Uhm, dat kan met een voorlader ook?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:41 schreef Kees22 het volgende:
Het voordeel van een bovenlader is, dat je de kuip kunt vullen met heet water uit de gasgestookte waterleiding, wat voordeliger is dan koud water elektrisch opwarmen.
Dit.quote:
Mja, maar een Miele van 25 jaar oud (of een AEG van die leeftijd, for that matter) is -helaas- van hele andere makelij dan tegenwoordig. Correct me if I'm wrong, maar ik dacht dat Miele apparatuur sinds enkele jaren in Polen gefabriceerd wordt (net als AEG trouwens).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:56 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Dit.
Een paar vrienden hebben in hun studentencasa drie Miele's staan van allemaal zo'n 20-30 jaar oud met tiptoetsen.
Nooit een reparatie gehad, allemaal werken ze perfect.
Belachelijk betrouwbaar.
Niet in Polen iig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:11 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Mja, maar een Miele van 25 jaar oud (of een AEG van die leeftijd, for that matter) is -helaas- van hele andere makelij dan tegenwoordig. Correct me if I'm wrong, maar ik dacht dat Miele apparatuur sinds enkele jaren in Polen gefabriceerd wordt...
Sommige producten van Electrolux (dus ook AEG en Zanussi) worden in Polen gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:11 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Mja, maar een Miele van 25 jaar oud (of een AEG van die leeftijd, for that matter) is -helaas- van hele andere makelij dan tegenwoordig. Correct me if I'm wrong, maar ik dacht dat Miele apparatuur sinds enkele jaren in Polen gefabriceerd wordt (net als AEG trouwens).
Over de betrouwbaarheid van de huidige generatie Miele's valt dus te twisten.
Maar nu vind ik Miele sowieso een overhyped merk.
Lijkt me lastig.quote:
Als de machine begint te vullen, op pauze drukken. En dan de douchekop of de slang in het bakje hangen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig.
Een emmer heet water naar binnen gooien en dan heel vlug het deurtje dicht doen?? Of via het zeepbakje?
Ah, dat is vast een goed idee. Maar dat kan ook met een voorladertrommel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voordeel van een bovenlader is, dat je na sloop de trommel kunt gebruiken als uitstekende zeef als je water uit een sloot/vaart wil pompen.
Goed idee. 1-1 voor de wasmachines.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als de machine begint te vullen, op pauze drukken. En dan de douchekop of de slang in het bakje hangen.
Zowat iedere wasmachine pompt af, voordat hij water pakt voor de voor- of hoofdwas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |