abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109779983
De titel spreekt voor zich. Ik gebruik Murray's, Axe Messy Look en Hanz de Fuko Sponge Wax en Quicksand (HdF is een onbekend en nieuw merk ).

PS: Als je bijv zegt, de wax van fructis, zeg dan ook welke. Er zijn zoveel waxjes van loreal, fructis, wella, noem maar op.
Je moeder
pi_109811309
en dan?
zeg dan ook direct welk haartype je hebt en in welk model je het brengt, zodat andere FOKker kunnen beoordelen of het product nuttig is voor eigen gebruik.

ik heb overigen l'oreal remix en dik haar met slag. tot een bepaalde lengte werkt dit spul prima. Wanneer mijn haar te lang wordt moet ik er teveel van insmeren waardoor het een vette/harde bedoening owrdt op mijn hoofd. Gebruik ook wel eens een wax in een oranje/blauw potje, maar weet de naam zo niet van.
pi_109817115
En foto's gaarne. Weet je meteen hoe het zit.

Ik gebruik geen wax, gel of pommade, omdat m'n haar daar altijd als stro of vettig van wordt en dat ziet er niet uit. Maar misschien doe ik hier ideeën op.
pi_109915424
Ik heb dun en golvend ( niet extreem ) haar. Het valt bijna altijd om als ik er iets in doe. HdF is dan ook heel goed als je dikker haar hebt omdat het lichtgewicht is waardoor het niet zwaarder maakt. Murrays werk het best ^O^
Je moeder
pi_135366033
Hanz de Fuko is tegenwoorig ook in verkrijgebaar in een nederlandse webshop :)
http://www.moquer.nl/haarproducten/hanz-de-fuko.html
pi_135366339
Volgens mij Loreal en dan iets met nummer 9. Anyway, die wat op de badkamer staat gebruik ik dus altijd. Geen idee welke dat precies is. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135387020
Afwisselend ..
Soms taft power wax 5
V12 power gel
En nog wat andere gel..
  zondag 12 januari 2014 @ 06:34:27 #8
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_135387040

En

Brylcreem is wel een zegen, je kan het in vrijwel ieder land kopen en je hoeft niet bang te zijn dat het uit de collectie gaat oid.
pi_135388640
Ik gebruik tegenwoordig een nieuw goedje van l'oreal, het heet txt #2.0 volgensmij, een waxje.
Ook gebruik ik weleens Murrays, eigenlijk alleen als mijn haar echt niet plat gaat zonder..
Heb halflang zwaar haar, tis een flinke bos bovenop.
  zondag 12 januari 2014 @ 11:09:05 #10
230788 n8n
Pragmatisch
pi_135388725
Ik gebruik tegenwoordig niks. BAM. Goedkoop, nooit meer die troep in m'n haar. Doe het in model als het nat is en droog het dan tot het klam is. Nog even juiste richting op gooien en als het droog is blijft het zitten. Alleen bij sommige feestjes gebruik ik een beetje wax van de kapper 20e a potje waar ik een eeuwigheid mee doe. Heb vrij kort haar met wat slag en kruinen en shit.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 13 januari 2014 @ 11:30:22 #11
269692 Divje
brr brr patapim
pi_135429810
Parucci Funky Styler. Heet nu anders maar kan er ff niet op komen, moet nieuwe hebben :')
Heb dik haar, half lang. Blijft altijd in model zitten met dit goedje, en als ik aan het eind van de dag toch wat anders wil haal ik ff m'n hand door m'n haar en zit het anders ^O^

Wel prijzig though.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator maandag 13 januari 2014 @ 15:00:43 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135437248
Ik gebruik American Classic,maar weet even niet welk type. Zijn kleine potjes maar omdat je er maar heel heel weinig van hoeft te gebruiken gaat 't alsnog een week of 8 mee.

Kost wel 22 euro per potje.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')