19 bijna 20.quote:
Later misschien.quote:
er komt teveel zolderkamer in voor.quote:Op zondag 1 april 2012 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom denk ik dat dit een troll is...
Zo niet, misschien praat je binnensmonds. Wat betreft het vragen stellen, kan een antwoord van haar een reden zijn om iets van jezelf te vertellen wat daarop aansluit, zodat je het interview gevoel voorkomt.
Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 1 april 2012 13:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
er komt teveel zolderkamer in voor.
Ik ben geen troll, de naam van dit topic. En de inspiratie waar ik het in geschrreven hebt stamt af van ''aantekeningen uit het ondergrondse'' Van Dostojevski, hij leeft in het ondergrondse (de hoofdpersoon). Ik heb dit vervangen met zolderkamer, eigenlijk hang ik in mijn gewone kamer. Maar ik wil natuurlijk wel de ernst van dit topic laten inzien.quote:Op zondag 1 april 2012 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom denk ik dat dit een troll is...
Zo niet, misschien praat je binnensmonds. Wat betreft het vragen stellen, kan een antwoord van haar een reden zijn om iets van jezelf te vertellen wat daarop aansluit, zodat je het interview gevoel voorkomt.
Wat ik doelde te zeggen is. Ik heb inspiratie gevonden in een boek. Waar de hoofdpersoon eigenlijk opbiecht dat hij op een ellendige rotte kamer woont. Nu doe ik dat ook, en ik dacht ik pak het ongeveer als hem aan. En zo heb ik dus geschreven wie en wat ik ben.quote:Op zondag 1 april 2012 13:36 schreef Angst het volgende:
ik vind je taalgebruik in dit topic ook niet echt lekker lezen. Op een eerste date misschien wat directer praten.
Je vorige post is ook onduidelijk:
Ik ben geen troll, de naam van dit topic. En de inspiratie waar ik het in geschrreven hebt stamt af van ''aantekeningen uit het ondergrondse'' Van Dostojevski, hij leeft in het ondergrondse (de hoofdpersoon). Ik heb dit vervangen met zolderkamer, eigenlijk hang ik in mijn gewone kamer. Maar ik wil natuurlijk wel de ernst van dit topic laten inzien.
Ik ben geen trol. De naam en onderwerp van dit topic komen uit een boek van Dostojevski. Dit gaat over iemand die inde ondergrondse leeft en heet "aantekening uit het ondergrondsen" Dit heb ik gebruikt. Echter heb ik de ondergrondse vervangen door zolderkamer. Eigenlijk zit ik in een gewone kamer maar ik wou mijn verhaal wat aandikken.
blijft een onduidelijk verhaal... zelf met mijn vertaling. Anyway probeer wat directer te communiceren.
Waarom heb je hosselbaas als ondertitel?quote:Op zondag 1 april 2012 13:32 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ik ben geen troll, de naam van dit topic. En de inspiratie waar ik het in geschrreven hebt stamt af van ''aantekeningen uit het ondergrondse'' Van Dostojevski, hij leeft in het ondergrondse (de hoofdpersoon). Ik heb dit vervangen met zolderkamer, eigenlijk hang ik in mijn gewone kamer. Maar ik wil natuurlijk wel de ernst van dit topic laten inzien.
Ik trol echt niet. Ik hoop gewoon te veranderen.
wat ik bedoel te zeggen is. Je schrijft raar als je zo ook praat begrijpen mensen je niet. Zo begin je geen zin met En.quote:Op zondag 1 april 2012 13:40 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wat ik doelde te zeggen is. Ik heb inspiratie gevonden in een boek. Waar de hoofdpersoon eigenlijk opbiecht dat hij op een ellendige rotte kamer woont. Nu doe ik dat ook, en ik dacht ik pak het ongeveer als hem aan. En zo heb ik dus geschreven wie en wat ik ben.
Je taalgebruik kan best eens een afknapper zijn voor veel meiden. Zo formeel.quote:Op zondag 1 april 2012 13:40 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wat ik doelde te zeggen is. Ik heb inspiratie gevonden in een boek. Waar de hoofdpersoon eigenlijk opbiecht dat hij op een ellendige rotte kamer woont. Nu doe ik dat ook, en ik dacht ik pak het ongeveer als hem aan. En zo heb ik dus geschreven wie en wat ik ben.
Sterker nog, ons onweerstaanbaar mysterieuze type is een jaar of 19.quote:
Geen idee dit was een tip van een vriend.quote:
De man Balthasar is een een hosselbaas.quote:Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je hosselbaas als ondertitel?
quote:Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je hosselbaas als ondertitel?
Normaal praat ik niet zo, alhoewel ik soms zeg daar ginder en dan kijken ze me raar aan. Maar zo praat ik meestal met ze op een grappige beleefde manier, maar ze lijken me niet te verstaan.quote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je taalgebruik kan best eens een afknapper zijn voor veel meiden. Zo formeel.
Dankjewel.quote:Op zondag 1 april 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Foundation! Doen!
Zeker als man van om en nabij de 19.
Ja inderdaad. Laat die obscure Russische boeken, die bijna niemand anders leest, eens een keer liggen en ga eens naar buiten. Ga gewoon een stukje fietsen ofzo. Dat doe ik ook wel eens. Nog beter, ga sporten bij een sportclub, want dan kom je ook onder de mensen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |