april 2012 @ 22:02:22 #23
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_109783330
TL;DR
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  zondag 1 april 2012 @ 22:02:31 #24
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_109783337
22 juni Rape Gangbang met Naomi
pi_109783348
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:02 schreef Bendoe het volgende:
TL;DR
ik zou het maar wel lezen, het is grappig
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')