Geen flauw idee eigenlijkquote:Op zondag 1 april 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Maar heeft iedereen nou een envelop gekozen en als je als laatste eindigt moet je hem openmaken? Of snap ik er nou geen hol van?
Hoi Ceequote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
Zo, even hier kijken tijdens de reclame. Leuk leuk leuk vind ik het.
1 koppel krijgt een envelop in bewaring van de presentator, en die is groen of rood (dat weet je niet). Bij de rangschikking wordt hij opengemaakt:quote:Op zondag 1 april 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Maar heeft iedereen nou een envelop gekozen en als je als laatste eindigt moet je hem openmaken? Of snap ik er nou geen hol van?
De stop-vlagquote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef Bayswater het volgende:
Doe mij maar de rode vlag, die was duidelijk
De envelop moet het koppel bij zich houden en niet openen en als in de loop van deze serie het koppel als laatste eindigt hebben ze die envelop nog als potentiële strohalm.quote:Op zondag 1 april 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zijn dat dopjes die de klap opvangen als je hem opendoet en tegen een andere auto aankomt. Normaal levert dat een mooie put of kras op in de deur van de andere auto.quote:Op zondag 1 april 2012 21:14 schreef RedFever007 het volgende:
Waarom zitten er blauwe "stickers" op die auto
Ja? Dan snapte ik het ook nietquote:Op zondag 1 april 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
De envelop moet het koppel bij zich houden en niet openen en als in de loop van deze serie het koppel als laatste eindigt hebben ze die envelop nog als potentiële strohalm.
quote:
Nu nog een leuke OP met foto's van de koppels enzoquote:
Zeker om mee te doenquote:Op zondag 1 april 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Dat PanAmericana roadtrip lijkt me ook een leuk programma
helaas valt dan het koppel af en niet 1 persoonquote:Op zondag 1 april 2012 21:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Nu nog een leuke OP met foto's van de koppels enzo
En dan zo snel mogelijk een kruis door Quintin (exit).
Ik zat even niet op de tv te letten, wat is 't voor iets?quote:Op zondag 1 april 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Dat PanAmericana roadtrip lijkt me ook een leuk programma
Ook een soort race volgens mij... maar dan met eigen auto'squote:Op zondag 1 april 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat even niet op de tv te letten, wat is 't voor iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |