en je bent opeens gestopt met drinken?quote:Op zondag 1 april 2012 12:38 schreef Erthin het volgende:
Goedemiddag Fok!,
Ik heb vaak dat ik me totaal niet kan concentreren. Zo kan ik een tekst lezen zonder dat deze tot mij doordringt of natuurkunde leren, maar geen enkel inzicht meer hebben.
Altijd gaat dit gebrek aan concentratie gepaard met een slome kijk op de wereld; er is niks dat tot mij doordringt.
Ik voel me echt ontzettend nutteloos als ik dit heb.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Enkele gegevens over mij
Ik ben een jongen van 17
Heb vannacht 8 uur geslapen van half 2 tot half 10.
Drink de laatste tijd geen alcohol.
Zit in havo 5
Bij voorbaat dank!
ik denk dat Fok! dan wel heel slecht voor je isquote:Op zondag 1 april 2012 12:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Zit je veel op internet?
Snelle en vergankelijke informatie, zoals bij uitstek op internet te vinden, zorgt er op termijn voor dat zaken als concentratie kunnen verminderen.
Nee ja, dat is geruststellend.quote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef El_Liberaliste het volgende:
Niks aan de hand, heb ik ook en het wordt alleen maar erger.
het is niet de bedoeling mensen alleen maar gerust te stellen, je moet ze wel de waarheid vertellenquote:
je moet gebruikmaken van:quote:Op zondag 1 april 2012 13:22 schreef Erthin het volgende:
Het voelt in m'n hoofd aan als een soort dal waar ik in vast zit en niet uit kan komen.
ik heb het net de vorige les gehad, dus het zat er nog een beetje in.quote:Op zondag 1 april 2012 13:40 schreef Erthin het volgende:
Weer een stukje economie geleerd op deze manier haha!
eigenlijk dit, ja.quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef Nobu het volgende:
Komt doordat je een man bent, oneindig saaie dingen leren is iets wat alleen vrouwen kunnen. En gasten met weinig testosteron , maar dat zijn ook een soort vrouwen.
Misschien heeft het bij jou ook wel een oorzaak en is het niet zo normaal als jij beweert.quote:Op zondag 1 april 2012 13:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het is niet de bedoeling mensen alleen maar gerust te stellen, je moet ze wel de waarheid vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |