abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 april 2012 @ 09:27:57 #226
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_110851389
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja misschien wel, maar als het niet gaat dan gaat het niet. :D

Snap niet dat iedereen zo moeilijk doet :@
Ik snap wat je bedoelt. Men moet de optie dat er achter de schermen meer speelt niet uitsluiten. Het is erg makkelijk om hem als boeman te bestempelen.
pi_110851572
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:27 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Men moet de optie dat er achter de schermen meer speelt niet uitsluiten. Het is erg makkelijk om hem als boeman te bestempelen.
Ja inderdaad :)
  vrijdag 27 april 2012 @ 09:57:07 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110852251
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:27 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt. Men moet de optie dat er achter de schermen meer speelt niet uitsluiten. Het is erg makkelijk om hem als boeman te bestempelen.
En dat is dan volgende week als hij haar gaat zien wonderbaarlijk opgelost?
Ik geloof er geen bal van met de laconieke houding die hij er zelf over heeft (kan ook als ze 10 of 20 is...)

Daarbij: Amanda heeft haar de naam gegeven die ze samen afgesproken hadden en hij krijgt foto's en video's, dan hebben we het niet over een saboterende Amanda maar gewoon over een Nick die z'n prioriteiten verkeerd heeft liggen.

Hij wordt overigens niet als boeman bestempeld omdat Amanda claimt dat hij zich als een lul gedraagt (want geen lelijk woord in de Grazia), maar omdat hij zelf in Boulevard gaat zitten vertellen dat het niets uitmaakt wanneer hij zijn dochter ziet, of in deze vooral: dat hij haar niet ziet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110852399
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:57 schreef Leandra het volgende:
maar omdat hij zelf in Boulevard gaat zitten vertellen dat het niets uitmaakt wanneer hij zijn dochter ziet, of in deze vooral: dat hij haar niet ziet.
Dat ja :)

En hij heeft geen kantoorbaan waarbij hij niet weg kan, hij draait een paar uur per nacht en niet 7 dagen per week. Hij vertelde zelf bij Peter vd Vorst hoe hij slaapt in zijn eigen (!) vliegtuig. Kom zeg, lamzak :D En ondertussen telkens de filmpjes waar hij met Paris ergens rond zit te struinen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:04:04 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110852469
Daarbij heeft hij ook nog de luxe dat hij zijn verplichtingen zelf kan inplannen, en hij wist al een tijdje dat hij vader zou worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110852548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:04 schreef Leandra het volgende:
Daarbij heeft hij ook nog de luxe dat hij zijn verplichtingen zelf kan inplannen, en hij wist al een tijdje dat hij vader zou worden.
Ja precies, dat bedoelde ik met 'geen kantoorbaan', kan het zelf indelen. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:07:31 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110852568
Dead beat Jack.
Ik heb BLVD niet gezien, maar wat ik hier lees, vind ik wel erg min.
Two sides to every story, maar deze getoonde kant is geen mooie. Verre van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_110854783
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:04 schreef Leandra het volgende:
Daarbij heeft hij ook nog de luxe dat hij zijn verplichtingen zelf kan inplannen, en hij wist al een tijdje dat hij vader zou worden.
Dat, en bij banen waarbij de vader (leger of marine) het kind niet kan zien is dat in overleg gegaan; dat is vaak een keuze van beide ouders. Hier zijn gewoon twee ouders verantwoordelijk voor een kind en één lijkt er vrijwillig niet bij te zijn. Wat een aap.
pi_110855182
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 08:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als je een eigen vliegtuig bezit, en veel geld hebt, dan kan je er in een vingerknip zijn. Kom zeg ;) Net als het verhaal dat zij toch niks merkt als hij er niet is -O-
Nou ja, ze kan hem later altijd nog googlen.

Wat een sukkel is het toch ook :')
  vrijdag 27 april 2012 @ 18:16:34 #235
325019 jennie-pen
het is wat het is.....
pi_110870576
Vind dat Amanda het zo te lezen top doet! Ze is nog steeds niet aan het moddergooien en zo te lezen stuurt ze hem wel dingen zodat hij iig weet hoe het meisje eruit ziet. Hij zei bij vd vorst dat ie er zorg voor zou dragen maar zorg is niet alleen geld, hij is gewoon erg druk met Paris en Amanda en Vegas zijn niet intressant... Jammer voor Vegas, elk kind hoort vader en moederliefde te krijgen
  Moderator zaterdag 28 april 2012 @ 19:28:48 #236
184769 crew  Deisyy
pi_110905941
quote:
DJ Afrojack neemt thuis reclamespotje op
26-04-2012 | 15:33 door Leo Roubos


De bekende dj Afrojack uit Spijkenisse heeft donderdag een reclamespotje opgenomen in en rond zijn woning in de Maaswijk in Spijkenisse.

Omwonenden in de omgeving van de woning van Nick van de Wall, zoals Afrojack in werkelijkheid heet, hadden in de afgelopen dagen al een briefje in in de brievenbus gekregen dat een deel van de straat zou worden afgezet voor de vrachtwagens die de spullen bij zijn woning kwamen aanleveren. Rond de woning stonden allerlei lampen, schermen en camera's opgesteld.

Barbecue
Tegen RTV Rijnmond verklaarde hij dat er in zijn tuin een reclamespotje werd opgenomen. Hij wilde niet vertellen voor welk merk, maar verschillende mensen wisten te melden dat het voor het sausmerk Remia is. "Ik ga proberen te barbecueën in mijn tuin, hoewel het er niet echt weer voor is. Er komen ook wat nationale en internationale dj's waarmee ik goed bevriend ben." Eerder die ochtend twitterde hij: "Wow, @QUINTINOO @shermanology @debbyvandewall @LudvieMailuhu @djBobbyBurns allemaal in spijkenisse!"

Vrijgezel
Het reclamespotje wordt komende maand uitgezonden op televisie. "Dat is jammer", vertelt Nick, "Want dan ben ik nog aan het touren in Amerika." Op de vraag of hij daar ook zijn vriendin Paris Hilton bezoekt antwoordt hij: "Ik ben nog steeds vrijgezel. Het zijn allemaal leuke geruchten, maar het is gewoon een hele goeie vriendin van me."
Bron

Daarom had hij het natuurlijk te druk om naar Vegas te gaan :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_110906248
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bron

Daarom had hij het natuurlijk te druk om naar Vegas te gaan :')
Dat kleine stukje dat ik bij Boulevard zag, dat leek al in zijn eigen regio, heeeeeeeeeeeeel apart dat hij dan zijn dochter niet kan zien. -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_110906456
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Bron

Daarom had hij het natuurlijk te druk om naar Vegas te gaan :')
Misschien komt er wel een Remia Vegas barbecue-saus :9
  zaterdag 28 april 2012 @ 19:44:52 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110906549
Weet je wel hoe ver dat is, van Spijkenisse naar Amsterdam :6

Waar woont Amanda tegenwoordig trouwens? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 28 april 2012 @ 19:49:04 #240
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_110906723
Het is toch ook nog maar een 'knulletje'. Het zal voor hem ook niet gemakkelijk zijn om met de situatie om te gaan.
Ik vraag me echter af wat de motivatie is van Amanda om foto's en filmpjes te sturen. Zou het zijn omdat ze het zo goed meent met Nick?!

Ik hoop dat ze blij is met het kind, en zich niet afhankelijk opstelt van hem.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 april 2012 @ 19:52:00 #241
22592 crew  Ole
pi_110906833
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:44 schreef Leandra het volgende:
Weet je wel hoe ver dat is, van Spijkenisse naar Amsterdam :6

Waar woont Amanda tegenwoordig trouwens? :')
Amsterdam toch?
En dat is heel ver vanaf Spijkenisse :Y . Veel verder dan New York!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_110906880
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is toch ook nog maar een 'knulletje'. Het zal voor hem ook niet gemakkelijk zijn om met de situatie om te gaan.

Het lijkt 'm anders vrij makkelijk af te gaan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:03:10 #243
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_110907277
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het lijkt 'm anders vrij makkelijk af te gaan.
Misschien. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Ook weet ik niet wat er zich toen heeft afgespeeld en ook niet wat er in de tussentijd gebeurd is, dus ik hou me maar op de vlakte.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator zaterdag 28 april 2012 @ 20:03:30 #244
184769 crew  Deisyy
pi_110907293
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:52 schreef Ole het volgende:

[..]

Amsterdam toch?
En dat is heel ver vanaf Spijkenisse :Y . Veel verder dan New York!
Nog verder dan Vegas zelfs :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zaterdag 28 april 2012 @ 20:06:19 #245
184769 crew  Deisyy
pi_110907415
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is toch ook nog maar een 'knulletje'. Het zal voor hem ook niet gemakkelijk zijn om met de situatie om te gaan.
Ik vraag me echter af wat de motivatie is van Amanda om foto's en filmpjes te sturen. Zou het zijn omdat ze het zo goed meent met Nick?!

Ik hoop dat ze blij is met het kind, en zich niet afhankelijk opstelt van hem.
Dat had het knulletje zich moeten bedenken voordat hij Amanda bezwangerde en daarna een night in Paris beleefde. :')

Misschien stuurt Amanda die filmpjes ook wel in de hoop dat Nick financieel bijdraagt aan de opvoeding van Vegas (als hij dat niet al doet), wat op zich niet heel gek is natuurlijk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_110907448
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Misschien. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Ook weet ik niet wat er zich toen heeft afgespeeld en ook niet wat er in de tussentijd gebeurd is, dus ik hou me maar op de vlakte.
Nou ja, in ieder geval weten we dat hij héél trots is op z'n dochter en dat het hem in principe niet zoveel uitmaakt wanneer hij haar zal ontmoeten. Volgende week, over 10 jaar of pas over 20.... hij vindt het prima.
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:10:01 #247
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_110907575
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat had het knulletje zich moeten bedenken voordat hij Amanda bezwangerde en daarna een night in Paris beleefde. :')

Misschien stuurt Amanda die filmpjes ook wel in de hoop dat Nick financieel bijdraagt aan de opvoeding van Vegas (als hij dat niet al doet), wat op zich niet heel gek is natuurlijk.
Ja, dat geldt natuurlijk voor beiden. Als vrouw weet je dat je met de gebakken peren blijft zitten als het op die manier misloopt. Altijd op je hoede zijn.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_110907695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is toch ook nog maar een 'knulletje'. Het zal voor hem ook niet gemakkelijk zijn om met de situatie om te gaan.

Ja daar heb je ook wel gelijk in :)

En ik denk dat het contrast van zijn dj-leven tot het 'vader zijn' (wat ook maar pril is nu 6 weken) absurd groot is. Laat staan 'vader zijn' als je niet in een relatie zit en niet samenwoont...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:12:39 #249
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_110907706
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nou ja, in ieder geval weten we dat hij héél trots is op z'n dochter en dat het hem in principe niet zoveel uitmaakt wanneer hij haar zal ontmoeten. Volgende week, over 10 jaar of pas over 20.... hij vindt het prima.
Juist daarin merk ik dat hij nog een jochie is. Als hij een doorgewinterde kloyo was, had hij in ieder geval in de media mooie verhalen verteld. Ik vermoed dat hij daar mee wilde zeggen dat het kind het niet merkt.
Het was een domme uitspraak, vooral de 20 jaar. Als je een beetje logisch nadenkt, kan hij dat nooit zo letterlijk bedoeld hebben.
Maar ook voor mij geldt natuurlijk, ik weet het niet. Ik kan alleen maar gissen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:14:13 #250
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_110907778
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja daar heb je ook wel gelijk in :)

En ik denk dat het contrast van zijn dj-leven tot het 'vader zijn' (wat ook maar pril is nu 6 weken) absurd groot is. Laat staan 'vader zijn' als je niet in een relatie zit en niet samenwoont...
Exact. Het feit dat ze niet meer samen zijn en er toestanden zijn geweest, is het moeilijk om de dingen te doen die in een normale relatie wel zouden gebeuren.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')