Dit mailtje stuurde ik naar iemand, voor ik deze actie had gedaan....
Wat ik nu ga vertellen kan ik zelf ook echt niet geloven man, en in die 5 jaar dat ik haar ken, ook nooit achter haar gezocht...
Het is uit, dat heb ik kunnen accepteren, maar wat ik je nu ga vertellen niet.....
Ze heeft ooit is eerder in onze relatie gezegt dat ze het leuk zou vinden als er een ander stelletje bij zou komen, om haar sex leven te veruimen, hierop ben ik ontzettend boos geworden, en ben gelijk de auto ingestapt naar huis.. Want als er iets is in het leven wat je niet met meerdere mensen moet delen in het leven, is het wel seks in mijn ogen...
Ze is toen zo geschokken, en zei dat het alleen een fantasie was, en ze het nooit zou doen,omdat ze alleen om mij geeft.
Gisteravond (een week later, dus nadet het uit was)... in onze vriiendengroep had ze het erover dat ze zich had ingescheven om mee te doen aan een gangbang in Tilburg........ tegen haar vriendinnen, en die keihard lachen, aah trutie, echt waar? Hahaah!
toen ik dat hoorde ben ik gelijk in het gesprek gestapt, en ik zei een beetje wanhopig van angst.. ''Haha, ik trapte er bijna in gekkie''
Nou uhm, om eerlijk te zijn..
Uhm, wou ik dat al een hele tijd...
Ik geloofde het echt niet, ik ben eergister net 22 geworden en zei is 18.......
Ik zei, weet je wel wat dat is?
Ja, door 4 of 5 mannen ge,,, worden?
Ik was zo ontzettend verbaast, echt.. ik zat met tranen in mijn ogen,
echt.. ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen nu eigenlijk...
Toen ik nog steeds in tranen zat zei dat het een grap was, liet ze op haar telefoon zien dat ze echt op 22 juni op een vrijdag een afspraak had, en ja.. ze was het echt..... 5 mannen stonden ingescheven, en ze kon het berichtje via de telefoon wijzigen.. Het was echt mijn ex.................
Ze is altijd al enorm met seks bezig, en mijn familie dacht in het begin dat ze misschien vroeger sexueel misbruikt is, omdat ze al vanaf haar 14'e geen grenzen kent in dit gebied...
maar toen ze bij mij was, is het wel bij haar steeds op de voorgrond, alleen verder zei ze ook altijd dat ik de enigste voor haar was.. En ze het alleen met mij deed.
Echt, ik heb erover gedroomt, en ik kan het geen plekje geven, echt niet..
Mijn vriendin, was het.. En als ik voor me zie, dat ze daar ligt tussen vreemde mannen, ik vind het zo onrespectvol, naar haar zelf toe vooral....
En ook naar mezelf, dat ik in zo'n iemand energy heb gestoken, en alles voor gedaan heb,
Ik heb mijn jas gepakt, en naar huis gegaan.. .
Vannochtend sprak ik haar nog even via de telefoon, en ik zei met een wanhopige stem, ''Het was toch niet echt,'' ik heb de hele nacht er over gedroomt...
''Ja, het is echt ja.. We hebben niks meer, dus wat is nou precies je probleem''.
Toen heb ik de telefoon uit gedaan, en ik lig al de hele ochtend, te denken, en te huilen, ik ben eroverheen dat ze mijn vriendin niet meer is..
Alleen dit..... Ik kan het geen plek geven.
Ik ben heel erg teleurgesteld
Ze is 18..... Als je haar zou zien, een slank meisje, uit een dorp tussen --- en ---, bruine krullen, en een verlegen lachje....
Totaal geen tokkie type, haar vriendinnen wel helaas..
Eentje heet zelfs Nikita, ordinairder als haar kan niet..
Het is jammer, dat een meisje zo aftakelt, en zoiets schijnbaar als leuk ziet..
En dat dit mijn vriendin was, ik had eerst een heel erg woede gevoel, en verdriet... Toen voelde ik me blij, omdat ik nu zo erg van er af was gekickt, nu ik dit weet.. dat ik niet eens meer IETS met haar te maken wilt hebben, maar nu voel ik me toch een beetje, gebruikt..
Ik heb altijd haar geholpen, en het is een meisje die gewoon sturing nodig heeft, wat ze zelf ook aangaf..
Een ding weet ik wel, en dat is dat ik haar het liefst nooit meer zou willen zien, en de herinneringen van vroeger, ja.. Die zijn me minder waard op een of anderen manier nu ik dit weet..
Ik voel me nu echt een ouwe lul, alleen ja, je vrijwillig inschijven als je uit 1994 komt, voor een gangbang... Dan ben je gewoon echt niet helemaal in orde...
Ik zit ook wel is bij mijn niffa op fok, dus ik heb het verhaal bewust niet openlijk neergezet, aangezien als iemand erachter komt, ik ook nog is ontzettend voorschut sta, omdat het wel mijn vriendin al die tijd is geweest, en ik wil niet dat mijn familie dit weet..
[ Bericht 0% gewijzigd door Gulmez op 01-04-2012 22:27:24 ]