abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:45:09 #201
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110288753
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_110306533
Weekend!!
Goeiemorgen allemaal! :W
  zaterdag 14 april 2012 @ 07:31:10 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110306590
quote:
Ik zet m nu ff niet aan. :O
Moggeuh!
The truth was in here.
pi_110322060
Dag dames :W :O
Twiddel
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:34:02 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110322584
Heerlijk gekookt al zeg ik het zelf. Asperges, en heb net er verder soep van gemaakt. :9
The truth was in here.
  zondag 15 april 2012 @ 13:09:12 #206
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110346745
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:34 schreef Bastard het volgende:
Heerlijk gekookt al zeg ik het zelf. Asperges, en heb net er verder soep van gemaakt. :9
Ik dacht dat ik daar niet zo van hield, maar toen mijn oma het laatst maakte was het toch wel goed te doen! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 15 april 2012 @ 13:11:30 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110346800
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 13:09 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik daar niet zo van hield, maar toen mijn oma het laatst maakte was het toch wel goed te doen! :D
Met wat lekkere ham er bij en een zacht gekookt ei, sausje.. :9

Mn kinderen hadden het nog nooit gegeten en helemaal de bordjes leeg!
The truth was in here.
  zondag 15 april 2012 @ 13:13:09 #208
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110346849
Vandaag is het trouwens open museumdag, tegen de prijs van één euro kan je (de meeste?) musea gaan bekijken, museumjaarkaarthouders kost het 0 euro.

Ik ga zelf niets bezoeken, want ik denk dat ik de meeste musea in de omgeving van West-Brabant
al heb gezien. Jammer dat er bij mijn weten geen/niet zo veel spirituele museums zijn in Nederland, of wel? ;)

Is iemand iets van plan hier? :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 15 april 2012 @ 13:13:35 #209
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110346863
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Met wat lekkere ham er bij en een zacht gekookt ei, sausje.. :9

Mn kinderen hadden het nog nooit gegeten en helemaal de bordjes leeg!
Mooi!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 15 april 2012 @ 13:34:00 #210
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_110347513
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 15 april 2012 @ 13:39:54 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_110347700
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:34 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
He gezellig :D

  zondag 15 april 2012 @ 14:09:44 #212
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110348702
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:34 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Tja inderdaad :')
The truth was in here.
  zondag 15 april 2012 @ 14:23:07 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110349206
The truth was in here.
  zondag 15 april 2012 @ 17:34:01 #214
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_110357507
Westers beleid he .. wat zullen ze blij zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 16 april 2012 @ 18:19:22 #215
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_110404621
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Summers het volgende:
Westers beleid he .. wat zullen ze blij zijn .
_O-
Those who look before they leap, never leap
pi_110427568
Goede s,morgens deze morgen....
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:20:15 #217
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110429848
Morgen! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  dinsdag 17 april 2012 @ 12:37:55 #218
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110434849
Middag! :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_110435091
Goeiemiddag enzo! :P
pi_110449172
Ik denk dat ik maar ga stoppen met het fokforum.
Ik erger me dood aan de kwetsende reacties en grote onzin die verkondigd word.
Regelmatig voel ik me gekwetst ik schrijf vanuit mn gevoel en als dat in het belachelijke word getrokken heb ik geen zin meer in reageren, door mn consentratie stoornis adhd is is vaak al moeilijk genoeg om goede zinnen te formuleren.
Ik ben hier 6 jaar geweest en ik denk dat het tijd is om te gaan.
pi_110449470
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef mousy31 het volgende:
Ik denk dat ik maar ga stoppen met het fokforum.
Ik erger me dood aan de kwetsende reacties en grote onzin die verkondigd word.
Regelmatig voel ik me gekwetst ik schrijf vanuit mn gevoel en als dat in het belachelijke word getrokken heb ik geen zin meer in reageren, door mn consentratie stoornis adhd is is vaak al moeilijk genoeg om goede zinnen te formuleren.
Ik ben hier 6 jaar geweest en ik denk dat het tijd is om te gaan.
Dat spijt me om te horen, Mousy! Je bent een fijne user... Ik krijg deze feedback veel vaker. Mensen willen een discussie, anderen willen hun ervaringen delen in een vriendelijke omgeving.
Het lukt niet om reacties die als vervelend ervaren worden helemaal uit te sluiten.
Ik heb met de gedachte zitten spelen om voor te stellen een besloten gedeelte te maken, net zoiets als het Keldertje.. En dat dan naast het open gedeelte, waar gediscussieerd kan worden,.

Wat is eigenlijk de druppel, die je heeft doen besluiten om na 6 jaar te stoppen? (Als ik vragen mag, natuurlijk.)
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:24:48 #222
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110449625
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef mousy31 het volgende:
Ik denk dat ik maar ga stoppen met het fokforum.
Ik erger me dood aan de kwetsende reacties en grote onzin die verkondigd word.
Regelmatig voel ik me gekwetst ik schrijf vanuit mn gevoel en als dat in het belachelijke word getrokken heb ik geen zin meer in reageren, door mn consentratie stoornis adhd is is vaak al moeilijk genoeg om goede zinnen te formuleren.
Ik ben hier 6 jaar geweest en ik denk dat het tijd is om te gaan.
Het is tegenwoordig lang niet meer zo erg als dat het is geweest toch?
Botte boeren heb je overal zitten, en bij sommige heb je zoiets van "ohhh die weer, laat maar waaien" maar dat weerhoudt je dan wel weer om zelf een leuk topic te openen. Klopt.
The truth was in here.
pi_110450057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is tegenwoordig lang niet meer zo erg als dat het is geweest toch?
Botte boeren heb je overal zitten, en bij sommige heb je zoiets van "ohhh die weer, laat maar waaien" maar dat weerhoudt je dan wel weer om zelf een leuk topic te openen. Klopt.
Klopt, het is veel minder dan een tijd geleden.. alleen wat sommige users graag zouden willen is onbekommerd hun ervaring delen zonder zich te moeten verdedigen. . Een paar botte boeren is kennelijk al voldoende om ergernis te veroorzaken, terwijl de zg. botte boeren in hun optiek niks fout doen. Doen ze feitelijk ook niet. Het is wel een lastige spagaat..
pi_110450177
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat spijt me om te horen, Mousy! Je bent een fijne user... Ik krijg deze feedback veel vaker. Mensen willen een discussie, anderen willen hun ervaringen delen in een vriendelijke omgeving.
Het lukt niet om reacties die als vervelend ervaren worden helemaal uit te sluiten.
Ik heb met de gedachte zitten spelen om voor te stellen een besloten gedeelte te maken, net zoiets als het Keldertje.. En dat dan naast het open gedeelte, waar gediscussieerd kan worden,.

Wat is eigenlijk de druppel, die je heeft doen besluiten om na 6 jaar te stoppen? (Als ik vragen mag, natuurlijk.)
Dat mensen kennelijk je eigen ervaringen niet voor waar willen aannemen en altijd maar bewijzen willen, k heb iedere keer t gevoel dat ik aangevallen word en mezelf moet bewijzen.
Maar er bestaat ook nog zoiets als levens ervaring.
Die kan je niet zomaar ff in links geven, daarbij links van sites, die sites zijn ook door mensen geschreven dus wie zegt me dat het waar is wat daar staat?
Namen wil ik niet noemen maar er zijn er die alles uit zn verband rukken waardoor ik mn hele draai kwijt ben en denk dan van , zucht geen zin om dr nog energie in te willen steken en denk whatever en antwoord dus ook niet meer. Dat eeuwige wellus nietus ben k moe van.
pi_110450218
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is tegenwoordig lang niet meer zo erg als dat het is geweest toch?
Botte boeren heb je overal zitten, en bij sommige heb je zoiets van "ohhh die weer, laat maar waaien" maar dat weerhoudt je dan wel weer om zelf een leuk topic te openen. Klopt.
Ik heb er gewoon de energie niet voor of niet voor over. Ik weet niet wat het is maar ik heb het de laatste tijd steeds vaker met mensen dat ik denk, laat maar.....
Terwijl ik vroeger altijd goed achter mn eigen mening stond en die ook verdedigde toen had ik nog t idee dat je de wereld kan "veranderen", maar ben nu 38 en nee mensen hun denkbeelden kan je niet veranderen. Vind ook dat steeds meer mensen in de wereld weing open staan voor anders denkenden.
pi_110450914
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon de energie niet voor of niet voor over. Ik weet niet wat het is maar ik heb het de laatste tijd steeds vaker met mensen dat ik denk, laat maar.....
Terwijl ik vroeger altijd goed achter mn eigen mening stond en die ook verdedigde toen had ik nog t idee dat je de wereld kan "veranderen", maar ben nu 38 en nee mensen hun denkbeelden kan je niet veranderen. Vind ook dat steeds meer mensen in de wereld weing open staan voor anders denkenden.
Ik denk dat dat een te negatief beeld is. Wat je hier bv. neerzet beinvloed natuurlijk andere mensen wel. Die invloed is natuurlijk heel gering.
De samenleving wordt idd. harder, maar er is ook een onderstroom.
Maar als je er moe van bent, doe het lekker even rustig aan. :)
pi_110451243
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een te negatief beeld is. Wat je hier bv. neerzet beinvloed natuurlijk andere mensen wel. Die invloed is natuurlijk heel gering.
De samenleving wordt idd. harder, maar er is ook een onderstroom.
Maar als je er moe van bent, doe het lekker even rustig aan. :)
Dan ben ik helaas maar te negatief. In mijn ogen zit ik right.
Sommige zitten zo vastgeroest in hun eigen ideeen dat ze niet open staan dat er ook ander ideeen kunnen zijn.
En vooral eigen ervaringen worden vaak afgedaan als onzin want wetenschappelijk bewijs etc etc bull denk ik dan ik lul niet zomaar uit mn nek, ik moet veel moeite doen om een goed stukje te typen en ook nog met dislectie dus 3x overlezen voordat mn fouten die ik zelf zie eruit zijn, dus waarom zou ik dan uit mn nek kletsen.
pi_110451441
Je zit zelf nooit fout? :P

En kleuters hou je altijd op het forum
Maar dat ligt ook aan waar je post :P
Twiddel
pi_110451648
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:59 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Dan ben ik helaas maar te negatief. In mijn ogen zit ik right.
Sommige zitten zo vastgeroest in hun eigen ideeen dat ze niet open staan dat er ook ander ideeen kunnen zijn.
En vooral eigen ervaringen worden vaak afgedaan als onzin want wetenschappelijk bewijs etc etc bull denk ik dan ik lul niet zomaar uit mn nek, ik moet veel moeite doen om een goed stukje te typen en ook nog met dislectie dus 3x overlezen voordat mn fouten die ik zelf zie eruit zijn, dus waarom zou ik dan uit mn nek kletsen.
Oh ik dacht dat je het in het algemeen bedoelde, maar op Fok! dus... Tja, mensen zeggen soms dingen die je niet wilt horen, aan de andere kant gaat de intentie van je inbreng daarmee een beetje verloren.
Ik denk dat het niet helemaal te voorkomen is op een openbaar forum.
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:12:23 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110451878
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Klopt, het is veel minder dan een tijd geleden.. alleen wat sommige users graag zouden willen is onbekommerd hun ervaring delen zonder zich te moeten verdedigen. . Een paar botte boeren is kennelijk al voldoende om ergernis te veroorzaken, terwijl de zg. botte boeren in hun optiek niks fout doen. Doen ze feitelijk ook niet. Het is wel een lastige spagaat..
Het is moedwillig mensen afkraken en onrust zaaien, maar daar zijn het botte boeren voor geworden. :)
The truth was in here.
pi_110452044
Voorbeeld: Ik vertel een stuk over biologische tuinbouw, ik heb jaren bij mn ouders op het land gewerkt en weet er gewoon veel vanaf, dan willen mensen links. Links die ik niet heb omdat er geen website is (en nooit geweest) van mn ouders vroegere bedrijf (ze zijn inmiddels met pensioen)
Ik vertel dan vanuit mn eigen ervaring waar zou ik overal maar links voor moeten zoeken links van sites die ook door mensen gschreven zijn en vaak staat het daar heel anders dan hoe ik en mn ouders het deden, je leer biologisch tuinieren niet door een boekje maar in de praktijk. Je kan boeken erop na slaan sites lezen maar je zal t toch zelf moeten uitproberen. Omdat ik dan geen wetenschappelijk bewijs kan voorleggen is mn hele geschrevene onzin?
Hoe vaak mn stukjes wel niet uit het verband worden getrokken ik heb geen zin om steeds maar mezelf te moeten verdedigen.
En idd wat Bastard zegt , gewoon moedwillig de boel verknooien
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:19:05 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110452165
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:39 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon de energie niet voor of niet voor over. Ik weet niet wat het is maar ik heb het de laatste tijd steeds vaker met mensen dat ik denk, laat maar.....
Terwijl ik vroeger altijd goed achter mn eigen mening stond en die ook verdedigde toen had ik nog t idee dat je de wereld kan "veranderen", maar ben nu 38 en nee mensen hun denkbeelden kan je niet veranderen. Vind ook dat steeds meer mensen in de wereld weing open staan voor anders denkenden.
Nou als je dat dus weet, jij hebt een wereldbeeld opgebouwd door ervaringen, dan weet je ook dat een ander persoon andere ervaringen heeft opgebouwd en die hoeven niet perse overeen te komen. Het is een keuze om op de rotreacties in te gaan, en het is ook een keuze hoe je je er na om voelt.
The truth was in here.
pi_110452322
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou als je dat dus weet, jij hebt een wereldbeeld opgebouwd door ervaringen, dan weet je ook dat een ander persoon andere ervaringen heeft opgebouwd en die hoeven niet perse overeen te komen. Het is een keuze om op de rotreacties in te gaan, en het is ook een keuze hoe je je er na om voelt.
Maar dat hoeft ook niet anderen mogen hun ideeen hebben en ik sta open voor een ander. Maar als je zelf steeds maar het gevoel hebt tegen een muur aan te lopen dan houd het voor mij een keer op.
Het is een keuze ja maar soms voeld het niet zo. En als iemand me op mn hart trapt heb ik geen keuze dan voel ik me gewoon rot en das menselijk dat zijn emoties.
Men kan ook wel eens wat aannemen vanelkaar zonder dat er altijd maar wetenschappelijke bewijzen moeten zijn.
pi_110452837
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:16 schreef mousy31 het volgende:
Voorbeeld: Ik vertel een stuk over biologische tuinbouw, ik heb jaren bij mn ouders op het land gewerkt en weet er gewoon veel vanaf, dan willen mensen links. Links die ik niet heb omdat er geen website is (en nooit geweest) van mn ouders vroegere bedrijf (ze zijn inmiddels met pensioen)
Ik vertel dan vanuit mn eigen ervaring waar zou ik overal maar links voor moeten zoeken links van sites die ook door mensen gschreven zijn en vaak staat het daar heel anders dan hoe ik en mn ouders het deden, je leer biologisch tuinieren niet door een boekje maar in de praktijk. Je kan boeken erop na slaan sites lezen maar je zal t toch zelf moeten uitproberen. Omdat ik dan geen wetenschappelijk bewijs kan voorleggen is mn hele geschrevene onzin?
Hoe vaak mn stukjes wel niet uit het verband worden getrokken ik heb geen zin om steeds maar mezelf te moeten verdedigen.
En idd wat Bastard zegt , gewoon moedwillig de boel verknooien
Dat is idd. de boel moedwillig verknooien. De kennis en ervaring heb je zelf, dan wel uit de eerste hand.
Dat hoef je verder niet te motiveren.
pi_110452979
In ieder geval berdankt voor het begrip
Ik denk er vanavond nog ff over na en kom er morgen op terug, k vertrek niet zomaar sneaky
Fijne avond k ga ff douchen en dan bank hangen
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:52:56 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110454004
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:22 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Maar dat hoeft ook niet anderen mogen hun ideeen hebben en ik sta open voor een ander. Maar als je zelf steeds maar het gevoel hebt tegen een muur aan te lopen dan houd het voor mij een keer op.
Het is een keuze ja maar soms voeld het niet zo. En als iemand me op mn hart trapt heb ik geen keuze dan voel ik me gewoon rot en das menselijk dat zijn emoties.
Men kan ook wel eens wat aannemen vanelkaar zonder dat er altijd maar wetenschappelijke bewijzen moeten zijn.
Of je hoeft je niet geroepen te voelen om ze van bewijs te voorzien.
Sommige zaken zijn niet uit te leggen, ervaringen kun je niet delen, je kan niet vertellen hoe men er tegenaan moeten kijken dat dienen ze zelf te ondervinden. Daar leg ik mij ook gewoon bij neer eigenlijk.
Daarbij, het bot uit de hoek komen, afkraken, uitlokken, komt eigenlijk allemaal voort uit angst om hun zelfbeeld te verliezen. Ze willen graag zo'n persoon wezen, en hebben daar de bevestiging voor nodig.
Niet iedereen overigens hoor, er zijn ook genoeg mensen die echt gezonde interesse hebben of tonen.
The truth was in here.
pi_110454164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:34 schreef mousy31 het volgende:
In ieder geval berdankt voor het begrip
Ik denk er vanavond nog ff over na en kom er morgen op terug, k vertrek niet zomaar sneaky
Fijne avond k ga ff douchen en dan bank hangen
Doe dat maar... Jammer dat die mensen voorbijgingen aan een uitstekende bron die je hebt: nl je eigen ervaring en die van je ouders, die NB. een boerenbedrijf hadden en van wie je hun deskundige mening uit de eerste hand had.
Fijne avond!
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:07:53 #238
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110458651
@Mousy31:

Je maakt om te beginnen al een gedachte fout. Namelijk dat je jezelf MOET verdedigen. Je moet niets.
Zeker niet op een openbaar forum, tegenover onbekenden. Dat je dat gevoel krijgt kan ik wel begrijpen, maar begin daar eens mee.

Wil men iets weten of een linkje ? Verwijs ze naar Google.
Vindt men meestal niet leuk als je dat doet, maar he, wie begon er nou met "lui zijn" ? :P

Vragen naar bewijs moet je sowieso negeren, tenzij je een keiharde claim maakt, maar gesproken vanuit gevoel valt niet te bewijzen. 9 van de 10 keer weet de vraag steller dat donders goed, vandaar dat ze het aan jou vragen, puur om er even op te wijzen dat het er niet is. ;)

Je kunt kwetsende en "onzin" reacties niet voorkomen (voor zover er geen moderator aan te pas moet/kan komen), ook de verschillende "believers" onderling liggen geregeld in de clinch (de één gelooft dit, de ander dat en elkaars geloof vindt men "onzin". ), zelfs op een besloten deel ontkom je er niet aan, of je moet per onderwerp een besloten hoekje maken (& zelfs dan kan er ruzie en onenigheid ontstaan) :P

Wat je wel kunt doen, ervoor kiezen er geen energie in te steken. De persoon of reactie in kwestie "links laten liggen". Doe ik ook met een aantal users en diverse reacties hier hoor. Valt totaal niet zinnig mee/over te discussiëren, dus dat doe ik ook niet meer. Scheelt de nodige frustratie :P

Daarbij help je de ongewenste discussie ook niet verder op gang ^O^

Stop met ervoor te kiezen jezelf te dwingen tot energie verspilling. ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 18 april 2012 @ 10:03:00 #239
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110474348
Zo is het allemaal maar net! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 18 april 2012 @ 10:19:24 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110474855
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo is het allemaal maar net! :D
Nog leuke boeken gelezen laatst? :P
The truth was in here.
  woensdag 18 april 2012 @ 10:41:58 #241
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110475536
Ik heb na heel lang lezen eindelijk 'Oorlog en Vrede' uitgelezen van Tolstoi (Russische schrijver)! *)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 18 april 2012 @ 11:34:24 #242
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110477220
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb na heel lang lezen eindelijk 'Oorlog en Vrede' uitgelezen van Tolstoi (Russische schrijver)! *)
Zwaar boek lijkt me dat (even snel recensie opgezocht) :P
The truth was in here.
  woensdag 18 april 2012 @ 12:40:47 #243
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110479512
Klopt, ik ben er vele maanden mee bezig geweest, ook om alles echt goed tot me door te laten dringen. Er zijn nogal wat verhaallijnen aanwezig in dat boek! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 18 april 2012 @ 12:56:58 #244
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110480172
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Klopt, ik ben er vele maanden mee bezig geweest, ook om alles echt goed tot me door te laten dringen. Er zijn nogal wat verhaallijnen aanwezig in dat boek! :D
Ik las het ja! Nee niks voor mij, raak ik de draad kwijt, moeilijke namen allemaal :D
Heb zelf deze week " mijn mercedes is niet te koop " gelezen, had er meer van verwacht eigenlijk.
De jongen in de gestreepte pyama klaarliggen, schijnt nogal een pakker te wezen..
The truth was in here.
  woensdag 18 april 2012 @ 14:42:51 #245
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110485068
Waarom zij...
die zoveel te geven had
Waarom zij...
die nooit door het leven werd afgemat
Waarom zij...
die nog zoveel beloofde
Waarom zij...
die te veel levenskracht bezat
en er zelf in geloofde
Wat kan een mens zich toch vergissen
Lieve schat...
we zullen je missen
The truth was in here.
  woensdag 18 april 2012 @ 17:15:53 #246
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110492822
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:42 schreef Bastard het volgende:
Waarom zij...
die zoveel te geven had
Waarom zij...
die nooit door het leven werd afgemat
Waarom zij...
die nog zoveel beloofde
Waarom zij...
die te veel levenskracht bezat
en er zelf in geloofde
Wat kan een mens zich toch vergissen
Lieve schat...
we zullen je missen
Over wie gaat dat als ik vragen mag?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 18 april 2012 @ 17:39:55 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110493860
quote:
11s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:15 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Over wie gaat dat als ik vragen mag?
Een oude vriendin. Niemand van FOK! hoor.
The truth was in here.
pi_110497692
Bedankt voor de reacties allemaal. Erg lief van jullie en thx voor uitleg en begrip :*

@Ron1n, ik heb ook zitten nadenken en eigenlijk heb je groot gelijk k ben niemand verantwoording schuldig. Ik ga proberen om me minder er van aan te trekken en dan maar meer mensen negeren....

Ik heb verder nog nagedacht en denk dat ik toch wel ga blijven. Alleen op t moment ff wat minder a.s. vrijdag 20 april is het nl 9 jaar geleden dat mn broer zichzelf van zn leven ontnam en ik hem vond....waarschijnlijk dat ik daarom nu ook zo gevoellig overal voor ben. Ik heb zo wie zo deze week een rot week.
En ben ook nog eens door een stomme fout van mezelf afgelopen week mn youtube kwijt (ik wou geen google+ en verwijderde die en weg was mn youtube) en die had ik al 6 jaar en er stonden herdenkingsfilmpjes op (die ik zelf gemaakt had) voor mij en voor familie, alles weg dus....
Ik had helaas ook geen backup meer want de pc crashte laatst ook nog en toen waren ze weg dus had ze alleen nog op youtube staan.
Heb deze week een nieuw filmpje gemaakt die lijkt op de oude.
Maar t is niet hetzelfde maar goed....
Ik ga relaxen want voel me niet echt fit mn man had vorige week erge keelpijn en denk dat hij me aangestoken heeft.
Fijne avond allemaal.
pi_110497728
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Een oude vriendin. Niemand van FOK! hoor.
Sterkte Bastard , is dat die vriendin waar je een poosje geleden over schreef?
dikke knuffel voor jou
  woensdag 18 april 2012 @ 19:40:13 #250
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110499358
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Sterkte Bastard , is dat die vriendin waar je een poosje geleden over schreef?
dikke knuffel voor jou
Dank. Ja die ja... snel he.
The truth was in here.
pi_110501043
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:08 schreef mousy31 het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal. Erg lief van jullie en thx voor uitleg en begrip :*

@Ron1n, ik heb ook zitten nadenken en eigenlijk heb je groot gelijk k ben niemand verantwoording schuldig. Ik ga proberen om me minder er van aan te trekken en dan maar meer mensen negeren....

Ik heb verder nog nagedacht en denk dat ik toch wel ga blijven. Alleen op t moment ff wat minder a.s. vrijdag 20 april is het nl 9 jaar geleden dat mn broer zichzelf van zn leven ontnam en ik hem vond....waarschijnlijk dat ik daarom nu ook zo gevoellig overal voor ben. Ik heb zo wie zo deze week een rot week.
En ben ook nog eens door een stomme fout van mezelf afgelopen week mn youtube kwijt (ik wou geen google+ en verwijderde die en weg was mn youtube) en die had ik al 6 jaar en er stonden herdenkingsfilmpjes op (die ik zelf gemaakt had) voor mij en voor familie, alles weg dus....
Ik had helaas ook geen backup meer want de pc crashte laatst ook nog en toen waren ze weg dus had ze alleen nog op youtube staan.
Heb deze week een nieuw filmpje gemaakt die lijkt op de oude.
Maar t is niet hetzelfde maar goed....
Ik ga relaxen want voel me niet echt fit mn man had vorige week erge keelpijn en denk dat hij me aangestoken heeft.
Fijne avond allemaal.
Jeetje, wat heftig Mousy! Sterkte ermee en ook met je gezondheid.
En trek je idd. maar niet teveel aan van sommigen, die denken dat een discussieforum een bavianenrots is. :D

@Bastard: jij ook heel veel stertke, natuurlijk!
  woensdag 18 april 2012 @ 20:09:49 #252
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110501126
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Een oude vriendin. Niemand van FOK! hoor.
Oh aha!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 18 april 2012 @ 20:11:07 #253
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110501207
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:08 schreef mousy31 het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal. Erg lief van jullie en thx voor uitleg en begrip :*

@Ron1n, ik heb ook zitten nadenken en eigenlijk heb je groot gelijk k ben niemand verantwoording schuldig. Ik ga proberen om me minder er van aan te trekken en dan maar meer mensen negeren....

Ik heb verder nog nagedacht en denk dat ik toch wel ga blijven. Alleen op t moment ff wat minder a.s. vrijdag 20 april is het nl 9 jaar geleden dat mn broer zichzelf van zn leven ontnam en ik hem vond....waarschijnlijk dat ik daarom nu ook zo gevoellig overal voor ben. Ik heb zo wie zo deze week een rot week.
En ben ook nog eens door een stomme fout van mezelf afgelopen week mn youtube kwijt (ik wou geen google+ en verwijderde die en weg was mn youtube) en die had ik al 6 jaar en er stonden herdenkingsfilmpjes op (die ik zelf gemaakt had) voor mij en voor familie, alles weg dus....
Ik had helaas ook geen backup meer want de pc crashte laatst ook nog en toen waren ze weg dus had ze alleen nog op youtube staan.
Heb deze week een nieuw filmpje gemaakt die lijkt op de oude.
Maar t is niet hetzelfde maar goed....
Ik ga relaxen want voel me niet echt fit mn man had vorige week erge keelpijn en denk dat hij me aangestoken heeft.
Fijne avond allemaal.
Triest allemaal!! Sterkte ermee! :{
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 18 april 2012 @ 20:28:34 #254
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_110502161
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
Klopt, ik ben er vele maanden mee bezig geweest, ook om alles echt goed tot me door te laten dringen. Er zijn nogal wat verhaallijnen aanwezig in dat boek! :D
Hij staat hier op de plank en op de nominatie om gelezen te worden. Ben nu bezig met Orwell's 1984 die ook al verschrikkelijk lang op de nominatie stond.
Those who look before they leap, never leap
  woensdag 18 april 2012 @ 20:28:58 #255
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_110502179
Iedereen hier: sterkte met moeilijke tijden :*
Those who look before they leap, never leap
  woensdag 18 april 2012 @ 21:19:41 #256
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_110505353
Jij ook sterkte Mousy *knuffel*
  donderdag 19 april 2012 @ 00:24:20 #257
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110516257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jeetje, wat heftig Mousy! Sterkte ermee en ook met je gezondheid.
En trek je idd. maar niet teveel aan van sommigen, die denken dat een discussieforum een bavianenrots is. :D

@Bastard: jij ook heel veel stertke, natuurlijk!
_O- ^O^

Verder is het treurig nieuws allemaal ja. Heel begrijpelijk ook, dat van mousy.
Sterkte met het verlies @allebei
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 19 april 2012 @ 08:28:27 #258
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110519970
Omdat vandaag (nu) telt.

The truth was in here.
pi_110520297
Sterkte moussy en bastard! :*
Twiddel
pi_110520665
En een hele goede ochtend iedereen!
  donderdag 19 april 2012 @ 09:33:37 #261
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_110521277
Goedemorgen !
zzz
pi_110521301
Mogguh
Jullie nog wat v'n plan?
Twiddel
  donderdag 19 april 2012 @ 10:08:54 #263
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110522453
quote:
17s.gif Op donderdag 19 april 2012 09:34 schreef summer2bird het volgende:
Mogguh
Jullie nog wat v'n plan?
Werken (?)

& Mornin y'all
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_110522805
quote:
17s.gif Op donderdag 19 april 2012 09:34 schreef summer2bird het volgende:
Mogguh
Jullie nog wat v'n plan?
Niks bijzonders.. Wat ga jij doen vandaag?
pi_110522883
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Niks bijzonders.. Wat ga jij doen vandaag?
Naar de stad.
Verder niks :O
Twiddel
  donderdag 19 april 2012 @ 10:31:29 #266
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110523036
quote:
17s.gif Op donderdag 19 april 2012 09:34 schreef summer2bird het volgende:
Mogguh
Jullie nog wat v'n plan?
Zorgen dat de automobielindustrie blijft draaien :P
The truth was in here.
pi_110523190
Giseravond nog met een vriend naar een lezing geweest van Marcel Messing :)

"De spirituele mens en de zoektocht naar waarheid : de boeien van slavernij verbroken"
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_110523955
Goedemorgen thx again voor de steun jullie zijn echt lieverds hier. Dat is ook 1 van de redenen dat ik blijf.
-------------------------------------------------------------------

Ja Bastard dat is idd snel gegaan :N nogmaals sterkte
en deze is voor jou

pi_110526404
Goede s,middags lieve mensjes.
Je zou maar een 1dagsvlieg zijn en je dag niet hebben, maak er weer een mooie dag van.
namaste....
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
  donderdag 19 april 2012 @ 13:00:45 #270
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110527846
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:37 schreef UncleScorp het volgende:
Giseravond nog met een vriend naar een lezing geweest van Marcel Messing :)

"De spirituele mens en de zoektocht naar waarheid : de boeien van slavernij verbroken"
Naam zegt mij niet zoveel (ik ben slecht in namen onthouden) maar waar kwam het op uit?
Het doet mij denken aan de mens die vast zit in zijn gewoontes in het leven en waarvan hij denkt afhankelijk te wezen, wat dan niet zo blijkt te wezen omdat die bezigheden niet aangeven wie jij nou daadwerkelijk bent. Stukje zelfbeeld afbrokkelen zeg maar, klopt dat?
The truth was in here.
  donderdag 19 april 2012 @ 13:01:42 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110527885
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:17 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Goede s,middags lieve mensjes.
Je zou maar een 1dagsvlieg zijn en je dag niet hebben, maak er weer een mooie dag van.
namaste....
Dat klinkt als een gezellig avondje als je daar bent O+
The truth was in here.
pi_110528942
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat klinkt als een gezellig avondje als je daar bent O+
Zeker weten het staat wederom in de planning voor 4 mei aanstaande in Tilburg. O+
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
pi_110529011
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Naam zegt mij niet zoveel (ik ben slecht in namen onthouden) maar waar kwam het op uit?
Het doet mij denken aan de mens die vast zit in zijn gewoontes in het leven en waarvan hij denkt afhankelijk te wezen, wat dan niet zo blijkt te wezen omdat die bezigheden niet aangeven wie jij nou daadwerkelijk bent. Stukje zelfbeeld afbrokkelen zeg maar, klopt dat?
Nou nee , het was echt letterlijk bedoeld
Mensheid reeds 200.000 jaar als slaven behandeld door overheersend buitenaards ras.
Verwijst bijv naar het aanbidden van goden die bloedoffers eisten.
En nog zoveel meer ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_110529590
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nou nee , het was echt letterlijk bedoeld
Mensheid reeds 200.000 jaar als slaven behandeld door overheersend buitenaards ras.
Verwijst bijv naar het aanbidden van goden die bloedoffers eisten.
En nog zoveel meer ...
Oh? Maar inmiddels is die tijd (even ervan uitgaand dat dat idd. zo is) toch allang voorbij? Er is al eeuwen geen buitenaardse slavenmeester meer gesignaleerd, althans.
  donderdag 19 april 2012 @ 14:37:49 #275
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110531939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:00 schreef Bastard het volgende:
Naam zegt mij niet zoveel (ik ben slecht in namen onthouden) <snip>
Ah kom, Marcel Messing : A.k.a. Mr. "Worden wij wakker" & "Niburu.nl" ...
Valt me tegen van je hoor :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 19 april 2012 @ 14:38:49 #276
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110531990
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:37 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ah kom, Marcel Messing : A.k.a. Mr. "Worden wij wakker" & "Niburu.nl" ...
Valt me tegen van je hoor :P
Ah hij is van Niburu! ja nu je het zegt.. de link had ik niet zo snel nog hoor :P
The truth was in here.
pi_110543113
Fijne avond allemaal k ga een poosje relaxen
pi_110550564
Ik wil verhuizen naar Frankrijk, nu alles achter mij laten.
Ik wil naar de zee.
En dan leven zonder zorgen of depressie.

Wie doet er met me mee?
Twiddel
pi_110551011
denk je dat je daar vrij van problemen zult zijn, Summerbird?
Ik zou graag met je meegaan, als ik die vrijheid had..
Hoe ga je het doen eigenlijk? Kun je daar een baan krijgen of een opleiding volgen, zonder je hoofdpijn. Spreek je goed Frans? En mag het van je ouders?
Weet je wat? Ik droom wel met je mee. :)
  vrijdag 20 april 2012 @ 12:02:24 #280
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_110556069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nou nee , het was echt letterlijk bedoeld
Mensheid reeds 200.000 jaar als slaven behandeld door overheersend buitenaards ras.
Verwijst bijv naar het aanbidden van goden die bloedoffers eisten.
En nog zoveel meer ...
:D

Wat me eraan doet denken, het Imagine Filmfestival is weer begonnen !
Morgen de Night Of Terror, zijn er nog meer mensen die daarnaartoe gaan ?
zzz
  vrijdag 20 april 2012 @ 12:26:53 #281
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110556712
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 08:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
denk je dat je daar vrij van problemen zult zijn, Summerbird?
Ik zou graag met je meegaan, als ik die vrijheid had..
Hoe ga je het doen eigenlijk? Kun je daar een baan krijgen of een opleiding volgen, zonder je hoofdpijn. Spreek je goed Frans? En mag het van je ouders?
Weet je wat? Ik droom wel met je mee. :)
Ik heb getwijfeld over België ... :P

Maar Frankrijk :{w
Mooi land hoor, maar dat volk en die taal ... :r
& qua regelgeving ook niet bepaald mijn keus.

Nee, dan vertrek ik liever naar new-zealand of zo. ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 20 april 2012 @ 12:28:24 #282
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110556743
Is weer een drukte van jewelste hier.
Als het nog iets rustiger wordt in TRU, beginnen er spontaan posts te verdwijnen of zo ... :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 20 april 2012 @ 14:34:09 #283
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110557833
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 12:02 schreef _Led_ het volgende:

[..]

:D

Wat me eraan doet denken, het Imagine Filmfestival is weer begonnen !
Morgen de Night Of Terror, zijn er nog meer mensen die daarnaartoe gaan ?
Ik zou er graag naartoe zijn gegaan, ware het niet dat ik morgen met familie een week naar Normandië ga (in de streek rondom het voormalige D-Day gebeuren)! *)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:59:07 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110559533
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2012 14:34 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ik zou er graag naartoe zijn gegaan, ware het niet dat ik morgen met familie een week naar Normandië ga (in de streek rondom het voormalige D-Day gebeuren)! *)
Ben ik een paar jaar geleden ook geweest, mooie omgeving. Sur le .. blabla . Indrukwekkend vond ik die pontons die nog in het water liggen.
The truth was in here.
  vrijdag 20 april 2012 @ 16:28:47 #285
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110560516
Cool! Alleen is de weersverwachting voor die streek niet zo best momenteel...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 20 april 2012 @ 17:31:37 #286
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110562876
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:59 schreef Bastard het volgende:
Ben ik een paar jaar geleden ook geweest, mooie omgeving. Sur le .. blabla . Indrukwekkend vond ik die pontons die nog in het water liggen.
Vierville-sur-Mer

oh, en 't is vrijdag ...

*O*

Prettig weekend all. ;)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 20 april 2012 @ 18:34:10 #287
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110565100
Een apart verhaal:

2 weken geleden, op de kop af want het was vrijdagmiddag.
Ik sta in de keuken, bezig met het eten en alleen met mijn oudste dochter (6) in de keuken.

Ze heeft een stift in dr handen en vraagt of ze op de kalender mag tekenen die er in de keuken hangt. Zetten we de afspraken per week op die dan gelden, de week is zo goed als voorbij dus toe maar.
Welke dag het vandaag is vraagt ze.. vrijdag.. de 6e.
Hoe schrijf ik 'kanker' pap? Ze leert net een beetje letters en cijfers kennen.
Waarom vraag je dat meis?
Nee gewoon, hoe schrijf ik kanker? Want daar gaan mensen toch dood aan?
Ja.. dat is een erge ziekte meis, en daar kan je dood aan gaan. Heb je geen leuker woordje wat je wil opschrijven?
Nee, kanker pap. (bloedserieus)
K..a..n..k..e..r.. zo goed?
Ja zo is het goed.

