Net beukte hij een hek wat duidelijk niet op slot zat open en in het begin dronk een vrouw uit een glas in 3 snelle shots achter elkaar. In het ene shot pakt ze een glas met d'r linkerhand, dan zie je haar het glas naar haar mond brengen, maar heeft ze geen glas in haar hand (ERG OBVIOUS) en gebruikt ze haar rechterhand en in het laatste shot zet ze met haar linkerhand een glas weer terugquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net beukte hij een hek wat duidelijk niet op slot zat open en in het begin dronk een vrouw uit een glas in 3 snelle shots achter elkaar. In het ene shot pakt ze een glas met d'r linkerhand, dan zie je haar het glas naar haar mond brengen, maar heeft ze geen glas in haar hand (ERG OBVIOUS) en gebruikt ze haar rechterhand en in het laatste shot zet ze met haar linkerhand een glas weer terug![]()
Ik kan daar niet zo goed tegen![]()
En Leonardo vind ik ook irritant, net als in Titanic en Inception
Hij kan je toch wakker nuecken?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef BGTes het volgende:
Ik ga in bed liggen lezen.komt over een uurtje hierlangs en dan kan ik eindelijk weer nuecken
als ik niet in slaap gevallen ben
![]()
ja, ik hou gewoon niet zo van die gast, sorryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
leonardo speelt zo goed in die film man
Hij kan je makkelijk neuken als jij slaapt, no problemquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef BGTes het volgende:
Ik ga in bed liggen lezen.komt over een uurtje hierlangs en dan kan ik eindelijk weer nuecken
![]()
Koop een vibo ?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef BGTes het volgende:
![]()
Ik zag vorige week toevallig Supernatural, leuke serie!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En ja ik ook
Wilde eigenlijk Case 39 hierna gaan kijken, maar heb m al eens gezien. Herinner me vaag waar het over ging. Vast geen goed teken
Ga nog maar wat afleveringen van Supernatural kijken
Ik ben verliefd op Deanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zag vorige week toevallig Supernatural, leuke serie!
Ga ik ook weleens volgen denk ik
Dean, even googlenquote:
Ik werd daar in het begin van onze relatie happier van dan nuquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
Wakker neuken word ik nooit zo happy vanHij wel daarentegen
Niet?!?!?!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik werd daar in het begin van onze relatie happier van dan nuToen zag ik hem alleen in het weekend. Dan kan dat
Hij moet niet op dinsdag om 2u 's nachts thuiskomen van werk en dan denken dat het nog wel ff lukt
Ja, goedgekeurd!quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:43 schreef BGTes het volgende:
Wakker nueckenniet zo'n fan van
Maargoed, nu echt, trusten dames
Trusten!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:43 schreef BGTes het volgende:
Wakker nueckenniet zo'n fan van
Maargoed, nu echt, trusten dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |