Ladies and gentlemen, we got ourselves a virgin!quote:Op zondag 1 april 2012 12:37 schreef DangerIsMine het volgende:
Kunnen ze niet gewoon thuis in een warm bad zitten of de warme kraan erop zetten als het zo nodig moet
Ook jij bent onbekend met de werking van een tampon?quote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef KeesdeH het volgende:
@Blahaha Ik ben geen homo nee, maar ik hoef niet in een bubbelbad met een rode glans in het water.
Jij bent onbekend met het feit dat een tampon niet geschikt is voor zulke temperaturen en ruimtes? Kans op falen is veel groter nu.quote:Op zondag 1 april 2012 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook jij bent onbekend met de werking van een tampon?
Ik weet het juf!quote:Op zondag 1 april 2012 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook jij bent onbekend met de werking van een tampon?
Meen je niks van.quote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef killfrenzy het volgende:
Maarja, vrouwen zijn ook nergens goed voor.
En hoe groot is die kans precies? Als je ervoor zorgt dat je op tijd verwisselt, is er niks aan het handje.quote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef killfrenzy het volgende:
Jij bent onbekend met het feit dat een tampon niet geschikt is voor zulke temperaturen en ruimtes? Kans op falen is veel groter nu.
Maarja, vrouwen zijn ook nergens goed voor.
Geen idee, ik heb geen onderzoek klaarliggen. Jij wel?quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe groot is die kans precies? Als je ervoor zorgt dat je op tijd verwisselt, is er niks aan het handje.
En ... vertel dat eens tegen je moeder!
Dat dus.quote:Op zondag 1 april 2012 12:38 schreef Copycat het volgende:
Je snapt werking en principe van een tampon?
Ik ben niet degene die bang is dat het badwater in tomatensoep verandert. Tampons doen hun werk gewoon goed, zeker als je ze correct gebruikt en op tijd verwisselt.quote:Op zondag 1 april 2012 15:51 schreef killfrenzy het volgende:
Geen idee, ik heb geen onderzoek klaarliggen. Jij wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |