Af en toe bestuur ik de xbox er mee (videos, niet gamingquote:Op zondag 1 april 2012 23:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Infrarood zou geinig kunnen zijn i.c.m. de tv, maar daar is een normale afstandsbediening nog altijd handiger.
(Overigens heb ik een app voor onze LG Smart TV waarmee je ook van alles kunt bedienen, nog meer dan een standaard afstandsbediening dus een extra IR remote app is ook wat overbodig).
Is ook wel handig, maar het blijkt uiteindelijk wel minder moeite gewoon de minijack erin te stoppen. Dus die ga ik eerlijk gezegd niet heel erg missenquote:FM-zender zou zeker handig zijn idd, in de auto voor muziek luisteren, of carkit.![]()
Het zal voor mij even wennen worden, maar helemaal met zo'n groot scherm moet dat wel goed komen denk ikquote:Toetsenbord; onscreen is prima voor mij, zeker i.c.m. een 4.7" scherm (nu 3.7" op Desire werkt ook aardig).
Precies, en sinds ik niet meer zo vaak in de trein zit heb ik eigenlijk m'n 2e accu niet meer gebruikt. Maar het is toch fijn een backup te hebbenquote:Verwisselbare accu is wel weer jammer idd, maar het is een compromis sluiten; of stevige, stofdichte behuizing maar vaste accu, óf mindere behuizing maar losse accu.
Ik gebruik het voornamelijk om series op te zetten, fijn om mee in slaap te vallenquote:Micro-sd; 32GB is meer dan genoeg voor mij, maar ik kan het wel begrijpen als je meer nodig hebt. Voor muziek e.d. (heb nog nooit de Desire voor mp3-speler gebruikt, gaat alleen maar van accu af; voor mp3 gebruik ik een super goedkoop mp3-spelertje; oud, kras in scherm maar werkt perfect.)
Plakbandje erbij, hallo gebruiksgemakquote:Stylus, die zijn te vinden op internet die werken met capacitief touchscreen.
Ik heb er zelf totaal geen probleem mee dat hij plasticachtig aanvoelt want ik heb nu een Desire S van aluminium en zonder hoesje ligt dat echt niet lekker in de hand vind ik. Doe mij maar plastic.quote:Op zondag 1 april 2012 23:49 schreef Nilscollection het volgende:
Ik ben ook zonet terug van de launch party en ik moet zeggen dat ik over het algemeen niet héél erg onder de indruk ben. Ik vind het sowieso een raar idee van HTC om juist voor hun topmodel "polycarbonaat" (wat toch écht gewoon plastic is) te gebruiken in plaats van aluminium.
Van het vrouwelijk schoon daar ter plaatse heb ik vernomen dat dit er onder andere voor zorgt dat je kunt betalen met je telefoon, maar ik heb vanmiddag toch al meegemaakt dat het toestel redelijk warm kan worden - een probleem wat ook bij bijvoorbeeld de polycarbonaat iMac het geval is - dus wat dat betreft zou aluminium een betere keus zijn geweest.
Verder verschilt de One X niet zo heel erg veel van zijn 'kleinere' broer, de One S. Het verschil tussen de 1,5 GHz quad-core (One X) en de 1,5 GHz dual-core processor (One S) zul je m.i. niet erg vaak gaan merken, hoogstens bij intensief gamen. Ja, de One X heeft dan nog een groter scherm (4,7" LCD) maar de 4,3" AMOLED van de One S is ook niet mis. Het design van de twee is ook bijna identiek, dus dat hoeft ook geen al te groot struikelblok te zijn.
Mocht je dus nog twijfelen tussen de One X en de One S zou ik persoonlijk voor de One S gaan. Maar that's just my two cents
De N900 kan een FM signaal verzenden binnen een kleine radius. Dus draadloos via de autoradio naar je eigen muziek luisterenquote:Op maandag 2 april 2012 02:04 schreef epicbeardman het volgende:
FM-radio kan vast wel als je een headset hebt ingeplugd? Kan me sensation ook.
Ik heb nu zelf ook een Desire S, en ik vind 'm juist super in de hand liggen. Maar dat verschilt dus van persoon tot persoon, net als het ideale materiaal.quote:Op maandag 2 april 2012 01:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb er zelf totaal geen probleem mee dat hij plasticachtig aanvoelt want ik heb nu een Desire S van aluminium en zonder hoesje ligt dat echt niet lekker in de hand vind ik. Doe mij maar plastic.
Ben verder idd. wel erg benieuwd wat de One S allemaal gaat kunnen maar ik zou zelf eigenlijk naar de One X neigen als ik nu mocht kiezen, vooral vanwege het mooie grote scherm. Maar mag toch pas eind dit jaar verlengen en ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de Huawei het gaat doen.
Dat klinkt helemaal nergens naar. Liever digitaal via BT / USB.quote:Op maandag 2 april 2012 02:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De N900 kan een FM signaal verzenden binnen een kleine radius. Dus draadloos via de autoradio naar je eigen muziek luisteren
Daarop je keuze baserenquote:Op maandag 2 april 2012 10:02 schreef delano.888 het volgende:
Ik wou eerst voor dit toestel gaan, maar erg jammer dat ze de knoppen niet in-screen hebben gemaakt (zoals de galaxy nexus) dat is namelijk veel handiger zodat de menu knop wel of niet in beeld kan zijn als het nodig is, en mochten de knoppen ooit veranderen bij een nieuwe android versie, kunnen ze mee veranderen. Daarom wacht ik op de GS3, hoop dat die het wel heeft..
Die warmte lijkt wel een nieuwe trend, de nieuwe iPad heeft het ook al.quote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Tweakers review staat online, toch wat mi puntjes aan het licht gekomen: warmte toestel, accuduur bij browsen, matige gpu benchmarks, ontbrekende 'menu' knop (stijlbreuk met android)
Nou ja, nieuwe trend... Het is natuurlijk niet verwonderlijk dat telefoons naarmate ze meer processorkracht in huis hebben, ook behoorlijke heethoofden beginnen te worden.quote:Op maandag 2 april 2012 11:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die warmte lijkt wel een nieuwe trend, de nieuwe iPad heeft het ook al.
Van de accuduur lijkt het vooral belangrijk om te weten hoe die het op termijn is. Vaak doet je accu het langer als je hem wat langer in bezit hebt. Dat hij niet verwisselbaar is vind ik persoonlijk wel jammer maar ook dat is een trend.
Niet heel gek hoor. Bij de HTC one X komt er nu af een toe een extra menu knop in beeld, wat schermruimte kost. En als de android versie ooit weer eens knoppen veranderd, zit je met je oude knop die niks meer doet (zoals dat nu met de menu knop van oude toestellen gaat gebeuren) en daarnaast is het gewoon veel gaver dat de knoppen weg kunnen vallen voor meer video ruimte bijvoorbeeld, of mee kunnen draaien naar landscape..quote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef zoz het volgende:
[..]
Daarop je keuze baserenHoe verzin je het.
Ooit wel ja, en dan zijn hebben alle oude android toestellen ineens een knop die NIKS meer doet. Dat vind ik slecht. Het idee van de Galaxy Nexus werkt veel beter. Knoppen zijn aan te passen als android veranderd.quote:Op maandag 2 april 2012 11:34 schreef jappy-b het volgende:
die extra knop is alleen voor apps die nog geen android 4.0 ondersteunen, dus die knop zal vanzelf wel verdwijnen waarschijnlijk
Na het lezen ben ik tot de conclusie gekomen dat dit hem niet gaat worden voor mij, quadcore voegt te weinig toe en het negatieve stuk over de camera zijn voor mij doorslaggevendquote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Tweakers review staat online, toch wat mi puntjes aan het licht gekomen: warmte toestel, accuduur bij browsen, matige gpu benchmarks, ontbrekende 'menu' knop (stijlbreuk met android)
Teleurstellende camera volgens deze review.. Toch jammer.quote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft wel erg relaxte features verder, de slow-mo modus, burst. Software is prima in orde, gister ook mee mogen maken dat er snel 'geschoten' kan worden en snel scherpstelt. Erg jammer dat inderdaad de 'overall quality' dan wat minder is.quote:Op maandag 2 april 2012 12:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Teleurstellende camera volgens deze review.. Toch jammer.
Dat vind ik dus echt onbegrijpelijk, dat ze 'gewoon' een knop weglaten die nog wel in Android wordt gebruikt, en nu dus cosmetisch op je display gerommeld moet wordenquote:Op maandag 2 april 2012 11:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet heel gek hoor. Bij de HTC one X komt er nu af een toe een extra menu knop in beeld, wat schermruimte kost. En als de android versie ooit weer eens knoppen veranderd, zit je met je oude knop die niks meer doet (zoals dat nu met de menu knop van oude toestellen gaat gebeuren) en daarnaast is het gewoon veel gaver dat de knoppen weg kunnen vallen voor meer video ruimte bijvoorbeeld, of mee kunnen draaien naar landscape..
misschien ben ik een zeikerd maar ik verwacht gewoon een toptoestel voor dat geld, en dat is het voor mijn gevoel niet, ik maak heel veel foto's onderweg en als ik eerlijk mag zijn is het voor mijn gevoel een typische HTC camera. Mijn laatste HTC was een Desire en dat was op papier een redelijke camera maar in praktijk was het een ''minder'' goed dingquote:Op maandag 2 april 2012 12:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Teleurstellende camera volgens deze review.. Toch jammer.
Die features zijn inderdaad wel fijn om te hebben, maar niet ten koste van fotokwaliteit. Mijn Xperia S heeft ook standaard meer features dan mijn 4S, maar ik merk dat ik die laatste toch vaker pak. Ik wacht liever een seconde langer als dat betekent dat mijn foto beter is.quote:Op maandag 2 april 2012 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft wel erg relaxte features verder, de slow-mo modus, burst. Software is prima in orde, gister ook mee mogen maken dat er snel 'geschoten' kan worden en snel scherpstelt. Erg jammer dat inderdaad de 'overall quality' dan wat minder is.
Klopt. Ik vind het toch best knap hoe Samsung met, op papier, inferieure hardware toch een superieur toestel op de markt kan brengen. De Galaxy S2 had ten opzichte van de Sensation ook een lagere resolutie, een slappe plastic behuizing, een kleinere batterij en een lagere kloksnelheid. En toch was het in gebruik een veel beter toestel met een mooier scherm en veel betere camera. Ik heb daarom ook hoge verwachtingen van de Galaxy S3.quote:Anyway, op het moment gewoon het beste Android toestel, ondanks de wat mindere puntjes scoort de One X toch een 'zeer goed'.
Hoewel je wel op je klompen aanvoelt dat de SGS3 hier wel overheen zal klappen, de Tegra 3 is dus (net als de T2) enigszins tegenvallend, met name op GPU gebied. Dus het enige wat Samsung hoeft te doen is 2 cores op de CPU van de SGS2 te plakken, 720p schermpje, en ze staan weer bovenaan.
Dat is waar, maar bij de Xperia S valt wel goed op hoe dramatisch de standby tijd is. Ik heb pasgeleden een iPhone 4 voor mijn huisgenote gekocht, die een kleine werkweek in zijn doos heeft gezeten en nog genoeg power over had om meteen uit te proberen toen ik hem gaf. Als ik mijn Xperia S nu van de lader haal, is hij morgenmiddag leeg.quote:Hitte vind ik eigenlijk nog wel het meest zorgelijke punt. Verder vind ik het een pluspunt dat hij zo mega zuinig is in standby, daar zie je dus wel dat die companion core écht werkt. Maar het hoge energieverbruik bij browsen is dan ook wel weer jammer. Je hebt zo'n toestel toch voor 't gebruik...
Alleen heeft Samsung er een paar draken van Software bij zitten genaamd Touchwizz en Kiesquote:Op maandag 2 april 2012 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ik vind het toch best knap hoe Samsung met, op papier, inferieure hardware toch een superieur toestel op de markt kan brengen. De Galaxy S2 had ten opzichte van de Sensation ook een lagere resolutie, een slappe plastic behuizing, een kleinere batterij en een lagere kloksnelheid. En toch was het in gebruik een veel beter toestel met een mooier scherm en veel betere camera. Ik heb daarom ook hoge verwachtingen van de Galaxy S3.
Voor mij geldt hetzelfde hoor. Ik heb een iPhone 4S waar ik veel foto's mee maak en als ik die besluit weg te doen, wil ik toch minstens gelijkwaardige fotokwaliteit. Zeker van een high end-toestel dat een half jaar later is uitgekomen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
misschien ben ik een zeikerd maar ik verwacht gewoon een toptoestel voor dat geld, en dat is het voor mijn gevoel niet, ik maak heel veel foto's onderweg en als ik eerlijk mag zijn is het voor mijn gevoel een typische HTC camera. Mijn laatste HTC was een Desire en dat was op papier een redelijke camera maar in praktijk was het een ''minder'' goed ding
Dat is dan weer waar. Maar nu ik zie wat Sony kan doen, vind ik ook HTC Sense niet zo geweldig meer. Ziet er leuk uit, maar het is wel een van de zwaarste custom schillen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Alleen heeft Samsung er een paar draken van Software bij zitten genaamd Touchwizz en Kies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |