vriendschappelijk uit elkaar, vanwege studie woonden we ver uit elkaar, zagen elkaar te weinig en zij maakte er een einde aan, ze had nog wel gevoelens maar de relatie werkte niet meer.quote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef trekeennummertje het volgende:
Ligt eraan hoe je uit elkaar bent gegaan.
?
Dit. Zulke afspraakjes is echt vragen om problemen. En waarom zou je het uberhaupt doen? Wat zijn je beweegredenen?quote:Op zondag 1 april 2012 17:00 schreef Flixxy het volgende:
Bij mij eindigde dit soort ontmoetingen altijd in seks, en daarna in drama. Niet aan te raden, misschien over een half jaartje.
En terecht. Zij laat 'm stikken. Wrijf 't er maar lekker in TS.quote:Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef Abed het volgende:
TS wilt ex laten zien 'hoe goed het met hem gaat' en dat hij er fysiek beter uit ziet nu zodat zijn ex zich kut voelt.
beetje dit,quote:Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef Abed het volgende:
TS wilt ex laten zien 'hoe goed het met hem gaat' en dat hij er fysiek beter uit ziet nu zodat zijn ex zich kut voelt.
Ja wat de neuk gast. En waarom spreek je met haar af als je geen gevoelens meer voor haar hebt. Heb je veel behoefte aan een vrouwelijke mattie om samen naar de Etos te gaan? Hoop je dat ze een seksrelatie zal voorstellen wanneer ze je goddelijke lichaam aanschouwt?quote:Op zondag 1 april 2012 16:59 schreef Rekkie het volgende:
Dat je in de sportschool hebt gezeten, wat voegt dat toe aan deze vraag?
je kunt toch wel gewoon vrienden blijven met je ex? af en toe een x wat gaan drinken etc.quote:Op zondag 1 april 2012 18:50 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja wat de neuk gast. En waarom spreek je met haar af als je geen gevoelens meer voor haar hebt. Heb je veel behoefte aan een vrouwelijke mattie om samen naar de Etos te gaan? Hoop je dat ze een seksrelatie zal voorstellen wanneer ze je goddelijke lichaam aanschouwt?
Kan natuurlijk allemaal, maar is wel onontbeerlijke info voor een gedegen advies. Evenals foto's.
Kan... maar ik voel er zelf weinig aandrang toe, tenzij ik graag nog meer wil.quote:Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kunt toch wel gewoon vrienden blijven met je ex? af en toe een x wat gaan drinken etc.
Als zij dat ook zou willen en zich daar niet ongemakkelijk bij voelt. Maar volgens mij wil je der gewoon neuken. Kijk maar.quote:Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je kunt toch wel gewoon vrienden blijven met je ex? af en toe een x wat gaan drinken etc.
True, stiekem zal TS haar gewoon terug willen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:48 schreef saaw het volgende:
Gewoon opbellen, vragen hoe het met haar gaat, even kletsen, afsluiten met dat het je leuk lijkt eens ergens te lunchen ofzo.
Wat je spieren er verder mee te maken hebben begrijp ik echt niet. Natuurlijk kun je vrienden worden met je ex, maar niet als de nieuwe basis 'kijk hoe goed het met mij gaat' is. Als je echt helemaal over haar heen was had je zulke rare gedachtes imo niet.
nee, ik wil haar niet terug, maar het was meer een reactie op de voorgaande post.quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef saaw het volgende:
Dus je wilt helemaal geen vriendschap met haar opbouwen maar juist peilen wat je kansen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |