Dat vond ik ook een enorm minpunt, als ze er niemand uit willen sturen doe dan ook niet net alsofquote:Op maandag 2 april 2012 10:54 schreef Nielsch het volgende:
Sorry, maar ik vind die zwarte envelop toch echt wel fucking zwak. Gewoon racen en als je laatst bent naar huis. Maar ik snap het wel natuurlijk. Zo kan de productie een groene envelop meegeven aan de teams die populair zijn bij de kijkers. Of in ieder geval; aan de teams waarvan zij vooraf dachten dat ze populair zullen zijn bij de kijkers.
Dit is natuurlijk gewoon The Amazing Race... Veel dichterbij dan dit ga je het niet krijgen, daarvoor is het veels en veels te duur. ER kan ook alleen maar gemaakt worden door de samenwerking met alle andere Europese landen, voor dezelfde opdrachten en lokaties.quote:Op maandag 2 april 2012 11:00 schreef Mylene het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon een Nederlandse versie van The Amazing Race komen. Sanoma en John de Mol willen meer investeren in de zenders. Dan lijkt mij dat een goed plan.
Ik vind het ook heel suf; mensen redden kan nog wel, maar op die manier. Ik dacht dat die envelop nog iets van waarde had voor de nummer 1 team, maar dat dus ook niet eensquote:Op maandag 2 april 2012 10:54 schreef Nielsch het volgende:
Sorry, maar ik vind die zwarte envelop toch echt wel fucking zwak. Gewoon racen en als je laatst bent naar huis. Maar ik snap het wel natuurlijk. Zo kan de productie een groene envelop meegeven aan de teams die populair zijn bij de kijkers. Of in ieder geval; aan de teams waarvan zij vooraf dachten dat ze populair zullen zijn bij de kijkers.
Erg veel reclame zelfs, net als voor De Schat vd Oranje, maar als je alleen maar reclame maakt op je eigen zenders, waar geen drol naar kijkt, dan gaan mensen er nooit van horen neequote:Op maandag 2 april 2012 09:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Is er reclame voor gemaakt dan? Ik zag gistermiddag toevallig dit topic en heb wat vrienden er op aangesproken die ook allemaal niet wisten dat het er weer op kwam.
Anyways, het was wel leuk om weer te zien.Robin
Ja, dat was een beetje schraal: had verwacht dat team 1 mocht bepalen of de enveloppe open mocht of niet en dat dát zou bepalen of ze nog een etappe mee zouden mogen of niet.quote:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel suf; mensen redden kan nog wel, maar op die manier. Ik dacht dat die envelop nog iets van waarde had voor de nummer 1 team, maar dat dus ook niet eens
Voor mij is het leuke tv oa als er kandidaten zijn waar ik graag naar kijk, die ik het gun om te winnen en die ik vanaf mijn bank (quote:Op maandag 2 april 2012 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Wat wordt onder 'leuke tv' verstaan? Hopelijk niet dat gescheld en gezeur en gejank, 'lekker entertaining'?
Ik kijk zelf PE voor de prachtige beelden, de LEUKE en enthousiaste kandidaten die er soms ook wel even helemaal doorheen zitten maar verder écht het avontuur van hun (en ook een beetje mijn) leven meemaken! Heb wel eens gedacht: ik geef mezelf op, lijkt me gewéldig, maar mocht ik er al doorheen komen, dan heb ik geen zin in een montage die voor 'leuke tv' zorgt en dat soort ongein
Door die envelop eerder mee te geven laten ze juist zien dat ze geen specifieke teams redden. Ze bepalen namelijk vroeg in de etappe of er dit keer iemand uit gaat of niet.quote:Op maandag 2 april 2012 10:54 schreef Nielsch het volgende:
Haha.quote:Op maandag 2 april 2012 13:34 schreef Nielsch het volgende:
er zijn toch niet 24/7 camera's op elk team gericht (bijvoorbeeld als er even iemand op de wc zit ofzo). Dan kun je stiekem in die envelop kijken, weer dichtplakken en dan weet je of je haast moet maken of niet
Ja, dat ook! Ik had de hele tijd het idee dat hij een spreekbeurt stond op te lezen!quote:Op maandag 2 april 2012 13:37 schreef Moffol het volgende:
Sol presenteert het wel aardig, maar wat een irritante stem heeft die vent. Vooral tijdens de voice-overs, meer iets voor een kinderprogramma.
Juist zodat hiermee wordt bewezen dat er VOORAF al bepaald is dat er iemand wel of niet weg moet. Als je dat later doet, zonder dat de kandidaten hier als 'borg' voor spelen, kan de programmaleiding beticht worden van 'fraude', door bepaalde koppels er wel of niet in te houden.quote:Op maandag 2 april 2012 14:30 schreef Paul99 het volgende:
Wtf, waarom krijgen de kanditaten die envelop mee? Dat heeft toch totaal geen toegevoegde waarde? En zo kan de regie gewoon van te voren al beslissen of er die aflevering iemand uit gaat of niet....
Ik snap het ook niet. Ik vind het juist best wel een leuk stel. Verder kan ik nog niet zeggen wie er voor mij weg mag en wie favoriet is. Die dochter van dat moeder/dochter-stel vind ik wel een opgewonden standje, dat geldt ook voor die Robin, maar die slaat zich er ook wel weer dapper doorheen met zo'n vreemde kerel als reispartner.quote:Op zondag 1 april 2012 21:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ik snap de haat op Quintin niet zo ik vind het wel een leuk team!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |