Ik denk dat je die zin in de OP mag weghalen; mensen hebben het toestel al in bezit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:48 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HTC begint eindelijk weer terug te komen! Begin april leverbaar, ik ben benieuwd of ze dat gaan halen hier in Nederland.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:38 schreef Iemand91 het volgende:
Zullen we kappen met dat gezeik over 4GB? Het is gewoon jammer, maar iedereen heeft zijn eigen manier van telefoon gebruiken. Ga alsjeblieft niet een topic vol dumpen met je eigen mening.![]()
quote:
Vervelend idd, kan me voorstellen dat je dan anders naar een merk kijkt. Ik ben zeer tevreden met mijn Desire S en ben daardoor juist geneigd om weer voor HTC te kiezen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:54 schreef thunderdome1996 het volgende:
htc hd 2, scherm deed binnen een jaar tijd niets meer en vervolgens deed de telefoon niks meer, nadat de batterij leeg was.
ik heb niks vreemds met die telefoon gedaan....
Echtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mooi, ik ben niet graag onduidelijk
Dat heb je welgeteld 1 keer gezegd, en dat was in dezelfde post als je die opmerking plaatste. Ga nou niet je eigen gedrag op mij projecteren, want daar word ik een beetje giftig van.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echtwat doe je op een discussieforum als je pretentieus en vol van je eigen mening bent. Ik heb ondertussen al 10x gezegd dat t wellicht wat overtrokken was, en ik me voor kan stellen dat t handig is voor trein en vliegtuig, maar er meer beren op de weg zijn dan alleen die 4gig,
Dude, lees terug, en leer tellenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat heb je welgeteld 1 keer gezegd, en dat was in dezelfde post als je die opmerking plaatste. Ga nou niet je eigen gedrag op mij projecteren, want daar word ik een beetje giftig van.
Maak de volgende keer even een topic report of meld het hier: Het grote Digital Corner Feedback topicquote:
Had je voor dat geld niet een One X + een 3D TV oid cadeau kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef Oksel het volgende:
Wat ik dus zei; ik krijg 'm gratis vanwege verlenging abbo, 75 EUR jaar 1 onbeperkt bellen/data/sms, jaar 2 150 EUR.
Koopje voor mij, gezien het feit ik gemiddeld 100-200 uur / maand bel. En dat het zakelijk is.
Dat dacht ik al ja, anders zou t niet echt heul goedkoop zijn, voor privequote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef Oksel het volgende:
Wat ik dus zei; ik krijg 'm gratis vanwege verlenging abbo, 75 EUR jaar 1 onbeperkt bellen/data/sms, jaar 2 150 EUR.
Koopje voor mij, gezien het feit ik gemiddeld 100-200 uur / maand bel. En dat het zakelijk is.
was toch al gepost? anyway, inderdaad indrukwekkende camera in de htc one X en S, zelfs beter als in de xperia S (die al beter was dan de iphone 4S) terwijl htc eerst altijd wel bekend stond om zijn slechte camera's. Die van de desire generatie zijn echt om te janken..quote:
Exact. Zoals je ziet op het filmpje is er veel ruis bij het inzoomen. Dat heb je met de 4S niet. De 4S blijft de beste camera in een telefoon.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
De camera van de Xperia S is duidelijk niet beter dan die van de iPhone 4S. Ik heb ze allebei, en de camera in de iPhone is duidelijk beter.
Ik ben wel erg benieuwd naar de camera in de One-serie.
vergeet de Nokia N8 niet, en wat ik al zei de camera's in de Xperia lijn van Sony en de camera van de S2, denk dat je dan het rijtje van goeie cameratelefoons met verschillende besturingssystemen wel hebt gehadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Exact. Zoals je ziet op het filmpje is er veel ruis bij het inzoomen. Dat heb je met de 4S niet. De 4S blijft de beste camera in een telefoon.
Ik wil een review met sample shots van de camera, verder niets, geld ligt al klaarquote:
dit, alleen moet ik nog wel tot de zomer wachtenquote:Op zondag 1 april 2012 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik wil een review met sample shots van de camera, verder niets, geld ligt al klaar
Impressive. Ik had ergens ook gelezen dat ze nu het camera-gedeelte voor HTC's nu inhouse ontwikkelen. Dat zou dan wel een enorm verschil maken.quote:Op zondag 1 april 2012 14:54 schreef andreas612 het volgende:
http://www.soyacincau.com(...)htc-one-x-and-one-s/
Hmm, de witbalans zit er een paar keer toch flink naast op de One X. Het lijkt erop alsof ik het gewoon bij de iPhone moet houden voor de beste foto's.. Toch maar even afwachten wat de reviews brengen, misschien is die fotografe van cnet gewoon erg slecht.quote:Op zondag 1 april 2012 14:59 schreef andreas612 het volgende:
hier nog eentje:
http://reviews.cnet.com/2300-6448_7-10011800.html
iphone levert wat betere kleuren IMO, maar de htc is scherper.. moeilijk
Zal ik wel doenquote:Op zondag 1 april 2012 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik wil een review met sample shots van de camera, verder niets, geld ligt al klaar
jup, nu is binnen tuurlijk wel een grotere uitdaging dan buiten ivm verschillende verlichtingen e.d. Verschillende buitenshots zien er qua scherpte en kleur gewoon superstrak uit.quote:Op zondag 1 april 2012 15:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hmm, de witbalans zit er een paar keer toch flink naast op de One X. Het lijkt erop alsof ik het gewoon bij de iPhone moet houden voor de beste foto's.. Toch maar even afwachten wat de reviews brengen, misschien is die fotografe van cnet gewoon erg slecht.
Heeft iemand het toestel inmiddels al binnen?
Ik vind persoonlijk de kleuren van de One X natuurgetrouwer dan de iPhone4S maar daar komt ook smaak bij kijken. De echte troef voor de One X is het zeer snel kunnen laden van de camera. Daarmee kun je dus echt snapshots maken, verreweg de meeste toestellen zijn hiervoor te langzaam dus dit is echt een pre.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jup, nu is binnen tuurlijk wel een grotere uitdaging dan buiten ivm verschillende verlichtingen e.d. Verschillende buitenshots zien er qua scherpte en kleur gewoon superstrak uit.
Dat is inderdaad even heel Groot pluspunt. Ik zou dan echter wel graag minstens dezelfde kwaliteit zien als bij mijn iPhone. Ik ben toch niet helemaal tevreden over de Xperia S wat dat betreft, dus de One X kan nog een mooie optie zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de kleuren van de One X natuurgetrouwer dan de iPhone4S maar daar komt ook smaak bij kijken. De echte troef voor de One X is het zeer snel kunnen laden van de camera. Daarmee kun je dus echt snapshots maken, verreweg de meeste toestellen zijn hiervoor te langzaam dus dit is echt een pre.
Ja volgens de plaatjes heeft hij er eenquote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vraag me verder af of de One X net als mijn Desire S een led notification heeft. Ik vind die reuze handig en zou eigenlijk niet zonder willen. Van meters afstand kunnen zien of je nieuwe mail, whatsupjes of gemiste gesprekken hebt is erg handig.
Het is inderdaad afwachten of 'burst photography' nog zulke scherpe foto's opleveren. Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 1 april 2012 18:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad even heel Groot pluspunt. Ik zou dan echter wel graag minstens dezelfde kwaliteit zien als bij mijn iPhone. Ik ben toch niet helemaal tevreden over de Xperia S wat dat betreft, dus de One X kan nog een mooie optie zijn.
Ik ben erg blij dat ik die niet hoef te missen na m'n N900quote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef Dutchguy het volgende:
Mooi dat er een ledje in zit ook al is hij kleiner.
Waar gebruik je tegenwoordig nog IR voor?quote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik die niet hoef te missen na m'n N900![]()
Helaas moet ik wel infrarood, fm-zender, hardware toetsenbord, verwisselbare accu, micro-sd, stylus etc. etc. etc. missen
Infrarood zou geinig kunnen zijn i.c.m. de tv, maar daar is een normale afstandsbediening nog altijd handiger.quote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik die niet hoef te missen na m'n N900![]()
Helaas moet ik wel infrarood, fm-zender, hardware toetsenbord, verwisselbare accu, micro-sd, stylus etc. etc. etc. missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |