Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:44 schreef laucas het volgende:
[..]
hij zei net "ik ben 9 jaar" en "ik mag in ineen keer niet mer" maar toen stuurde hij me toch een invite
De eerste keer dat je mijn TT goedkeurtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:45 schreef vandermar het volgende:
Wahahaha, ik zou precies dezelfde TT doen
[..]Hij voegt ook echt iedereen uit mijn lijst toe
Praten overelkaars kapsels, wat een homo'squote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:54 schreef Papiafca het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.arsenal.com/ne(...)-jenkinson-s-haircut
Ben absoluut geen fan van arsenal BTW
Moet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
je mag er 3 uit spanje en engeland of je moet er 3?
Moet exact 3 zijn, probeerde het net al met dat bovenstaande team en kreeg de melding dat ik teveel uit de BPL had.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:09 schreef Tobi-wan het volgende:
je mag er 3 uit spanje en engeland of je moet er 3?
Kijk de OP.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:12 schreef vandermar het volgende:
Wie is bnoankaas btw? Komt mij zo bekend voor.
Staat er niet in. Maar volgens mij zit hij hier wel op het forumquote:
Taiwo is een hommo!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:14 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan hem ook met Taiwo maken![]()
http://www.futhead.com/12/squad/320502
laucas. 100%.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staat er niet in. Maar volgens mij zit hij hier wel op het forum
O hehe, maar is xboxquote:
Hij heeft 2-1 van mijn neefje gewonnenquote:
Ja ik weet het maar ik las er steeds overheenquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij heeft 2-1 van mijn neefje gewonnenMijn neefje belde om het te zeggen lol!
Eerst al je geld in Taiwo's steken voordat je teams gaat bouwen!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Tordado zonder Torres voldoet aan de voorwaarden:
http://www.futhead.com/12/squad/320502
Borjado ofzo..
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eerst al je geld in Taiwo's steken voordat je teams gaat bouwen!!
Ik heb niet genoeg geld meer om dat te bouwen hoor, maar gelukkig had ik dat team heb ik al. Alleen Bojan dus niet en die kost geen drol.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eerst al je geld in Taiwo's steken voordat je teams gaat bouwen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg geld meer om dat te bouwen hoor, maar gelukkig had ik dat team heb ik al. Alleen Bojan dus niet en die kost geen drol.
En ik heb 30 Taiwo's op de trade pile en nog een stuk of 10 in de watch list, dus er bij kopen heeft even geen zin meer.
Wat is van Persie's engels nog slecht, na zo lang.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:54 schreef Papiafca het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.arsenal.com/ne(...)-jenkinson-s-haircut
Ben absoluut geen fan van arsenal BTW
that awkward moment when you know you are being handicapped.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:11 schreef wieisboos het volgende:
wtf ik gooi de bal uit met 3,5 streepje en mijn tyfuskeeper rolt hem gewoon de voeten van mijn tegenstander!!!!
NIFquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:22 schreef BlaBla87 het volgende:
Ben ik nu gek of word thiago silva @ xbox ook een stuk goedkoper?
links werken bij ons niet, alleen plaatjes kan je doorlinkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
NIF
[ afbeelding ]
IF
[ afbeelding ]
SIF
[ afbeelding ]
Je wordt niet gek
Gisteren had je er nog 50, goede zaken gedaan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg geld meer om dat te bouwen hoor, maar gelukkig had ik dat team heb ik al. Alleen Bojan dus niet en die kost geen drol.
En ik heb 30 Taiwo's op de trade pile en nog een stuk of 10 in de watch list, dus er bij kopen heeft even geen zin meer.
Hoe kan die Mirallas ooit 82 zijn, met die kwaliteiten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:25 schreef wieisboos het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/311921
fijn team
EAquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:30 schreef potienza het volgende:
[..]
Hoe kan die Mirallas ooit 82 zijn, met die kwaliteiten?
Wel een bazenteams trouwens, maar hoe is het verdedigen met 3-4-2-1?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
EAhij heeft zelfs nog redelijke (67) strength
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:30 schreef potienza het volgende:
[..]
Hoe kan die Mirallas ooit 82 zijn, met die kwaliteiten?
lukt prima, 11 gespeeld nu, 10 gewonnen 1 gelijk. vertonghen loopt alles dicht met zn 88 sprint speedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:33 schreef potienza het volgende:
[..]
Wel een bazenteams trouwens, maar hoe is het verdedigen met 3-4-2-1?
Jaa, oke denk check t maar ff dacht paar dagen terug ook n gerrard voor een spotprijs te halen voor handelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
NIF
[ afbeelding ]
IF
[ afbeelding ]
SIF
[ afbeelding ]
Je wordt niet gek
O ik heb er wel meer, maar die 30 + 10 op mijn 1e account. Op mijn 2e account staan er ook een zooi.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren had je er nog 50, goede zaken gedaan?
WAAROM VERKOOP IK NOOIT IETS!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O ik heb er wel meer, maar die 30 + 10 op mijn 1e account. Op mijn 2e account staan er ook een zooi.
Bij elkaar had ik er 72 geloof ik op het hoogtepunt (of dieptepunt, hoe je tegen aan kijkt).
Net weer eentje verkocht voor 26k, 4-3-2-1hoe dom zijn die mensen dan, je hebt blijkbaar toch wel enige ervaring met FUT anders heb je geen 26k en toch ga je Taiwo kopen die je gewoon makkelijk voor de helft van de prijs kan krijgen, desnoods gooi je er zelf een formatiekaartje van 2k overheen.
Echt kansloos inderdaad. Keeper kan geen rood krijgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ze moeten die kaarten voor keepers echt fixendoorgebroken, word ik neergehaald door de keeper, niet eens geel
Maar anders zijn er mensen die daar misbruik van maken...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt kansloos inderdaad. Keeper kan geen rood krijgen.
hoezo dat? als het goed getimed is springt de speler eroverheen, anders is het gewoon terechtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar anders zijn er mensen die daar misbruik van maken...
Ja maar je kan de keeper niet controleren, als je als aanvaller een goed trucje doet op het goede moment kan je ook wel zorgen dat de keeper eraf gaat anders in Fifa. Dat is lullig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo dat? als het goed getimed is springt de speler eroverheen, anders is het gewoon terecht
Als de keeper in de 16 een overtreding begaat is een pingel en evt. een gele kaart al wel voldoende straf maar idioten die hun keeper laten uitkomen tot ver uit de 16, en die een overtreding maakt, worden in de meeste gevallen niet eens bestraft met een gele kaart dus dat is wel krom.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar je kan de keeper niet controleren, als je als aanvaller een goed trucje doet op het goede moment kan je ook wel zorgen dat de keeper eraf gaat anders in Fifa. Dat is lullig.
Binnen en buiten de 16 zou het verschil moeten zijn idd. Alleen dat weet ik wel zeker dat ik nooit een team maak met Vandenbusschequote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Als de keeper in de 16 een overtreding begaat is een pingel en evt. een gele kaart al wel voldoende straf maar idioten die hun keeper laten uitkomen tot ver uit de 16, en die een overtreding maakt, worden in de meeste gevallen niet eens bestraft met een gele kaart dus dat is wel krom.
dit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Als de keeper in de 16 een overtreding begaat is een pingel en evt. een gele kaart al wel voldoende straf maar idioten die hun keeper laten uitkomen tot ver uit de 16, en die een overtreding maakt, worden in de meeste gevallen niet eens bestraft met een gele kaart dus dat is wel krom.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:49 schreef Rijst het volgende:
Jullie zijn gewoon slecht. Ik scoor gewoon.
Dat zou fucking ziek zijn. Als het maar niet zoals met Ben Arfa is dat de IF nauwelijks beter aanvoelt. De normale Taarabt is werkelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:22 schreef Tim86 het volgende:
IF Taarabt, heerlijke goal
Arsenal kutttt so far
Golf jij? Ik heb het wel eens gedaan maar kan er geen ene fluit vanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:25 schreef Tim86 het volgende:
er zijn meer futters die golfen zie ik nu
Golf moet je gewoon regelmatig doen als je goed wil zijn/worden. Ik doe het veel te weinig en ben dus niet goed, maar vind het wel erg leuk, vooral als het lekker weer is. Speelde vooral met mijn vader though en sinds hij is overleden heb ik echt nog maar 2 keer gespeeld ofzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Golf jij? Ik heb het wel eens gedaan maar kan er geen ene fluit vanTennis en voetbal ben ik veel en veel beter in
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Golf moet je gewoon regelmatig doen als je goed wil zijn/worden. Ik doe het veel te weinig en ben dus niet goed, maar vind het wel erg leuk, vooral als het lekker weer is. Speelde vooral met mijn vader though en sinds hij is overleden heb ik echt nog maar 2 keer gespeeld ofzo.
We kunnen wel eens meeting doen op golfbaan met FUTquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Golf moet je gewoon regelmatig doen als je goed wil zijn/worden. Ik doe het veel te weinig en ben dus niet goed, maar vind het wel erg leuk, vooral als het lekker weer is. Speelde vooral met mijn vader though en sinds hij is overleden heb ik echt nog maar 2 keer gespeeld ofzo.
Ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:25 schreef Tim86 het volgende:
er zijn meer futters die golfen zie ik nu
Ik heb altijd hockey gespeeld en daardoor had ik in ieder geval de basis om de bal aardig te raken. Stap 2 is alleen dat je alles vergeet van je hockeyslag en weer bij 0 begintquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
We kunnen wel eens meeting doen op golfbaan met FUTikzelf krijg de bal nauwelijks weg met de afslag lol. Ik stond veel te onrustig te zwiepen en zwaaien met de stok.
jupquote:
Nja, er zijn wel par 3 banen waar je op mag zonder GVB, maar dat is niet zo leuk als een echte 9/18/27 holes baan met 300+ meter banen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup
Anders kan je, itt andere landen, ook echt geen fuck in NL
500 meterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
Half jaar terug voor het eerst gegolft.Ik schoot hem 1 keer 300 meter ver. Dat was ook de enige bal die ik raakte. Maar niemand keek.
Met windkracht 11 in de rug zeker?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
Half jaar terug voor het eerst gegolft.Ik schoot hem 1 keer 300 meter ver. Dat was ook de enige bal die ik raakte. Maar niemand keek.
Midgetgolf en golf hebben echt totaal geen link met elkaar buiten dat het balletje ongeveer even groot is en je met een stok slaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:37 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben pro met midgetgolf, werpen ook. Maar 'normale' golf nooit gedaan.
Ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Midgetgolf en golf hebben echt totaal geen link met elkaar buiten dat het balletje ongeveer even groot is en je met een stok slaat.
Goede putting training hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Midgetgolf en golf hebben echt totaal geen link met elkaar buiten dat het balletje ongeveer even groot is en je met een stok slaat.
Midget golf moet een sport wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:37 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben pro met midgetgolf, werpen ook. Maar 'normale' golf nooit gedaan.
Wenger is altijd zo overdreven voorzichtig met die youngsters hequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:37 schreef Thorb het volgende:
Yess Theo1-1
Beter haalt Wenger zometeen Ramsey eruit en AOC (of desnoods Forehead) erin om de vleugenls bezet te houden, dit werkt gewoon niet.
Dwergwerpen.quote:
Goed genoeg is oud genoeg lijkt me, natuurlijk moet je oppassen dat iemand niet oververmoeid raakt, maar wat vaker spelen kan wel. Wenger vindt dat Chamberlain nog niet goed genoeg meeverdedigt (dat is vandaag toch niet nodig?) en niet tactisch genoeg is, mja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wenger is altijd zo overdreven voorzichtig met die youngsters he
Hij heeft Gervinho ook lang genoeg de hand boven zijn voorhoofd gehouden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goed genoeg is oud genoeg lijkt me, natuurlijk moet je oppassen dat iemand niet oververmoeid raakt, maar wat vaker spelen kan wel. Wenger vindt dat Chamberlain nog niet goed genoeg meeverdedigt (dat is vandaag toch niet nodig?) en niet tactisch genoeg is, mja.
Onbewust wil je dat waarschijnlijk en dus ga je kut spelenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:46 schreef Fuszy het volgende:
Eens even twee potjes spelen met mijn teams. Bij een loss gaan ze dus beide de tradepile op
Mwah, niet echt. Op papier zijn het twee toffe teams.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Onbewust wil je dat waarschijnlijk en dus ga je kut spelen
Welk ook alweer?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Op papier zijn het twee toffe teams.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft Gervinho ook lang genoeg de hand boven zijn voorhoofd gehouden.
En Walcott is net zo..al duurde het bij hem ook echttttt lang voor hij basisspeler was.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eaQQ4vtDbc9bpquote:
Met Ramsey en Rosicky stel je gewoon dezelfde type spelers op, alles loopt nu in een trechter wat precies is waar QPR op hoopt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft Gervinho ook lang genoeg de hand boven zijn voorhoofd gehouden.
En Walcott is net zo..al duurde het bij hem ook echttttt lang voor hij basisspeler was.
Ibra op ST in 4231 beviel mij totaal niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eaQQ4vtDbc9bp
en
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ilYSeDLVbddCW
Vooral die tweede. 3 wedstrijdne mee gespeeld. Eerste 6-0 winst, daarna 0-4 en 1-4
Geen Richards in je Belgenteamquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eaQQ4vtDbc9bp
en
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ilYSeDLVbddCW
Vooral die tweede. 3 wedstrijdne mee gespeeld. Eerste 6-0 winst, daarna 0-4 en 1-4
Abel Hernandez gaat jou versteld laten staanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Zo even dit teampje uitproberen:http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cnrCDcpUbdepP
Voor de ultimate handicap
vandaag hoop ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:56 schreef Rijst het volgende:
Wannneeer spelen we weer clubs?
Ridgewell ridgewelll ridgewell ridgewell
Bazig teamquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Zou dit een leuke handicapbeater zijn?
http://www.futhead.com/12/squad/322728
Die linkerflank heb ik gejat uit het filmpje over Mirallas dat straks werd gepost
Je kan ook Hart in je goal zetten. Volgens mij even goed, maar wel 300k goedkoper.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Die linkerflank heb ik gejat uit het filmpje over Mirallas dat straks werd gepost
Volgens mij heeft hij Mignolet toch al.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan ook Hart in je goal zetten. Volgens mij even goed, maar wel 300k goedkoper.
Prntscreen voor de androidgebruikers.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Prntscreen voor de androidgebruikers.
Dit jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij Mignolet toch al.
Ik heb mijn Ronaldo team naar 82 rating maar ik voel nog steeds vieze handicap en vooral als ik voorstaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit ja
En lagere rating is minder handicap als het goed is. Silver IF's heb ik nooit last van gehad
Ja en dan lekker over mijn abbo gaan zeker.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook android en ook daar kan je op dingen klikken
Ik vind Ncis la wel lekker wegkijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:09 schreef GuRBuH het volgende:
Kijkt iemand hier wel eens NCIS LA? Die productplacement van Microsoft daarin is echt lelijk duidelijk
Ja ik ben overgestapt van de gewone naar LA. Lekker zonnig, betere chicks etcquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind Ncis la wel lekker wegkijkenDe gewone vind ik dan weer niets.
Jij vindt die Hetty wel wat hequote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik ben overgestapt van de gewone naar LA. Lekker zonnig, betere chicks etc
oh daar let ik nooit op, zit meestal op wifi.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja en dan lekker over mijn abbo gaan zeker.
Don't think so.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:13 schreef Tobi-wan het volgende:
NCIS, dat zijn toch van die wijven series?
Hope soquote:
Had je in Nederland maar hotspots. In Hong Kong heb je echt OVERAL gratis WIFI xDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh daar let ik nooit op, zit meestal op wifi.
[ afbeelding ]
Wel mee oppassen man, was laatst nog zo'n heel item over hoe simpel het is om al je gegevens en accounts te zien als je op hetzelfde netwerk zit bij horecazaken enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had je in Nederland maar hotspots. In Hong Kong heb je echt OVERAL gratis WIFI xD
Wie is er zo duur in dit team?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
keeperquote:
Cabral.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:24 schreef BlaBla87 het volgende:
Wat is de fijnste nederlandse silver lw uit de eredivisie?
Beerens imo. Verhoek is ook wel chill. Veel zijn ook lovend over George, maar die heb ik nooit gehad.quote:
Verhoek als je voorzetten geeft (88 crossing!) en Beerens als je naar binnen trekt met je wingers.quote:
Ja, hoe ze de bal 'handelen'.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:26 schreef pascal08 het volgende:
Handling bij keepers geeft toch aan of hoe vaak ze een bal klem hebben?
Hahhaha die brigadier had zeker lage handling xDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:26 schreef pascal08 het volgende:
Handling bij keepers geeft toch aan of hoe vaak ze een bal klem hebben?
Wel jammer dat de Brigadier niet gekomen is he.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hahhaha die brigadier had zeker lage handling xD
Cracknell, Cracknell, Cracknell!!! Hé, kijk is achter je!!! Hé, ren is een beetje door RIIJJJSSTBAALLLL!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hahhaha die brigadier had zeker lage handling xD
Jammer dat ik deze niet kan bouwen door Vertonghen, van der Wiel (en Hart) die ik al in een andere opstelling in m'n club heb.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lol ziek van 5-0 terugkomenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:31 schreef laucas het volgende:
Fijne comeback zonet
Kwam een half TOTY team tegen met Ramos, Ronaldo, Messi, Iniesta, Alves, Casillas. Hij had vies veel geluk en kwam al snel op 5-0 en toen voelde ik dat ik nog wel ging scoren. Uiteindelijk 7-5 gewonnen en nog een pingel gemist. Hij stuurde nog een gg berichtje
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118316238
Na deze goal ging het los en dat momentum duurde zowat de hele 2e helft.
Heerlijk die flipflap?? (ben niet goed in die namen).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:31 schreef laucas het volgende:
Fijne comeback zonet
Kwam een half TOTY team tegen met Ramos, Ronaldo, Messi, Iniesta, Alves, Casillas. Hij had vies veel geluk en kwam al snel op 5-0 en toen voelde ik dat ik nog wel ging scoren. Uiteindelijk 7-5 gewonnen en nog een pingel gemist. Hij stuurde nog een gg berichtje
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118316238
Na deze goal ging het los en dat momentum duurde zowat de hele 2e helft.
Een tikje naar beneden en dan een tikje naar links of naar rechts.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol ziek van 5-0 terugkomennice goal, hoe deed je het trucje? is dat die van onder naar rechts naar links draaien?
Ik had dat een paar weken gelden ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:32 schreef n0ir het volgende:
Hahaha ik heb sicke comebacks meegemaakt maar terugkomen vanaf 5-0 is wel
anders idd, die jij beschrijft doe ik altijd aan de zijkant, lekker nutteloze 5 star skill move op die manierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een tikje naar beneden en dan een tikje naar links of naar rechts.
EDIT: Deze is toch anders... hmmm....![]()
ahh ke, thx.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:38 schreef laucas het volgende:
Gewoon een akka, van rechts naar links draaien met de klok mee.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/118317398quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:38 schreef laucas het volgende:
Gewoon een akka, van rechts naar links draaien met de klok mee.
Ja?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/118317398
RBquote:
Hmmm, misschien ook maar een keer IF Amelia proberen ipv Abbiati.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:19 schreef DannyDeko het volgende:
Speelde net een match tegen een IF Amelia. Die kerel pakte echt verrassend veel ballen, hele goede reflexes. Ik won dan wel met 9-0 maar dat kwam omdat die kerel bizar slecht was.
Misschien een keertje iets met IF Amelia doen, ookal zijn zn stats best slecht..
Heb ze beide en ik vind ze allebei wel een baasquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:20 schreef Thorb het volgende:
Nif Krul of Nif Mignolet (de silvers dan he)
UP Van Aanholt! En Vermeerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:25 schreef poker4lifee het volgende:
http://futhead.com/12/squad/315454
voor dit nl team nog tips? drenthe, huntelaar, lens, if heitinga en anita worden er sowieso bij gekocht. Sneijdertje valt tegen
Sneijder is ook poep, VdV is 100x beter.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:25 schreef poker4lifee het volgende:
http://futhead.com/12/squad/315454
voor dit nl team nog tips? drenthe, huntelaar, lens, if heitinga en anita worden er sowieso bij gekocht. Sneijdertje valt tegen
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sneijder is ook poep, VdV is 100x beter.
k thx, up is idd beter. lol_Vermeer jaquote:
die is vetquote:
weerquote:
En dan? Wil je een koekje?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
nog 906 coins en dan ga ik over het half miljoen coins heen
Teeheeheequote:
Dus ik combinatie met El kabir in een 4-3-3 heeft hij niets te zoeken?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Teeheehee
Seriously though, Drenthe kan nice zijn maar hangt er vanaf wat je zoekt in een speler. Zijn weak foot is waardeloos maar hij is wel kenkersnel en heeft een puike cross in de benen.
Hangt van je speelstijl af. Drenthe is ook een prima dribbelaar, dus als je met hem in de box komt dan met links knallen of afspelen op Moestafa.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dus ik combinatie met El kabir in een 4-3-3 heeft hij niets te zoeken?
Heeft iemand de apenheul al gebeld over deze ontsnapping?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ooooh die. Hij kan aardig rappen voor een voetballer![]()
Heb het niet gecheckt, maar ben 99% zeker dat er geen restrictie op is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:29 schreef DutchSL het volgende:
Kan iemand even checken of dat nieuwe toernooi een requirement heeft dat je perse golds moet gebruiken? Anders kan ik die linksback van Roma niet gebruiken..
Zieke montages makenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:33 schreef kilozout het volgende:
Heb ik een Hauppauge HD PVR gekocht en weet nu niet wat ik wil doen met de opnames.
Even editten en je hebt je plezierquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:35 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik kan wel een montage maken van de goals die ik heb gemaakt de afgelopen 2 dagen.
/CAREquote:
Als je nog 6 'beesten' wilt kopen voor 25.5k hoor ik hetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:39 schreef Fuszy het volgende:
Taiwo heeft weer eens mooie diensten geleverd, dus heb ik hem maar een contractverlenging geboden.
Dat jullie hem op de tradepile zetten, daar walg ik van! Wat een beest is het!
Ik moet ook altijd jou gejammer aanhoren over dat faalclubje uit Rotterdamquote:
Helaas nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:42 schreef DutchSL het volgende:
GJE, heb je er nu al 1 verkocht zodat je een MLS team kunt bouwen?
Ik niet wil je zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd jou gejammer aanhoren over dat faalclubje uit RotterdamDaarbij maak ik hier soms nog wel een on-topic bijdrage
Ik sla wel eens wat pagina's over, maar heb van jou de laatste tijd weinig nuttige posts gezien. Alleen maar getroll over de pricefix enzo.quote:
Kan wel even H2H, maar dat is lang niet zo leuk als FUTquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:45 schreef DutchSL het volgende:
Jammer, wilde je wel rapen met mijn Bronziliaantjes.
Ik troll niet over de pricefix, 2 posts ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik sla wel eens wat pagina's over, maar heb van jou de laatste tijd weinig nuttige posts gezien. Alleen maar getroll over de pricefix enzo.
Laat mij ook even blij zijn, uiteindelijk zal het wel weer gelijk spel worden als Narsingh zo blijft prutsen.
Ja want als ik nu pissig was ging ik al je trollposts quotenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik troll niet over de pricefix, 2 posts ofzo
Maar hé, mooi dat je blij bent
Dat gaat wel een aantal uren durenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja want als ik nu pissig was ging ik al je trollposts quoten
Beter doe je dat, vind het wel prachtigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja weet ik daarom doe ik het ook nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter doe je dat, vind het wel prachtig
Wat wilt de nieuwe cup?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mogelijkheid voor die nieuwe cup:
[ afbeelding ]
Redelijk origineel I guess
Exact 3 bpl en 3 bbvaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat wilt de nieuwe cup?
Ik bedoel dus, wat zijn de eisen
De beloning is wat minder, een gold pack..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat wilt de nieuwe cup?
Ik bedoel dus, wat zijn de eisen
Ja best origineel, zou wel grappig zijn als je nu ineens dat team alleen maar tegenkomtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mogelijkheid voor die nieuwe cup:
[ afbeelding ]
Redelijk origineel I guess
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
bevalt IF Hunter?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
Dit team gemaakt voor dat toernooi
http://www.futhead.com/12/squad/324584
Dat is voor hipsters.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Alsof iemand zijn lichten om half negen al aan heeft staanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wat is er nou weer mis met solidariteit en linksquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga weg met je solidariteit.
Ga ergens anders links doen
....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof iemand zijn lichten om half negen al aan heeft staan
IF siem ?? heb 'm gehad, na drie wedstrijden gelijk gediscardquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
Dit team gemaakt voor dat toernooi
http://www.futhead.com/12/squad/324584
Opflikkeren dat is voor smerige bomenknuffelaars. Feyenoord moet kwart voor 9 dus geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dat te doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat solidariteit is gewoon bullshitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met solidariteit en links
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Opflikkeren dat is voor smerige bomenknuffelaars. Feyenoord moet kwart voor 9 dus geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dat te doen.
Nouja ik speel de laatste tijd SLECHT. Het iwl niet echt lukken emt mijn team. Maar zijn record is nog wel goedquote:
Nee, oke nu ben ik overtuigdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat solidariteit is gewoon bullshit
Aaight, misschien moet ik de politiek inquote:
Vet team. Vooral David Luiz is een beest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nouja ik speel de laatste tijd SLECHT. Het iwl niet echt lukken emt mijn team. Maar zijn record is nog wel goed
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#c8caiVl0bdevK
Nee ik zit beneden. Het is best donker buiten. xDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ohja jij zit op je donkere zolderkamertje natuurlijk, dan heb je wel lampie nodig
Van alles wat je een beest kunt noemen, noem je DAVID FUCKING LUIZquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:08 schreef kilozout het volgende:
[..]
Vet team. Vooral David Luiz is een beest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |