SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
[ Bericht 5% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 31-03-2012 21:15:19 ]![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
We hebben het alweer 150 delen volgehouden. Kusjes, beffings, blowjobs etc. voor een ieder
.
full stops and exclamation marks![]()
Ik ga me ook maar eens klaarmaken zit nog met een handdoek in mijn haarquote:Misschien tot straks haha.
All good things are wild and free.![]()
True, zijn stem en intonatie + articulatie enz. klopt gewoonquote:.
Btw nieuwe eye candy toegevoegd en de top 100 geupdate.
![]()
Ja, echt vet autistisch wij allemaal bij elkaar. FOK!kers
. Ik ga douchen en chillen nu ook, later mensen
!
![]()
Ik ga me ook klaarmaken en dan de stad in. Have fun y'all
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jeez even zonder gein ik weet dat ik een kluns ben maar ik stoot net uit haast om de trein te halen mijn teen tegen de bank. Er lijkt nu een botje uit te steken, kan ook een zwelling zijn maar het is hard dus lijkt me sterk. Het doet echt goed zeer, toch niet gebroken? Toch?
All good things are wild and free.![]()
Als je het niet vertrouwd zou ik ff naar de dokter gaan oid.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Sterkte/beterschap![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Gewoon rechttrekken. Dokters doen niks aan gebroken tenen en vingers tenzij ze echt compleet scheef zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef tliciouz het volgende:
Jeez even zonder gein ik weet dat ik een kluns ben maar ik stoot net uit haast om de trein te halen mijn teen tegen de bank. Er lijkt nu een botje uit te steken, kan ook een zwelling zijn maar het is hard dus lijkt me sterk. Het doet echt goed zeer, toch niet gebroken? Toch?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik heb honger, kom eens voor mij kokenquote:Op zondag 1 april 2012 12:50 schreef JackieBrown het volgende:
Deel 150 wat leuk!
Iedereen brak zeker? Stelletje randjongeren![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: