quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerder "oh die doos die er al 2 maanden staat wil je weggooien? Dan ga ik er NU mee spelen!"
Leuk is dat he.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef Dwyn het volgende:
Best wel cool om je voorouders op te zoeken. Ik heb mijn over-over-over-over-over-grootmoeder gevonden.
Alleen via mijn oma aan moeders kant. Mijn vaders kant is drama. En mijn opa aan mijn moeder kant ook, ondanks de unusual achternaam.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Leuk is dat he.
Wij hebben een compleet genealogiën boek, supergaaf.
Dat boek is van mijn vader z'n vader en daarvoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Alleen via mijn oma aan moeders kant. Mijn vaders kant is drama. En mijn opa aan mijn moeder kant ook, ondanks de unusual achternaam.
Maar wel gaaf.
Ik vind het irritant dat ik niet eens de volledige naam van mijn (vroeg) overleden opa weet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat boek is van mijn vader z'n vader en daarvoor.Vader z'n moeder is ook wel aardig wat van bekend volgensmij, maar dat weet ik niet. De kant van m'n moeder schijnt ooit ook wel uitgezocht te zijn dacht ik.
Echt leuk spul ja.
Hihi, gaaf!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Dwyn het volgende:
Heerlijke namen ook allemaal
Petronella, Margaretha, Anastasia
Snap ik. Dat lijkt me echt heel gek, om dat niet te weten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat ik niet eens de volledige naam van mijn (vroeg) overleden opa weet.
Hij werd Jan genoemd dus dat zal wel iets van Johannes zijn geweest. Hij is in 1974 (denk ik, mijn vader zei dat hij 14 was) al overleden. Er wordt nooit over hem gepraat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, gaaf!
[..]
Snap ik. Dat lijkt me echt heel gek, om dat niet te weten.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hij werd Jan genoemd dus dat zal wel iets van Johannes zijn geweest. Hij is in 1974 (denk ik, mijn vader zei dat hij 14 was) al overleden. Er wordt nooit over hem gepraat.
Aaw!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:41 schreef Dwyn het volgende:
En van mijn overgrootvader aan moeders kant heb ik een krantenbericht gevonden van dat zijn 'arbeidskameraden' een krans hebben gelegd bij zijn graf nadat hij bij de invasie was omgekomen.
Snap ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:44 schreef Dwyn het volgende:
Ja, ik vind dat echt wel mooi.![]()
Ik weet dat er nog een krantenartikel is, maar die kan ik nergens vinden. De kranten hadden natuurlijk ook wel iets anders te doen op 10 mei 1940.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |