abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109777368
Dag mensen,

Deze post om wat raad.
Ik heb/had inmiddels een relatie van bijna 5 jaar met een meisje. Zij moet minstens 1 maal per maand naar het buitenland om daar enkele dagen te werken.
Ik voelde al enige tijd dat er dingen niet klopten, dat mijn vertrouwen in haar weg ebde, en vroeg haar sinds enkele maanden steeds vaker wat er gaande was maar kreeg geen antwoord.
Nu enkele dagen geleden was ik het zat en heb haar gezegd dat ze me maar is alles moest vertellen of dat ik het dan volledig zou gedaan maken. Om het kort te maken; bleek dat ze vrij vroeg al in onze relatie met een jongen zoende, en, dat ze bijna een jaar geleden seks heeft gehad met een jongen in het buitenland. Eenmalig.
Nu heb ik haar ontelbare keren gevraagd wat er die avond met die jongen gebeurd was waar ze mee zoende, maar ik kreeg telkens te horen dat er alleen werd gepraat. Die jongen waar ze seks mee had had ze blijkbaar diezelfde avond ontmoet en kende ze niet voordien, ze hadden wat glazen op etc. Ook blijkt dat ze af en toe rookte zonder dat ik het wist, en ze wist dat ik het daar moeilijk mee had. Nu zit ik met zo vele vragen...
Blijkbaar heeft ze die jongen in het buitenland ook gepijpt. Nu vind ik dat eigenlijk nog erger, omdat dat iets is dat je écht wel uit vrije wil doet, en er als meisje duidelijk het initiatief voor neemt. Of is dat vreemd?
Is het vreemd dat ik wil weten hoe lang ze seks hadden, of ze het goed vond, in welke standjes,... Echt alles wil ik weten van die avond. Ook het waarom weet ik niet echt. Ze vertelt me enkel dat ze het zelf niet goed weet, en dat ze wat gedronken hadden, wat opgewonden geraakte etc. Die jongen zou begonnen zijn. Met kussen, etc.
Verder stel ik me ook grote vragen over hoeveel ik nu écht weet van het hele verhaal van mijn relatie. Zij vertelde me dat ik nu werkelijk alles weet, maar ook dat geloof ik niet... Ik ben bang vroeg of laat nog meer te ontdekken. Wat moet ik hiermee? Al bij al hou/hield ik van dat meisje, maar het doet enorm veel pijn om te beseffen wat voor een relatie ik eigenlijk had.
Wanneer ik haar vraag waarom ze al die jaren, dag na dag tegen me loog en dingen verzweeg is haar enige antwoord, omdat ze me niet kwijt wilde spelen.... Als je iemand doodgraag ziet, kan je dan dergelijk dingen doen? Kan je fysiek en mentaal met iemand in bed kruipen en er seks mee hebben..?
Die jongen heeft trouwens ook een vriendin, is het mijn plicht om dat meisje via facebook in te lichten?
Heeft onze relatie nog enige kans, en hoe kan ik dat vertrouwen terug vinden..?
pi_109777601
-edit-

ga terug naar af

[ Bericht 78% gewijzigd door Re op 01-04-2012 21:50:48 ]
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  zondag 1 april 2012 @ 20:29:42 #3
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_109777650
Verbied haar te werken.
  zondag 1 april 2012 @ 20:30:11 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109777684
Je wil de details niet weten..

Al helemaal niet als je nog met haar verder zou willen.
pi_109777725
quote:
Die jongen heeft trouwens ook een vriendin, is het mijn plicht om dat meisje via facebook in te lichten?
Nee.
  zondag 1 april 2012 @ 20:31:15 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109777733
Ze is nog steeds je vriendin?

En:

quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Je wil de details niet weten..
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109777984
Ik zou haar nooit meer vertrouwen en het uit maken.
Had ze zich maar niet in bezopen toestand moeten laten palen door een willekeurige knul.
Heeft ze het trouwens wel veilig gedaan?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  zondag 1 april 2012 @ 21:15:30 #8
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_109780531
Einde oefening zou ik zeggen. En je wilt de details niet weten, geloof me. Dat heeft mij juist meer pijn gedaan toen het mij 'overkwam'.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_109781780
Heb in hetzelfde schuitje gezeten...
Kan je alleen maar advies geven om het uit te maken aangezien de kans dat je dat vertrouwen terug gaat krijgen nog minder dan 1% is. Je voelt de grond onder je vandaan zakken maar je denkt nog steeds super veel van haar te houden maar vergelijk het maar als een glas die je op de grond gooit. Je kunt de stukjes misschien nog aan elkaar plakken maar de scheuren zullen altijd zichtbaar blijven.
Je lijkt mij nog een jonge gast en daarom kan ik je alleen maar zeggen om door te gaan met je leven en voor jezelf een grens te trekken. Ik heb dat destijds niet gedaan en ben door gegaan met de relatie, achteraf het slechtste voor mijzelf wat ik ooit mijzelf aan heb gedaan.
Heel veel sterkte, het is geen makkelijke situatie!
  Vis een optie? zondag 1 april 2012 @ 21:35:30 #10
70532 loveli
N
pi_109781901
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Sherbakov het volgende:
Je zou haar kunnen aanraden een SOA-test te doen. Neem er zelf ook eentje.
quote:
Heeft onze relatie nog enige kans, en hoe kan ik dat vertrouwen terug vinden..?
Wil je deze relatie echt doorzetten? Dan is de vraag niet 'hoe kan ik dat vertrouwen terugvinden?', maar 'hoe kan zij dat vertrouwen terugwinnen?' Wat kan zij doen om te zorgen dat jij haar vergeeft en te voorkomen dat ze dezelfde fouten nog eens maakt?

Maar de hamvraag is of ze zo speciaal is dat je echt met haar verder moet willen.
crap in = crap out
  zondag 1 april 2012 @ 21:36:01 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109781933
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
Einde oefening zou ik zeggen. En je wilt de details niet weten, geloof me. Dat heeft mij juist meer pijn gedaan toen het mij 'overkwam'.
Mij ook, dat beeld ben ik niet meer kwijtgeraakt :N
pi_109781957
Effectief Lallend. Ik ben 23, zij 24.
En ik wil die details wel weten op een of andere manier. Ik wil alles weten, geen enkel geheim meer.
Ik wil haar geloven wanneer ze zegt dat ik nu alles weet, maar ik vrees er zo voor.
  zondag 1 april 2012 @ 21:37:22 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109782011
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef Sherbakov het volgende:
En ik wil die details wel weten op een of andere manier. Ik wil alles weten, geen enkel geheim meer.
Ik wil haar geloven wanneer ze zegt dat ik nu alles weet, maar ik vrees er zo voor.
En wat als je wel alles weet? Wat dan?
pi_109782062
En over die seks, ze vertelde me dat ze het met condoom deed ja.
Maar dat is sowieso al een jaar geleden, en ondertussen al zo vaak seks gehad met haar...
Ik vraag me echt af wat er in haar omging de eerste keer dat ze seks had met me achteraf...
  zondag 1 april 2012 @ 21:38:17 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109782070
quote:
Ja dat dacht ik ook, maar geloof de mensen nou maar die wel alles te weten kwamen: dat wil je echt niet, ook al denk je nu dat dat beter is.
pi_109782113
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:37 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

En wat als je wel alles weet? Wat dan?
Dan is me alles duidelijk van die avond. Van de eerste tot de laatste minuut. Om een of andere reden heb ik daar behoefte aan.
pi_109782247
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Sherbakov het volgende:

[..]

Dan is me alles duidelijk van die avond. Van de eerste tot de laatste minuut. Om een of andere reden heb ik daar behoefte aan.
Weet je wel wat er gaat gebeuren zodra jij alles weet? Het zal als een onplezierig filmpje in je hoofd afspelen, keer op keer, dag na dag. Daar ga je echt niet gelukkig van worden....
  zondag 1 april 2012 @ 21:41:30 #18
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109782260
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Sherbakov het volgende:

[..]

Hm, dat lijkt misschien nu zo.
  zondag 1 april 2012 @ 21:41:40 #19
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_109782266
quote:
Nu, ja. Geloof me dat wil je echt niet.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  zondag 1 april 2012 @ 21:50:25 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109782694
ik krijg hyperventilatie van je post eigenlijk...

maar wat maakt het uit of je nou alles van die avond weet of niet... wat is het verschil?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109782841
Ts wil wél alles weten en waarschijnlijk om de doodeenvoudige reden dat hij anders altijd met vragen over het hoe en wat blijft rondlopen. Ik snap hem wel. Op die manier kun je het een plaats geven en in ieder geval een poging doen om af te sluiten. Al moet je daarvoor eerst de gifbeker tot op de bodem leegdrinken.

En nee, die relatie maakt weinig kans meer imho.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 1 april 2012 @ 21:54:44 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109782926
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ts wil wél alles weten en waarschijnlijk om de doodeenvoudige reden dat hij anders altijd met vragen over het hoe en wat blijft rondlopen. Ik snap hem wel. Op die manier kun je het een plaats geven en in ieder geval een poging doen om af te sluiten. Al moet je daarvoor eerst de gifbeker tot op de bodem leegdrinken.

Nee, je dénkt dat je daardoor alles een plaats kan geven. Maar achteraf, nadat je dat filmpje nog maandenlang in je hoofd blijft afspelen (en als je doorgaat met de relatie nog veel en veel langer) denk je: had ik het maar nooit geweten.
  zondag 1 april 2012 @ 21:57:07 #23
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109783072
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

Een plaats geven? Ik twijfel of TS het een plaats zal kunnen geven als hij alles weet, hij verergert daarmee waarschijnlijk zijn probleem. Wat hij waarschijnlijk toch al heeft omdat hij dit over zich heen laat gaan zonder consequenties voor zijn vriendin.
pi_109783191
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee, je dénkt dat je daardoor alles een plaats kan geven. Maar achteraf, nadat je dat filmpje nog maandenlang in je hoofd blijft afspelen (en als je doorgaat met de relatie nog veel en veel langer) denk je: had ik het maar nooit geweten.
Oneens, aangezien juist dat onwetende aspect altijd blijft vreten. Alles voor je zien, in je hoofd af kunnen spelen is keihard maar dát slijt wel. Al kan dat héél lang duren.

Althans, zo werkt dat hier.
pi_109783236
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Een plaats geven? Ik twijfel of TS het een plaats zal kunnen geven als hij alles weet, hij verergert daarmee waarschijnlijk zijn probleem. Wat hij waarschijnlijk toch al heeft omdat hij dit over zich heen laat gaan zonder consequenties voor zijn vriendin.
Hij zou zijn conclusies moeten trekken, zijn vertrouwen komt niet meer terug in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')