Dan moeten we helemaal terug naar Mary Porter, maar wie haar geturned heeft?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat ik me nog afvroeg zouden die Originals (1 van de overgeblevene) zeker weten van wie de Salvatores afstammen?
Dat dus. Klaus was wel heel stoer aan het doen van dat ie wist wie ze niet moesten doden. Maar zou ie dat ook echt weten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:09 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dan moeten we helemaal terug naar Mary Porter, maar wie haar geturned heeft?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef loezzzje het volgende:
Wat ik denk dat er gaat gebeuren;Dat is wel een mooie theorie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:53 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie theorie ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:53 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie theorie ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Spoiley spoiley spoilerHet valt allemaal wel mee....geen grote plotreveals....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en:Vraag me af wat haar keuze wordt dan. Maar ik denk niet tussen S & D, maar eerder of ze een vampier wilt worden of niet. En dan denk ik dat ze het wel wordt, omdat ze anders op sterven ligt ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ze maakt de keuze om geen van beide te kiezen.
Ik moet me morgen echt inhouden om niet gelijk naar het einde van de aflevering te scrollen.......![]()
![]()
Of Elena kiest Stephan en Catherina komt terug en gaat met Damon, allemaal gelukkig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:53 schreef Koningin het volgende:
Of ze maakt de keuze om geen van beide te kiezen.
Ik moet me morgen echt inhouden om niet gelijk naar het einde van de aflevering te scrollen.......
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
Dat zou wel vreemd zijn hahahaha, eigenlijk allebei dezelfde vrouw.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:03 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Of Elena kiest Stephan en Catherina komt terug en gaat met Damon, allemaal gelukkig.![]()
hahahaha zal wel leuk zijn, Damon en Cath zijn toch de slechterikken zeg maar, passen beter bij elkaar net zo als de brave Stephan en Elena.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:05 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat zou wel vreemd zijn hahahaha, eigenlijk allebei dezelfde vrouw.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”![]()
FlashbacksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van de ene kant baal ik dat het de laatste aflevering is..
Maar van de andere kant hoop ik gewoon dat het echt een aflevering wordt die me verbaasd..
Want in dat opzicht vond ik dit seizoen niet echt super..
Ik hoop btw toch voor een Delena einde. Of dat ze geturned word.
Of voor een Stelena einde en dat Damon dan iets enorms gaat doen..
Hmm lastig.
Gandhi said that whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it, 'cause nobody else will.![]()
Katherine zou zelf Stefan kiezen, had ze volgens mij ergens in seizoen 2 gezegd. Bovendien, als je kijk waar Stefan allemaal voor bekend staat is hij eerder de "slechterik" (quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef Curiosity het volgende:
[..]
hahahaha zal wel leuk zijn, Damon en Cath zijn toch de slechterikken zeg maar, passen beter bij elkaar net zo als de brave Stephan en Elena.) dan Damon..
![]()
Stukje uit interview met Nina over finale:quote:Finally, we had to ask Nina about that tiny, inconsequential decision Elena will be making between Stefan and Damon. No big deal or anything. "I respect her decision, and I think that the audience will understand where she's coming from and how she formulated this choice and they'll understand as well," she says of her reaction to Elena's choice. "Some people will be happy and some people will be very mad. I'm already anticipating a Twitter explosion."![]()
Ik ben benieuwd wat de finale gaat worden!
Which reminds me, ik moet eigenlijk ook nog zo'n TVD EW Cover aanschaffen om die naar Ian te sturen, hihi![]()
Zoooo...besteld via E-Bay. Nu maar wachten tot hij binnenkomt en dan op naar de US met die zooi![]()
![]()
Whaaaaaah OMGG!!!!!!
Dat klaus nog leeft vind ik wel een bummer..
En Alaric dood had ik wel verwacht..
Ik vind het stukje dat damon haar eerst heeft ontmoet zo mooi![]()
En damon en jeremy die besefte wat de betekenis is van alaric zijn dood![]()
![]()
Was dit de laatste aflevering van het seizoen? Elena geturnd was natuurlijk wel te verwachten.. Nu zal ze zich ook die eerste keer herinneren dat ze Damon heeft ontmoet, dat vond ik ook een mooi stukjeJammer dat ze nu toch voor Stefan heeft gekozen, ik hoop dat dat nog wel om zal slaan nu ze ook vampier is!
Idd wel bummer dat Klaus nu nog leeft (althans, dat hij uit die tijdelijke toestand is, de rest mag natuurlijk niet echt dood). Wat zal er met Tyler zijn gebeurd? Ik hoop voor Caroline dat hij nog wel leeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: