abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109759553
Geachte dames/heren.

Ik zal me kort en vluchtig voorstellen, met dat ik een man ben van een jaar of 19. Twintig komt al erg dicht bij, een vriendin heb ik nog nooit gehad. Helaas vandaar weinig ervaring bij de dames.
Waar het me nu om gaat zijn de volgende dingen. Jullie als dames spreekt een kerel jullie wel eens aan, maar verstaan jullie hem niet? Ik heb vaak dat ik met een dame praat, en dat ze om de minuut ‘’wat?’’ zegt. Dit is niet goed, maar ik heb zelf niet eens in de gaten dat ik slecht zou praten. Ik denk dat dit een groot probleem is of niet?

Maar goed ik ga verder, nu zit ik eigenlijk altijd op mijn zolderkamertje, als ik naar buiten ga doet het zonlicht pijn aan mijn ogen. Ik ben niet de lelijkste, maar ook niet bepaald knap. Toch voel ik me onzeker met betrekking tot dingen die gebeurd zijn en hoe dingen gelopen zijn. Ik ben niet van plan jullie te vervelen met mijn complete autobiografie dus ik laat dit achter wegen.

Waar het mij om gaat is, ik moet wat doen aan mijn zelfzekerheid. Zo durf ik wel dames aan te spreken of liever gezegd durfde. Nadat het keer op keer fout ging ben ik gestopt. Als ik met een dame spreek lijkt het een interview te worden waar ik alleen vragen stel, en zij uit aardigheid antwoord. Ik ben benieuwd wat jullie daarvan vinden? Als iemand dat doet.

Maar goed ik ga verder met mijn verhaal waar het me nu om gaat is, ik ga veranderen. Jullie zullen vast topics als dit zijn tegen gekomen maar ik wil echt veranderen. Het gaat moeilijk, het lukt niet lekker omdat ik soms toch vast blijf roesten op die ellendige zolderkamer. Maar toch ben ik met bepaalde dingen bezig, zo besluit ik mijn haren te laten groeien. Ik gebruik nu zelfs conditioner, en al dat gedoe. Totdat een vriend mij de tip gaf, dat ik foundation moest gebruiken. Maar foundation is dat wel iets voor mannen?
Met deze vraag sluit ik af. Bedankt voor jullie tijd.

Met vriendelijke groet Balthasar.
pi_109759614
:') man :')

Knul, je bent 19.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_109759638
Ga gewoon naar buiten :')
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_109759738
pics :)
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zondag 1 april 2012 @ 13:06:13 #5
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_109759755
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:00 schreef Balthasar_Boma het volgende:
ik een man ben van een jaar of 19
Ben je nou 19 ofwat?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_109759769
quote:
7s.gif Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Ben je nou 19 ofwat?
19 bijna 20.

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
pics :)
Later misschien.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 13:07:20 ]
pi_109759828
Waarom denk ik dat dit een troll is...

Zo niet, misschien praat je binnensmonds. Wat betreft het vragen stellen, kan een antwoord van haar een reden zijn om iets van jezelf te vertellen wat daarop aansluit, zodat je het interview gevoel voorkomt.
pi_109759895
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:

Zo niet, misschien praat je binnensmonds. Wat betreft het vragen stellen, kan een antwoord van haar een reden zijn om iets van jezelf te vertellen wat daarop aansluit, zodat je het interview gevoel voorkomt.
er komt teveel zolderkamer in voor.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zondag 1 april 2012 @ 13:10:38 #9
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_109759917
Foundation zou ik weglaten. Doe je voor als de président-directeur général van Boma Vleesindustrie NV. Dan komt alles goed.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_109759926
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 13:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

er komt teveel zolderkamer in voor.
Dat zal het zijn ja.
pi_109760690
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik ben geen troll, de naam van dit topic. En de inspiratie waar ik het in geschrreven hebt stamt af van ''aantekeningen uit het ondergrondse'' Van Dostojevski, hij leeft in het ondergrondse (de hoofdpersoon). Ik heb dit vervangen met zolderkamer, eigenlijk hang ik in mijn gewone kamer. Maar ik wil natuurlijk wel de ernst van dit topic laten inzien.

Ik trol echt niet. Ik hoop gewoon te veranderen.
  zondag 1 april 2012 @ 13:36:35 #12
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_109760850
ik vind je taalgebruik in dit topic ook niet echt lekker lezen. Op een eerste date misschien wat directer praten.

Je vorige post is ook onduidelijk:
Ik ben geen troll, de naam van dit topic. En de inspiratie waar ik het in geschrreven hebt stamt af van ''aantekeningen uit het ondergrondse'' Van Dostojevski, hij leeft in het ondergrondse (de hoofdpersoon). Ik heb dit vervangen met zolderkamer, eigenlijk hang ik in mijn gewone kamer. Maar ik wil natuurlijk wel de ernst van dit topic laten inzien.

Ik ben geen trol. De naam en onderwerp van dit topic komen uit een boek van Dostojevski. Dit gaat over iemand die inde ondergrondse leeft en heet "aantekening uit het ondergrondsen" Dit heb ik gebruikt. Echter heb ik de ondergrondse vervangen door zolderkamer. Eigenlijk zit ik in een gewone kamer maar ik wou mijn verhaal wat aandikken.

blijft een onduidelijk verhaal... zelf met mijn vertaling ;). Anyway probeer wat directer te communiceren.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_109760851
Zorg dat je interessant lijkt voor hun. Hierdoor gaan ze goed luisteren en zullen ze zelf ook vragen stellen lijkt me
pi_109760993
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:36 schreef Angst het volgende:
ik vind je taalgebruik in dit topic ook niet echt lekker lezen. Op een eerste date misschien wat directer praten.

Je vorige post is ook onduidelijk:

Ik ben geen trol. De naam en onderwerp van dit topic komen uit een boek van Dostojevski. Dit gaat over iemand die inde ondergrondse leeft en heet "aantekening uit het ondergrondsen" Dit heb ik gebruikt. Echter heb ik de ondergrondse vervangen door zolderkamer. Eigenlijk zit ik in een gewone kamer maar ik wou mijn verhaal wat aandikken.

blijft een onduidelijk verhaal... zelf met mijn vertaling ;). Anyway probeer wat directer te communiceren.
Wat ik doelde te zeggen is. Ik heb inspiratie gevonden in een boek. Waar de hoofdpersoon eigenlijk opbiecht dat hij op een ellendige rotte kamer woont. Nu doe ik dat ook, en ik dacht ik pak het ongeveer als hem aan. En zo heb ik dus geschreven wie en wat ik ben.
  zondag 1 april 2012 @ 14:07:06 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109762038
Wat voor foundation?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109762150
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:32 schreef Balthasar_Boma het volgende:

[..]

Ik trol echt niet. Ik hoop gewoon te veranderen.
Waarom heb je hosselbaas als ondertitel?
  zondag 1 april 2012 @ 14:09:54 #17
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_109762151
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:40 schreef Balthasar_Boma het volgende:

[..]

Wat ik doelde te zeggen is. Ik heb inspiratie gevonden in een boek. Waar de hoofdpersoon eigenlijk opbiecht dat hij op een ellendige rotte kamer woont. Nu doe ik dat ook, en ik dacht ik pak het ongeveer als hem aan. En zo heb ik dus geschreven wie en wat ik ben.
wat ik bedoel te zeggen is. Je schrijft raar als je zo ook praat begrijpen mensen je niet. Zo begin je geen zin met En. :)
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_109762211
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:40 schreef Balthasar_Boma het volgende:

[..]

Je taalgebruik kan best eens een afknapper zijn voor veel meiden. Zo formeel.
  zondag 1 april 2012 @ 14:13:07 #19
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109762286
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
:') man :')

Knul, je bent 19.
Sterker nog, ons onweerstaanbaar mysterieuze type is een jaar of 19.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  zondag 1 april 2012 @ 14:23:43 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109762670
Foundation! Doen!
Zeker als man van om en nabij de 19.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109762896
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 14:07 schreef Re het volgende:
Wat voor foundation?
Geen idee dit was een tip van een vriend.

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De man Balthasar is een een hosselbaas.

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je taalgebruik kan best eens een afknapper zijn voor veel meiden. Zo formeel.
Normaal praat ik niet zo, alhoewel ik soms zeg daar ginder en dan kijken ze me raar aan. Maar zo praat ik meestal met ze op een grappige beleefde manier, maar ze lijken me niet te verstaan.

quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Foundation! Doen!
Zeker als man van om en nabij de 19.
Dankjewel.

Overigens de mensen die zeggen dat je met 19 nog een knulletje bent. In de historie was je met 12 of zo al een man, als je kinderen kunt maken ben je gewoon een man end of story.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2012 14:30:36 ]
  zondag 1 april 2012 @ 14:34:06 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109763129
Zeer zeker! Vooral als je foundation-tips krijgt van een andere man!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 1 april 2012 @ 14:38:54 #23
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_109763333
quote:
7s.gif Op zondag 1 april 2012 13:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ga gewoon naar buiten :')
Ja inderdaad. Laat die obscure Russische boeken, die bijna niemand anders leest, eens een keer liggen en ga eens naar buiten. Ga gewoon een stukje fietsen ofzo. Dat doe ik ook wel eens. Nog beter, ga sporten bij een sportclub, want dan kom je ook onder de mensen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109763718
1 april einz einz?
pi_109764363
Het komt wel goed, voor iedereen is dr iemand
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')