Ze krabbelt wat verder, hokje om het woord heen en ze tekent verder '23'
Dit is 2 en 3 he pap?
Ja klopt meis.
Pap, hoe schrijf ik 4?
Nou zo.. en ik teken een 4. Dat is 4. En dit, ik teken een 1. Dit is 14.
Ja pap, maar ik bedoel 4, en ze krast mijn 1 weg.
Krabbelt verder, dit is '12' een twee, wat maakt dat?
Dat is 12.
Vandaag is de 6 zei je he pap? Ja.
Ok pap, ik ben klaar.. doei pap. Doei meis.

Nou heb ik maandag, 23-4-12 een begrafenis van iemand die gestorven is aan kanker.
The truth was in here.
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:14:26 #288
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110569322
Een ongenaam verhaal moet ik zeggen... :{
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:17:27 #289
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_110569497
Bizar.. gecondoleerd Bastard..
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:28:30 #290
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_110570023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:34 schreef Bastard het volgende:
Een apart verhaal:

2 weken geleden, op de kop af want het was vrijdagmiddag.
Ik sta in de keuken, bezig met het eten en alleen met mijn oudste dochter (6) in de keuken.

Ze heeft een stift in dr handen en vraagt of ze op de kalender mag tekenen die er in de keuken hangt. Zetten we de afspraken per week op die dan gelden, de week is zo goed als voorbij dus toe maar.
Welke dag het vandaag is vraagt ze.. vrijdag.. de 6e.
Hoe schrijf ik 'kanker' pap? Ze leert net een beetje letters en cijfers kennen.
Waarom vraag je dat meis?
Nee gewoon, hoe schrijf ik kanker? Want daar gaan mensen toch dood aan?
Ja.. dat is een erge ziekte meis, en daar kan je dood aan gaan. Heb je geen leuker woordje wat je wil opschrijven?
Nee, kanker pap. (bloedserieus)
K..a..n..k..e..r.. zo goed?
Ja zo is het goed.

Ze krabbelt wat verder, hokje om het woord heen en ze tekent verder '23'
Dit is 2 en 3 he pap?
Ja klopt meis.
Pap, hoe schrijf ik 4?
Nou zo.. en ik teken een 4. Dat is 4. En dit, ik teken een 1. Dit is 14.
Ja pap, maar ik bedoel 4, en ze krast mijn 1 weg.
Krabbelt verder, dit is '12' een twee, wat maakt dat?
Dat is 12.
Vandaag is de 6 zei je he pap? Ja.
Ok pap, ik ben klaar.. doei pap. Doei meis.

Nou heb ik maandag, 23-4-12 een begrafenis van iemand die gestorven is aan kanker.
Helaas kun je er niks aan doen om ziekte en dood te voorkomen, maar ik zou die jonge dame maar serieus nemen op cruciale punten. Als ik het me goed herinner is dit niet voor het eerst.
Those who look before they leap, never leap
  vrijdag 20 april 2012 @ 20:37:55 #291
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110570468
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:28 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Helaas kun je er niks aan doen om ziekte en dood te voorkomen, maar ik zou die jonge dame maar serieus nemen op cruciale punten. Als ik het me goed herinner is dit niet voor het eerst.
Daarom onthield ik het ook. Zei het 2 weken terug nog tegen een paar mensen.. moest er gisternacht weer ineens aan denken. Apart idd.
2 weken terug was er zelfs goed nieuws ..
The truth was in here.
pi_110573427
Sterkte Bastard!
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 21:38:12 #293
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_110573436
Bastard? Was zij het ook met de retrograde mercurius?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_110578561
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:34 schreef Summers het volgende:
Westers beleid he .. wat zullen ze blij zijn .
Nou heb ik toch best wel lang nagedacht over deze frase... Maar ik snap hem niet. :o
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:05:35 #295
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110582917
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou heb ik toch best wel lang nagedacht over deze frase... Maar ik snap hem niet. :o
Niet ?
tsk, tsk :N

:P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door R0N1N op 21-04-2012 02:53:44 ]
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_110585790
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Niet ?
tsk, tsk :N

:P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk snap ik dat er gerefereerd werd aan dat plaatje..
  zaterdag 21 april 2012 @ 08:12:28 #297
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110585838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:38 schreef senesta het volgende:
Bastard? Was zij het ook met de retrograde mercurius?
*wakker word* hier moet je me even bij helpen want ... huh? :o
The truth was in here.
pi_110585859
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:38 schreef senesta het volgende:
Bastard? Was zij het ook met de retrograde mercurius?
Nu zie ik deze post van je wel... Absurd zeg :D

En een hele goede ochtend allemaal!
  zaterdag 21 april 2012 @ 08:32:13 #299
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110585903
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 08:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nu zie ik deze post van je wel... Absurd zeg :D

En een hele goede ochtend allemaal!
Oh dat had jij dus ook! :D
Zat gisteren al te kijken, zag hem niet maar wel dat ze de laatste post had gezet. Ik dacht die heeft dr post ook weer gedelete zeker :P
The truth was in here.
pi_110586003
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 08:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh dat had jij dus ook! :D
Zat gisteren al te kijken, zag hem niet maar wel dat ze de laatste post had gezet. Ik dacht die heeft dr post ook weer gedelete zeker :P
Dacht ik ook even, maar een gedelete post hoort echt weg te zijn..

Hmm... Er gebeuren rare dingen in TRU..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')