SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. {betalingsmogelijk weggehaald, JP Is niet meer actief in het Battlefield topic en de server houdt er volgende maand ook mee op aangezien deze altijd leeg staat}
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.![]()
Ze hebben de M320 Buckshot generfed![]()
En waarom hebben ze de depoly-tijd in godsnaam langer gemaakt?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Toch wel nieuwe 'schoonheidsfoutjes':
- Mortar deployed bij sommige mensen niet meer. Nergens. Zoals bij mij.
- Kill registratie is in de war, vaak 'killed by admin' als je bijvoorbeeld ergens tegenaan rijdt met je tank. In ene kaboem en klaar. Maar ook kills door medespelers.
Verder is het wel leuk zoeken naar je nieuwe ideale opstelling. Merk dat er in ene met meer verschillende wapens gespeeld wordt, als ik de QBB95 en de M3/M4 in diverse kits mega popular.
Ik vind de SG552 bij engineer in ene wel een fijn ding![]()
![]()
wel fijn die patch, had vandaag sinds lange tijd gespeeld, heb ook opeens een roze puntje op m'n vizierverder werkt die map weer goed en heb ik een claxon
![]()
![]()
![]()
Echt ik snap niet waarom sommige mensen zweren bij de M98B sniper rifle. Ik persoonlijk vind de M40A5 echt stukken fijner spelen.![]()
De M98B schiet met 900 km/h mischien ??quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:35 schreef Gibson02 het volgende:
Echt ik snap niet waarom sommige mensen zweren bij de M98B sniper rifle. Ik persoonlijk vind de M40A5 echt stukken fijner spelen.![]()
Opzich is metro nog goed te spelen vind ik, net even een paar potjes op een random server gedaan.
Wat me wel opgevallen is dat de blast radius van grenades groter lijkt te zijn. Of ik heb te lang niet meer medic lopen hoeren want iedere keer dat ik dacht ik kan hem nog wel reviven die granaat is ver genoeg weg was dat toch niet het geval.
@dennis, mijn schoonmoeder was hier vanmiddag dus dan wordt het wat lastig om op ts te ouwehoeren.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Inderdaad m67 is sterker geworden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Opzich is metro nog goed te spelen vind ik, net even een paar potjes op een random server gedaan.
Wat me wel opgevallen is dat de blast radius van grenades groter lijkt te zijn. Of ik heb te lang niet meer medic lopen hoeren want iedere keer dat ik dacht ik kan hem nog wel reviven die granaat is ver genoeg weg was dat toch niet het geval.
@dennis, mijn schoonmoeder was hier vanmiddag dus dan wordt het wat lastig om op ts te ouwehoeren.
Vammidag lag er 1 gewoon 10 meter verder en ik ging er door dood
Nu ts ?![]()
Ik kom zo wel ff op ts. Metro is idd nog wel te doen. Even los van bepaalde wapens.![]()
Maar reviven kan soms nog steeds niet, vreemde bug die Dice ook nog niet heeft kunnen fixen.![]()
Dice fixed geen bugs ze brengen er bugs bij en slopen wat perfect wasquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:15 schreef JK het volgende:
Ik kom zo wel ff op ts. Metro is idd nog wel te doen. Even los van bepaalde wapens.![]()
Maar reviven kan soms nog steeds niet, vreemde bug die Dice ook nog niet heeft kunnen fixen.![]()
![]()
Je bedoelt 900 meter per seconde?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:39 schreef dennis3d het volgende:
[..]
De M98B schiet met 900 km/h mischien ??
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Dat jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je bedoelt 900 meter per seconde?![]()
![]()
Dat zou wellicht kunnen.. was rush op Karkand. Andere keer nog 's proberen danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:58 schreef JK het volgende:
Mortier kan je alleen neerzetten waar beide teams kunnen komen. Waar lukte het jou niet?
Ah ja, als ik het vergelijk met hoe lang het duurde voor ik in BF2 uberhaupt knap kon spelen (diverse crashes, BSOD's en dat soort grappen) ben ik allang blij. Dat pleit dan weer voor consoles, die hebben gewoon minder te maken met systeemafhankelijke ellende.
Voorkeur voor snipers is wisselend, de L96, M40A5 en de M98B zijn allemaal wel goed. Ik vind zelf de M98B met laserpointer fijn om als ik iemand in de gang tegenkom in 1 keer om te leggen bijvoorbeeld. Verder heb ik m'n afstandsrecord gevestigd met de L96 op +500 meter en kwam ik er met de M98B pas weer overheen met iets van 6xx meters headshot.![]()
Weer zo'n vreemde beslissing van Dice, want waar jij met je mortier kan komen, daar in de buurt kan iemand anders toch zijn mortier opzetten om je een koekje van eigen deeg te geven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:31 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat zou wellicht kunnen.. was rush op Karkand. Andere keer nog 's proberen dan
Even los van de glitches in Metro, maar ook die zijn opgelost. Dus ik snap niet waarom ze het hebben gedaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door JK op 31-03-2012 22:30:44 ]![]()
quote:![]()
![]()
Dat wordt mijn nieuwe speel stijl maar dan![]()
![]()
Mooi toch dat je dingen gaat doen? Dagje geen bf3 ga je niet dood van.
Tja met die supressie kan de vijand je veel slechter raken. Wel grappig dat het nu echt codstyle is; als een debiel rondsprayen en nog succes hebben ook.![]()
![]()
Normal mode en geen teamkill aanquote:![]()
![]()
+ aidsmuziek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |