Nee.quote:Die jongen heeft trouwens ook een vriendin, is het mijn plicht om dat meisje via facebook in te lichten?
Je zou haar kunnen aanraden een SOA-test te doen. Neem er zelf ook eentje.quote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef Sherbakov het volgende:
Die jongen heeft trouwens ook een vriendin, is het mijn plicht om dat meisje via facebook in te lichten?
Wil je deze relatie echt doorzetten? Dan is de vraag niet 'hoe kan ik dat vertrouwen terugvinden?', maar 'hoe kan zij dat vertrouwen terugwinnen?' Wat kan zij doen om te zorgen dat jij haar vergeeft en te voorkomen dat ze dezelfde fouten nog eens maakt?quote:Heeft onze relatie nog enige kans, en hoe kan ik dat vertrouwen terug vinden..?
Mij ook, dat beeld ben ik niet meer kwijtgeraaktquote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
Einde oefening zou ik zeggen. En je wilt de details niet weten, geloof me. Dat heeft mij juist meer pijn gedaan toen het mij 'overkwam'.
En wat als je wel alles weet? Wat dan?quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef Sherbakov het volgende:
Effectief Lallend. Ik ben 23, zij 24.
En ik wil die details wel weten op een of andere manier. Ik wil alles weten, geen enkel geheim meer.
Ik wil haar geloven wanneer ze zegt dat ik nu alles weet, maar ik vrees er zo voor.
Ja dat dacht ik ook, maar geloof de mensen nou maar die wel alles te weten kwamen: dat wil je echt niet, ook al denk je nu dat dat beter is.quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef Sherbakov het volgende:
En ik wil die details wel weten op een of andere manier. Ik wil alles weten, geen enkel geheim meer.
Ik wil haar geloven wanneer ze zegt dat ik nu alles weet, maar ik vrees er zo voor.
Dan is me alles duidelijk van die avond. Van de eerste tot de laatste minuut. Om een of andere reden heb ik daar behoefte aan.quote:Op zondag 1 april 2012 21:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En wat als je wel alles weet? Wat dan?
Weet je wel wat er gaat gebeuren zodra jij alles weet? Het zal als een onplezierig filmpje in je hoofd afspelen, keer op keer, dag na dag. Daar ga je echt niet gelukkig van worden....quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Sherbakov het volgende:
[..]
Dan is me alles duidelijk van die avond. Van de eerste tot de laatste minuut. Om een of andere reden heb ik daar behoefte aan.
Hm, dat lijkt misschien nu zo.quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef Sherbakov het volgende:
[..]
Dan is me alles duidelijk van die avond. Van de eerste tot de laatste minuut. Om een of andere reden heb ik daar behoefte aan.
Nu, ja. Geloof me dat wil je echt niet.quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef Sherbakov het volgende:
Nee, je dénkt dat je daardoor alles een plaats kan geven. Maar achteraf, nadat je dat filmpje nog maandenlang in je hoofd blijft afspelen (en als je doorgaat met de relatie nog veel en veel langer) denk je: had ik het maar nooit geweten.quote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ts wil wél alles weten en waarschijnlijk om de doodeenvoudige reden dat hij anders altijd met vragen over het hoe en wat blijft rondlopen. Ik snap hem wel. Op die manier kun je het een plaats geven en in ieder geval een poging doen om af te sluiten. Al moet je daarvoor eerst de gifbeker tot op de bodem leegdrinken.
En nee, die relatie maakt weinig kans meer imho.
Een plaats geven? Ik twijfel of TS het een plaats zal kunnen geven als hij alles weet, hij verergert daarmee waarschijnlijk zijn probleem. Wat hij waarschijnlijk toch al heeft omdat hij dit over zich heen laat gaan zonder consequenties voor zijn vriendin.quote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ts wil wél alles weten en waarschijnlijk om de doodeenvoudige reden dat hij anders altijd met vragen over het hoe en wat blijft rondlopen. Ik snap hem wel. Op die manier kun je het een plaats geven en in ieder geval een poging doen om af te sluiten. Al moet je daarvoor eerst de gifbeker tot op de bodem leegdrinken.
En nee, die relatie maakt weinig kans meer imho.
Oneens, aangezien juist dat onwetende aspect altijd blijft vreten. Alles voor je zien, in je hoofd af kunnen spelen is keihard maar dát slijt wel. Al kan dat héél lang duren.quote:Op zondag 1 april 2012 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, je dénkt dat je daardoor alles een plaats kan geven. Maar achteraf, nadat je dat filmpje nog maandenlang in je hoofd blijft afspelen (en als je doorgaat met de relatie nog veel en veel langer) denk je: had ik het maar nooit geweten.
Hij zou zijn conclusies moeten trekken, zijn vertrouwen komt niet meer terug in ieder geval.quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een plaats geven? Ik twijfel of TS het een plaats zal kunnen geven als hij alles weet, hij verergert daarmee waarschijnlijk zijn probleem. Wat hij waarschijnlijk toch al heeft omdat hij dit over zich heen laat gaan zonder consequenties voor zijn vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |