abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109796311
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:54 schreef Nielsch het volgende:
Sorry, maar ik vind die zwarte envelop toch echt wel fucking zwak. Gewoon racen en als je laatst bent naar huis. Maar ik snap het wel natuurlijk. Zo kan de productie een groene envelop meegeven aan de teams die populair zijn bij de kijkers. Of in ieder geval; aan de teams waarvan zij vooraf dachten dat ze populair zullen zijn bij de kijkers.
Dat vond ik ook een enorm minpunt, als ze er niemand uit willen sturen doe dan ook niet net alsof :{
  maandag 2 april 2012 @ 11:00:31 #227
16715 Mylene
*schatje*
pi_109796422
Eigenlijk moet er gewoon een Nederlandse versie van The Amazing Race komen. Sanoma en John de Mol willen meer investeren in de zenders. Dan lijkt mij dat een goed plan.
pi_109796425
Wat wordt onder 'leuke tv' verstaan? Hopelijk niet dat gescheld en gezeur en gejank, 'lekker entertaining'?

Ik kijk zelf PE voor de prachtige beelden, de LEUKE en enthousiaste kandidaten die er soms ook wel even helemaal doorheen zitten maar verder écht het avontuur van hun (en ook een beetje mijn :@ ) leven meemaken! Heb wel eens gedacht: ik geef mezelf op, lijkt me gewéldig, maar mocht ik er al doorheen komen, dan heb ik geen zin in een montage die voor 'leuke tv' zorgt en dat soort ongein :@
Ja doei.
pi_109796831
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:00 schreef Mylene het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een Nederlandse versie van The Amazing Race komen. Sanoma en John de Mol willen meer investeren in de zenders. Dan lijkt mij dat een goed plan.
Dit is natuurlijk gewoon The Amazing Race... Veel dichterbij dan dit ga je het niet krijgen, daarvoor is het veels en veels te duur. ER kan ook alleen maar gemaakt worden door de samenwerking met alle andere Europese landen, voor dezelfde opdrachten en lokaties.
pi_109796845
quote:
Sorry, maar ik vind die zwarte envelop toch echt wel fucking zwak. Gewoon racen en als je laatst bent naar huis. Maar ik snap het wel natuurlijk. Zo kan de productie een groene envelop meegeven aan de teams die populair zijn bij de kijkers. Of in ieder geval; aan de teams waarvan zij vooraf dachten dat ze populair zullen zijn bij de kijkers.
Ik vind het ook heel suf; mensen redden kan nog wel, maar op die manier. Ik dacht dat die envelop nog iets van waarde had voor de nummer 1 team, maar dat dus ook niet eens :{
pi_109796885
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef Stranger het volgende:

[..]

Is er reclame voor gemaakt dan? Ik zag gistermiddag toevallig dit topic en heb wat vrienden er op aangesproken die ook allemaal niet wisten dat het er weer op kwam.

Anyways, het was wel leuk om weer te zien. O+ Robin O+
Erg veel reclame zelfs, net als voor De Schat vd Oranje, maar als je alleen maar reclame maakt op je eigen zenders, waar geen drol naar kijkt, dan gaan mensen er nooit van horen nee :').
pi_109796913
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Vierkante_Ogen het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel suf; mensen redden kan nog wel, maar op die manier. Ik dacht dat die envelop nog iets van waarde had voor de nummer 1 team, maar dat dus ook niet eens :{
Ja, dat was een beetje schraal: had verwacht dat team 1 mocht bepalen of de enveloppe open mocht of niet en dat dát zou bepalen of ze nog een etappe mee zouden mogen of niet.
Ja doei.
pi_109796984
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Wat wordt onder 'leuke tv' verstaan? Hopelijk niet dat gescheld en gezeur en gejank, 'lekker entertaining'?

Ik kijk zelf PE voor de prachtige beelden, de LEUKE en enthousiaste kandidaten die er soms ook wel even helemaal doorheen zitten maar verder écht het avontuur van hun (en ook een beetje mijn :@ ) leven meemaken! Heb wel eens gedacht: ik geef mezelf op, lijkt me gewéldig, maar mocht ik er al doorheen komen, dan heb ik geen zin in een montage die voor 'leuke tv' zorgt en dat soort ongein :@
Voor mij is het leuke tv oa als er kandidaten zijn waar ik graag naar kijk, die ik het gun om te winnen en die ik vanaf mijn bank ( :') ) toe kan juichen.
Gebaseerd op de eerste aflevering zijn de leuke kandidaten voor mij de broers en Quintin en Annebet :Y

Gescheld en drama is niet wat ik bedoel met leuke tv of kandidaten, dan zou ik wel naar een ander soort programma's kijken ;)
pi_109797317
De broers vond ik ook wel leuk, kregen iets te weinig zendtijd, maargoed, zo'n cameraman/-vrouw moet er ook nog helemaal in komen! :+
Die Quintin vind ik 100 keer niets :@
Ja doei.
pi_109797475
quote:
Door die envelop eerder mee te geven laten ze juist zien dat ze geen specifieke teams redden. Ze bepalen namelijk vroeg in de etappe of er dit keer iemand uit gaat of niet.
pi_109799783
De tijd die men verdeelt heeft over de teams liet nogal te wensen over inderdaad. Die broers vielen me pas na een half uur op en op het einde kreeg je helemaal niets te zien van moeder en dochter en die 2 boezemvrienden (die er nu inblijven door die zwakke envelop inderdaad). Qua setting vind ik het iig wel een goede keuze, Seoul is persoonlijk toch ook wel een stad die ik een keer gezien/beleeft moet hebben!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 2 april 2012 @ 12:38:37 #237
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_109800087
Idd jammer dat je nu al weet, door de intro wie er in het volgend land inzitten...

Verder vond ik wel dat Art Rooijakkers dit programma beter bracht dan die Son wortelmoes. Maargoed dat ben je na 2 afleveringen wel weer vergeten, zo slecht doet hij het ook weer niet.

Wel het idee dat alles beetje gescript is maar desalniettemin blijft dit toch een van mijn favoriete programma's. Ben blij dat het terug op de buis is. Volgende week weer!

En damn wat zou ik graag met zo'n programma mee willen doen.
pi_109800634
Die Sol moet natuurlijk ook ff inkomen, maar ik vind hem wel een baasje. Hij past wel bij het programma denk ik. Sowieso had hij een geniale jas aan met die kraag. :7
gr gr
pi_109801072
Vind het wel mooi eerlijk gezegd, zo word er eens aandacht besteed aan nieuw talent, ipv steeds terug te vallen op bekende gezichten.

En hij heeft een goede televisie kop, het is nog even wennen voor hem, maar ik denk dat hij wel een blijvertje is ^O^
pi_109801960
er zijn toch niet 24/7 camera's op elk team gericht (bijvoorbeeld als er even iemand op de wc zit ofzo). Dan kun je stiekem in die envelop kijken, weer dichtplakken en dan weet je of je haast moet maken of niet :D
pi_109801998
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:34 schreef Nielsch het volgende:
er zijn toch niet 24/7 camera's op elk team gericht (bijvoorbeeld als er even iemand op de wc zit ofzo). Dan kun je stiekem in die envelop kijken, weer dichtplakken en dan weet je of je haast moet maken of niet :D
Haha. :P Ik neem aan dat er wel iets van een zegel op zit.
gr gr
pi_109802092
Wat een enorme paupers doen er aan mee. Paupers in de zin van ongemanierd, onbeleefd en een partij dom. Die negerinnen, wat een arrogant kutstel. Van die typische figuren die de bus instappen zonder de chauffeur ook maar een blik te gunnen en tevens verschrikkelijk ondankbaar zijn.

Die moeder en die dochter, ook zo'n pauperstel. Wat een schreeuwlelijk die dochter. Aandachtshoer eerste klas, wat een gekrijs. :')

Robin en Hans daarentegen zijn wel humoristisch, intelligent en vrolijk. Favorieten zijn gevonden.

Sol presenteert het wel aardig, maar wat een irritante stem heeft die vent. Vooral tijdens de voice-overs, meer iets voor een kinderprogramma.
pi_109803288
Zijn stem doet me een beetje denken aan de presentator van Metropolis, Stef Biemans.
pi_109803353
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 13:37 schreef Moffol het volgende:
Sol presenteert het wel aardig, maar wat een irritante stem heeft die vent. Vooral tijdens de voice-overs, meer iets voor een kinderprogramma.
Ja, dat ook! Ik had de hele tijd het idee dat hij een spreekbeurt stond op te lezen! :')

Oh, en de beleefdheid was mij ook al opgevallen, of eigenlijk het gebrek eraan! Beleefdheid is overal belangrijk, maar in Aziatische landen helemaal, en dan meteen mensen aanklampen zonder ook maar een greintje respect of fatsoenlijk (proberen te) groeten... :N en dan meteen beginnen te gillen in het Engels... fuuuuuu, plaatsvervangende schaamte :@
Ja doei.
pi_109804006
Heb PE nooit eerder gevolgd. Nu voor het eerst gekeken maar ben nog niet echt onder de indruk moet ik zeggen.
De meeste kandidaten zijn wel leuk maar vind het voor de rest maar matig in elkaar zitten. Die immuniteits-proef bijvoorbeeld: :')
En wat met die zwarte enveloppe? Wtf, waarom krijgen de kanditaten die envelop mee? Dat heeft toch totaal geen toegevoegde waarde? En zo kan de regie gewoon van te voren al beslissen of er die aflevering iemand uit gaat of niet....

Maar goed, misschien worden de regels volgende week wat duidelijker...
pi_109804271
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 14:30 schreef Paul99 het volgende:
Wtf, waarom krijgen de kanditaten die envelop mee? Dat heeft toch totaal geen toegevoegde waarde? En zo kan de regie gewoon van te voren al beslissen of er die aflevering iemand uit gaat of niet....
Juist zodat hiermee wordt bewezen dat er VOORAF al bepaald is dat er iemand wel of niet weg moet. Als je dat later doet, zonder dat de kandidaten hier als 'borg' voor spelen, kan de programmaleiding beticht worden van 'fraude', door bepaalde koppels er wel of niet in te houden.
Ja doei.
  maandag 2 april 2012 @ 15:17:28 #247
16715 Mylene
*schatje*
pi_109805836
Art Rooijakkers vonden een hoop mensen toen ook niets in het begin. Hoewel dat misschien ook wel weer te maken had met Ernst-Paul Hasselbach die het werkelijk voortreffelijk deed. In ieder geval is Art heel sterk gegroeid. Ik denk dat Sol ook die potentie heeft.

Volgens mij werden zowel Peking Express als Expeditie Robinson toen op dezelfde avond door Net5 uitgezonden. ER zonder bekende Nederlanders en Vlamingen. Dat was zo veel leuker.
pi_109809788
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

Ik snap de haat op Quintin niet zo ik vind het wel een leuk team!
Ik snap het ook niet. Ik vind het juist best wel een leuk stel. Verder kan ik nog niet zeggen wie er voor mij weg mag en wie favoriet is. Die dochter van dat moeder/dochter-stel vind ik wel een opgewonden standje, dat geldt ook voor die Robin, maar die slaat zich er ook wel weer dapper doorheen met zo'n vreemde kerel als reispartner.
pi_109811216
De Franse versie van Peking Express start(te) dit jaar in Zuid-Korea, gaat daarna naar de Filipijnen (en vervolgens nog naar Australië). Dat zal geen toeval zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')