Probleem is dat hierdoor Howard gewoon een stuk minder grappig is.quote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Stefan het volgende:
Vind ik niet, karakters moeten groeien. Bernadette is prima.
Vind ik juist niet, zijn 'forever alone' karakter begon wat oud te worden na 4 seizoenen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Probleem is dat hierdoor Howard gewoon een stuk minder grappig is.
Groei en karakterontwikkeling in sit-coms vind ik onzin.quote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Stefan het volgende:
Je wil natuurlijk wel dat het niet steeds hetzelfde is. Derhalve is karakterontwikkeling bij een sitcom die wat langer loopt m.i. wel degelijk wenselijk.quote:Op maandag 2 april 2012 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Groei en karakterontwikkeling in sit-coms vind ik onzin.
Je ziet het aan How I Met Your Mother. Na zeven jaar is het rondgeneuk van Barney slaapverwekkend.quote:Op maandag 2 april 2012 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Stefan het volgende:
Juist niet. Anders kun je een sitcom na 2 seizoenen afkappen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Idd. Eerst was het grappig, nu wordt het gewoon bijna irritant.quote:Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je ziet het aan How I Met Your Mother. Na zeven jaar is het rondgeneuk van Barney slaapverwekkend.
Het hele HIMYM is het bewijs dat mensen moeten groeien ook in sitcomsquote:Op maandag 2 april 2012 19:21 schreef shiznuts het volgende:
Alles rondom Barney is juist nog het leukste van die hele show.![]()
Ted gaat nog wel, maar al die drama rondom Robin... dan Lily en Marshall die vervelend zijn geworden...
Ach, het maakt niet echt uit of je 't wel of niet doet, alle sitcoms kakken in na een seizoen of 3/4, met of zonder karakterontwikkeling. Ofwel blijft het meer van hetzelfde en is het vervelend, ofwel verandert het teveel en was 't vroeger beter.quote:Op maandag 2 april 2012 18:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
S5 van Friends is beter dan S4. Scrubs is ook ergens halverwege wat minder geweest, maar is goed geëindigd. (als je dat halve seizoen na het einde niet meetelt). The Simpsons en South Park hebben hun hoogtepunten ook na S4 gehad.quote:Op maandag 2 april 2012 19:29 schreef Stefan het volgende:
HIMYM is vervelend, met dat egzoek naar die moeder, Friends was na 4 seizoenen al wel klaar, BBT vind ik nog verrassend leuk, soms flauw maar zo slecht als HIMYM met de Beekeeper EP is het nooit geworden
Wat wel zou kunnen is dat Bernadette en hij uiteindelijk weer uit elkaar gaan en hij weer de "oude" Howard wordt. Dan heb je een tijd lang niet van die grappen kunnen genieten en zijn ze dus zo langzamerhand wel weer leukquote:Op maandag 2 april 2012 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, het maakt niet echt uit of je 't wel of niet doet, alle sitcoms kakken in na een seizoen of 3/4, met of zonder karakterontwikkeling. Ofwel blijft het meer van hetzelfde en is het vervelend, ofwel verandert het teveel en was 't vroeger beter.
Geen toeval dat de meest populaire sitcoms uit het verleden vaak maar enkele seizoenen hadden of snel gecancelled werden.
Zegt niet zo veel. Wordt toch genoeg in ge-edit en gemixed.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:26 schreef thabit het volgende:
Hmm, ik kom er net achter dat The Big Bang Theory met echt publiek wordt opgenomen in plaats van een lachband.
communist...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:32 schreef il_Tonno het volgende:
net weer een Big bang theory aflevering gekeken, sinds Jim Parsons &co miljonairs zijn geworden zijn de acteerprestaties sterk achteruit gegaan. de verhalen zelf ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |