abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109768860
Situatie: TS heeft een relatie van 4 jaar achter de rug, is 3 maanden single, waarin het contact met de ex op 2 facebookchats nihil is gebleven.

In de tussentijd heeft TS veel in de sportschool gezeten (flink wat spieren erbij gekweekt), gefeest etc. Ook heeft TS geen verliefde gevoelens meer voor zijn ex oid.

Nu lijkt het mij leuk om mijn ex nog een x te zien, kijken of er nog iets van vriendschap mogelijk is.

Hoe en waar houdt je zo'n gesprek? Koffie drinken in de stad, bij iemand thuis? S'avonds 'smiddags?

Hoe begroet je elkaar? Knuffel, kus op de wang, hand schudden?
deel je ervaringen, en doe een suggestie ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door AldoTheApache op 01-04-2012 16:54:32 ]
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_109769003
Hoi TS,
hier is geen voorgeschreven lokatie en tijd voor.
5 Ferrari's op videoband!
pi_109769184
Ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan.

?
pi_109769233
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef trekeennummertje het volgende:
Ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan.

?
vriendschappelijk uit elkaar, vanwege studie woonden we ver uit elkaar, zagen elkaar te weinig en zij maakte er een einde aan, ze had nog wel gevoelens maar de relatie werkte niet meer.
pi_109769280
Zou niet thuis afspreken/ te persoonlijk. Gewoon naar de stad, kan zowel 's middags of 's avonds. Geen probleem.
Als je zeker weet dat de gevoelens er van beide kanten niet meer zijn, kan een keer iets afspreken geen kwaad.
Al zou ik wel oppassen en het niet te vriendelijk maken, aangezien je dan over een tijdje een topic kan openen met een ex die weer gevoelens heeft en je niet met rust laat (of andersom natuurlijk). ;)
Ja, die dingen gebeuren.. vaak.
  zondag 1 april 2012 @ 16:54:42 #6
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_109769321
In bed.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_109769455
Dat je in de sportschool hebt gezeten, wat voegt dat toe aan deze vraag?
pi_109769511
Bij mij eindigde dit soort ontmoetingen altijd in seks, en daarna in drama. Niet aan te raden, misschien over een half jaartje.
  zondag 1 april 2012 @ 17:13:37 #9
67670 Skv
Cynist.
pi_109770062
TVP. Zelfde situatie (bijna letterlijk) als TS.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109771054
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:00 schreef Flixxy het volgende:
Bij mij eindigde dit soort ontmoetingen altijd in seks, en daarna in drama. Niet aan te raden, misschien over een half jaartje.
Dit. Zulke afspraakjes is echt vragen om problemen. En waarom zou je het uberhaupt doen? Wat zijn je beweegredenen?
Who motivates the motivator?
  zondag 1 april 2012 @ 17:42:51 #11
356891 Abed
hooggeleid
pi_109771102
TS wilt ex laten zien 'hoe goed het met hem gaat' en dat hij er fysiek beter uit ziet nu zodat zijn ex zich kut voelt.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_109771810
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef Abed het volgende:
TS wilt ex laten zien 'hoe goed het met hem gaat' en dat hij er fysiek beter uit ziet nu zodat zijn ex zich kut voelt.
En terecht. Zij laat 'm stikken. Wrijf 't er maar lekker in TS. ^O^
pi_109773264
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef Abed het volgende:
beetje dit,

maar ik wil vooral ook kijken of we nog vrienden kunnen zijn, hebben tenslotte 4 jaar samen doorgebracht
  zondag 1 april 2012 @ 18:50:20 #14
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109773433
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:59 schreef Rekkie het volgende:
Dat je in de sportschool hebt gezeten, wat voegt dat toe aan deze vraag?
Ja wat de neuk gast. En waarom spreek je met haar af als je geen gevoelens meer voor haar hebt. Heb je veel behoefte aan een vrouwelijke mattie om samen naar de Etos te gaan? Hoop je dat ze een seksrelatie zal voorstellen wanneer ze je goddelijke lichaam aanschouwt?

Kan natuurlijk allemaal, maar is wel onontbeerlijke info voor een gedegen advies. Evenals foto's.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109774835
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:50 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ja wat de neuk gast. En waarom spreek je met haar af als je geen gevoelens meer voor haar hebt. Heb je veel behoefte aan een vrouwelijke mattie om samen naar de Etos te gaan? Hoop je dat ze een seksrelatie zal voorstellen wanneer ze je goddelijke lichaam aanschouwt?

Kan natuurlijk allemaal, maar is wel onontbeerlijke info voor een gedegen advies. Evenals foto's.
je kunt toch wel gewoon vrienden blijven met je ex? af en toe een x wat gaan drinken etc.
  zondag 1 april 2012 @ 19:29:16 #16
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109774901
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

je kunt toch wel gewoon vrienden blijven met je ex? af en toe een x wat gaan drinken etc.
Kan... maar ik voel er zelf weinig aandrang toe, tenzij ik graag nog meer wil.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  zondag 1 april 2012 @ 19:36:42 #17
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_109775230
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Als zij dat ook zou willen en zich daar niet ongemakkelijk bij voelt. Maar volgens mij wil je der gewoon neuken. Kijk maar. :P
  zondag 1 april 2012 @ 19:48:46 #18
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_109775723
Gewoon opbellen, vragen hoe het met haar gaat, even kletsen, afsluiten met dat het je leuk lijkt eens ergens te lunchen ofzo.

Wat je spieren er verder mee te maken hebben begrijp ik echt niet. Natuurlijk kun je vrienden worden met je ex, maar niet als de nieuwe basis 'kijk hoe goed het met mij gaat' is. Als je echt helemaal over haar heen was had je zulke rare gedachtes imo niet.
an urge to help mankind overcomes me
pi_109781604
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:48 schreef saaw het volgende:
Gewoon opbellen, vragen hoe het met haar gaat, even kletsen, afsluiten met dat het je leuk lijkt eens ergens te lunchen ofzo.

Wat je spieren er verder mee te maken hebben begrijp ik echt niet. Natuurlijk kun je vrienden worden met je ex, maar niet als de nieuwe basis 'kijk hoe goed het met mij gaat' is. Als je echt helemaal over haar heen was had je zulke rare gedachtes imo niet.
True, stiekem zal TS haar gewoon terug willen.
  zondag 1 april 2012 @ 21:47:23 #20
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_109782546
Pas drie maanden uit, dat vind ik niet zo veel hoor. Ben je er echt helemaal overheen?

Anyway, na een half jaar begonnen mijn ex en ik elkaar weer te spreken. Effe een SMSje sturen, en de volgende dag even nabellen, en zeggen van 'joh, leek me leuk om even een kop koffie/biertje te drinken'.

Ik herken het voor de rest wel, ik wil er ook leuk uitzien als ik d'r zie. Ik wil gewoon laten zien dat het goed met me gaat, en dat ik trots op mezelf ben. Zelf doet ze zich ook opdoffen.

Als het goed gaat, is het echt leuk, vind ik zelf. Wij gaan regelmatig nog wat leuks doen, beetje mijmeren over vroeger, en je krijgt ook de gelegenheid om vervelende dingen uit het verleden uit te praten.

Het is dus een keer gebeurd dat we een fles wijn hadden leeggezopen en dat we uitgebreid de seks met onze scharrels gingen bespreken. Tja, je kent elkaar zo enorm goed, geheimen hebben haast geen zin. Ik heb me suf gelachen.

Maar: je moet echt een clean break hebben gehad, en geen verlangens meer naar elkaar hebben. Wij weten allebei verdomde goed, dat we elkaar onder geen beding terugwillen. En dat zorgt voor een relaxte sfeer.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_109782966
Ik weet niet hoe zij over mij denkt op dit moment zeg maar.

Zij maakte het uit, maar gingen wel als vrienden uit elkaar. Weet niet of ze me terugwil. Lijkt mij van niet in ieder geval.
  zondag 1 april 2012 @ 21:57:22 #22
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_109783085
Dus je wilt helemaal geen vriendschap met haar opbouwen maar juist peilen wat je kansen zijn.
an urge to help mankind overcomes me
pi_109783183
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef saaw het volgende:
Dus je wilt helemaal geen vriendschap met haar opbouwen maar juist peilen wat je kansen zijn.
nee, ik wil haar niet terug, maar het was meer een reactie op de voorgaande post.
pi_109784197
Vriendschap met je ex.

You have got to be kiddin' me :')
pi_109784235
Is het misschien een idee om haar eerst voor te stellen om wat af te spreken voordat je je al druk maakt om de details van de afspraak? Zodra je een 'ja' hebt binnengesleept kunnen jullie misschien samen tot een invulling komen.

3 kussen op haar wang lijkt me het meest normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')