uhhh neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:43 schreef SP22 het volgende:
Denk het wel. Die vampier heeft haar dan "gesired" en daar hebben ze toch altijd een speciale band mee?
Heb het fve opgezocht : http://nl.wikipedia.org/w(...)en_3_.282010-2011.29quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:37 schreef loezzzje het volgende:
17 sep is op een maandag. Ik denk dat ze 13 of 20 september weer beginnen, meestal halverwege september.
Ja seizoen 3 is op 15 september begonnen. Seizoen 4 is nog niet bekend.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:11 schreef mawtje het volgende:
[..]
Heb het fve opgezocht : http://nl.wikipedia.org/w(...)en_3_.282010-2011.29
15 sep
Klopt idd. Dat is in TB.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:57 schreef SP22 het volgende:
Of ik ben in de war met True Blood, waar ze een speciale band hebben met hun "maker"
Is het niet het bloed van Damon en daarmee dus de lijn van Klaus? In S03E12 neemt Dr Fell nl. bloed af van Damon wanneer hij vervained is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja want ze moeten weten welke original die persoon heeft geturned. Bijv. als Elijah iemand heeft geturned en Elena heeft dat bloed van die vampier in haar systeem, vervolgens wordt Elijah gedood dan is Elena ook dood. Dus als ze niet weten van wie het bloed afkomt kan dan wel een klein probleempje worden
Op internet gaat dat verhaal idd rond ja. Het is in ieder geval nog niet bevestigd maar grote kans dat het Damon's bloed is ja. Die scene met Meredith & Damon waar ze bloed aftapt van hem zat er natuurlijk in met een reden.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:35 schreef Miksel het volgende:
[..]
Is het niet het bloed van Damon en daarmee dus de lijn van Klaus? In S03E12 neemt Dr Fell nl. bloed af van Damon wanneer hij vervained is.
In een droom kan alles.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Oh ik ben trouwens van mening dat Elena in de flashbacks al behekst was oid. Wie wordt er om 6.45 uur zo vrolijk wakker, met je haar en make up al helemaal in orde? That's some powerfull magic
Jups. Was iig zo bij Katherine.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef 67Impala het volgende:
Ben benieuwd wat voor gevolgen heeft voor het hele doppelganger gebeuren. Nu ze een vampier is, is dat toch ten einde?
Idd lijkt me ook, ze hadden haar mensenbloed nodig voor dingen en dat kan nu niet meer. Dat betekent dus dat er helemaal geen dopperganger meer zal zijn aangezien ze geen nakomelingen heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef 67Impala het volgende:
Ben benieuwd wat voor gevolgen heeft voor het hele doppelganger gebeuren. Nu ze een vampier is, is dat toch ten einde?
Hoe? Elena was toch een heeeeeeeeeeeeeele verre familie van Catherine?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:31 schreef SilverBrooke het volgende:
misschien komt er een nieuwe doppelganger?
Of ze moeten al een of andere heeeel foute move doen dat Elena nog een tweelingzus blijkt te hebben of een nichtje oidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe? Elena was toch een heeeeeeeeeeeeeele verre familie van Catherine?
Zover ik weet heeft ze geen nakomelingen![]()
owja...hmm ja dan zou het wel heel fout zijn als ze opeens een tweelingzus in het verhaal schrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hoe? Elena was toch een heeeeeeeeeeeeeele verre familie van Catherine?
Zover ik weet heeft ze geen nakomelingen![]()
Zou ik dan wel weer heel raar vinden als ze dat ineens kan, dan had ze dat bij haar moeten ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik denk dat na een seizoen als vampie Bonnie met d'r dark magic gaat proberen om d'r weer human te maken. Ze zullen het bloed van de dobbelganger wel weer nodig hebben voor een of andere reden.
Haha dan wordt het een triple role. Catherine, Elena en Gerda.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:04 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
owja...hmm ja dan zou het wel heel fout zijn als ze opeens een tweelingzus in het verhaal schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |