ook weer waar, maar dat betekent niet dat je dan maar foto's van mensen moet posten omdat "iedereen het doet"quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Privacy heb je toch al niet meer. Big brother is watching you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik doe het ook niet hoor en overigens wat mijn commentaar heel beleefd en behulpzaamquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook weer waar, maar dat betekent niet dat je dan maar foto's van mensen moet posten omdat "iedereen het doet"
eensch met TT!
klopt, bedoelde het ook niet persoonlijk. maar meer als: Als BB je toch al watcht, hoef je het BB nite makkelijker te makenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet hoor en overigens wat mijn commentaar heel beleefd en behulpzaam
Precies. Daarnaast heb ik niet de behoefte om als online-rukvoer voor mijn cliënten gebruikt te wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, bedoelde het ook niet persoonlijk. maar meer als: Als BB je toch al watcht, hoef je het BB nite makkelijker te maken
ik zou het een eer vinden wanneer dames mijn goddelijke lijf in hun fantasieën zien....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast heb ik niet de behoefte om als online-rukvoer voor mijn cliënten gebruikt te worden
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:51 schreef CindieY het volgende:
En even voor Alors (als ze een teruglezer is):twitter:Robstenders twitterde op zaterdag 31-03-2012 om 00:47:39Vanavond was @bertolf te gast en deed z'n nummers Mary en Credo. Gemist? http://t.co/GuoJ861Y reageer retweet
tot Giel er is, die is 10min geleden wakkergebeld...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef TradeMarkie het volgende:
hoelang gaat Stenders nog door dan?
ik ben voor de verandering nog wakker namelijk
Tot Giel er isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:01 schreef TradeMarkie het volgende:
hoelang gaat Stenders nog door dan?
ik ben voor de verandering nog wakker namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |