abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_330928
Op de NL tv hebben we de Heilige koe, de Gouden koets en tegenwoordig niks meer geloof ik (correct me if I'm wrong). Van beide programma's ben ik nooit echt gecharmeerd geweest, vond het allemaal wat saai en zo. Ik kijk derhalve eigenlijk altijd naar Top Gear op de BBC, waarbij de presentatoren me een stuk beter aanstaan (hoewel het team van de afgelopen seizoenen wel beter was als nu, but still...). Maar ja, dat is wel Engels, de tips gaan over Engelse dealers, de Engelse markt etc.
imho is er dus niet een echt goed auto programma op de Nederlandse TV, maar het kan ook aan mij liggen. Wat vinden jullie van deze programma's of kijken jullie nog naar andere dan bovengenoemde?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 7 september 2000 @ 22:21:21 #2
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_330936
De paar keren dat ik top gear zag vond ik het beter dan de nederlandse programmas. Kreeg hier tenminste het idee dat ze wisten waar ze mee bezig waren.

Je hebt geloof ik ook nog 'zo goed als nieuw', maar dat weet ik niet zeker.

donderdag 7 september 2000 @ 23:34:13 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_331038
Zo Goed Als Nieuw is dr ook nog! Met Dokter Dendermonde...ofzo...
pi_331055
Natuurlijk is Top Gear beter !
Die half uur durende reclame filmpjes bij RTL5 en Veronica zijn bull shit!
Stapel op Auto's, met Huub Stapel (), was een goed nederlands auto programma. Humor, persoonlijke meningen en leuke camera trucjes
Laat dat programma terugkomen !

http://vbh.cjb.net - Shameless plug..

pi_331956
Top Gear is idd heer en meester op autogebied, en Stapel op Auto's was ook heel goed. Maar op een gegeven moment gingen ze dat om half twaalf in de avond uitzenden, gek he, dat de kijkcijfers zo laag waren? Sukkels bij de tros, hebben ze 's wat goeds, doen ze het weer weg
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_333043
quote:
Op 08 september 2000 15:11 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Top Gear is idd heer en meester op autogebied, en Stapel op Auto's was ook heel goed. Maar op een gegeven moment gingen ze dat om half twaalf in de avond uitzenden, gek he, dat de kijkcijfers zo laag waren? Sukkels bij de tros, hebben ze 's wat goeds, doen ze het weer weg
Wat had je anders verwacht van de tros? en trouwens ook al komt het zo laat ik kijk het toch of neem het op! Geweldig programma!

GreetZz elegancez

-= You don't get a second chance to make the first move =-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')