Ik zeg doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is moslima en spreekt geen Nederlands
Hoe oud ben jij eigenlijk ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:32 schreef kree het volgende:
TT fail
Dat het effe duidelijk is, buuf is 25
Wees blij met je naamtopicquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:32 schreef kree het volgende:
TT fail
Dat het effe duidelijk is, buuf is 25
Boven de elf bepaalt zelf.quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb vandaag een meisje proberen te versieren bij het printerapparaat. Iemand geinteresseerd in het verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee wel in de kopietjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb vandaag een meisje proberen te versieren bij het printerapparaat. Iemand geinteresseerd in het verhaal?
Ja vertel, vertelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaha jonkie zegt ze, voel me gewoon fucking oud,quote:
Je bent iig jonger dan mijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha jonkie zegt ze, voel me gewoon fucking oud,
trouwens zoveel ouder ben jij nou ook weer niet
Ik word 34 jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha jonkie zegt ze, voel me gewoon fucking oud,
trouwens zoveel ouder ben jij nou ook weer niet
Volgens mij zitten we allemaal een beetje rond de 30quote:
ja kweetquote:
Beter vind ik nog een meisje voor ik 30 benquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we allemaal een beetje rond de 30
Ohja behalve heloef
Laat hem please luisteren en nu actief op zoek gaan.
Anders zit ie hier nog over 10 jaar
Lief dagboekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
Nou ik loop de klas binnen en ik zeg waar is Stefan?
"Ja die staat bij de printer"
Dus ik loop naar de printer en hij was aan het doen alsof de printer zijn printjes niet ontving. Natuurlijk was dit niet het geval maar ging het om de meid die daar stond. Maar wat daar stond beviel mij wel.Dus wat doen ik zeg "Zeg Stefan print hij al?" en begin tegen dat meisje te praten. Nadat er nog 4 jongens naar buiten kwamen die moesten "printen" had ze door wat ik en Stefan aan het doen waren.
Mooi verhaal he?
"Ik praatte met een meisje zonder klaar te komen, ik maak progressie"quote:
Bob wat heb je vandaag gedaan?quote:
Uit wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:41 schreef Murdera het volgende:
RTL5, stukken uit een film knippen om hem te censureren.gadverdamme wat een hoerenzender
ok je bent ouder als mij maar nog geen 30quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter vind ik nog een meisje voor ik 30 ben
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
"Ik praatte met een meisje zonder klaar te komenhuilen, ik maak progressie"
Vette film, had hem al gezien. Wat zenden ze dan niet uit?quote:
Ik gedraag me misschien alsof ik 30 ben maar heb nog een lange tijd te gaan voordat ik het ook daadwerkelijk benquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ohja behalve heloef
Dan heb ik nog een half jaar dus moet wel opschietenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
ok je bent ouder als mij maar nog geen 30
29 dus hahahaha
gut gaat wel lukken joh.
En nu denk je dat heb ik vaker gehoord..... of niet? hahaha
Ik moet er gewoon om lachen omdat het zo herkenbaar is.
Tis een beetje mazzel hebben ook hoor zeker op onze leeftijd
Voor mij duurt het ook nog wel even...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik gedraag me misschien alsof ik 30 ben maar heb nog een lange tijd te gaan voordat ik het ook daadwerkelijk ben
Het stuk waar rorschach als klein jongetje een stuk uit de wang van een van de bullys bijt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vette film, had hem al gezien. Wat zenden ze dan niet uit?
Laatste vriendinnetje wilde kinderen met me voor haar 35ste (anja)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een half jaar dus moet wel opschieten
Ja ik weetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja kweet
Maar snap je zelf ook wel, maar laat ik het eerlijk zeggen je ziet er niet oud uit.
En mij schatten ze altijd jonger, nouja of het nou een voordeel of een nadeel is, daar ben ik nog niet uit
Ik stop wel over 9 jaar met FOK!ken, komt goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ohja behalve heloef
Beetje jammer inderdaad ach je moet films ook niet op tv kijken kut reclames altijdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het stuk waar rorschach als klein jongetje een stuk uit de wang van een van de bullys bijt.
Het stuk waar hij zichzelf verliest als hij de moordenaar van een 6 jarig meisje aan stukken hakt.
Knippen precies waar hij hakt dat je niets ziet. En normaal bleef hij doorhakken. Gewoon weg. Kansloos
En Anja was/is nu 34quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
Laatste vriendinnetje wilde kinderen met me voor haar 35ste (anja)
Dikke deceptie maar weer maargoed we gaan wel weer door.
nog niet alles is verloren.
Beetje jammer? Gewoon fucking kansloos. Tering. Reclames waar wijven hun cameltoe in beeld drukken en hun tieten tegen het scherm drukken, van die hoeren bel reclames mogen wel, maar dit kan dan weer niet. kankerzenders.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad ach je moet films ook niet op tv kijken kut reclames altijd
Zet je TV gewoon uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beetje jammer? Gewoon fucking kansloos. Tering. Reclames waar wijven hun cameltoe in beeld drukken en hun tieten tegen het scherm drukken, van die hoeren bel reclames mogen wel, maar dit kan dan weer niet. kankerzenders.
Nou voor meiden is het sowieso een voordeel als ze er jonger uit zien, laten we eerlijk wezen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet
Ik was helemaal verbaasd toen Snarf haar id moest laten zien bij de slijterij.
Ga ik een paar dagen later naar een andere slijterij, moest ik ook mij id laten zienik Wtf
![]()
Ze dacht dus dat ik 24/25 was
De medewerkers van Gall & Gall vragen bij aankoop van alcohol om legitimatie aan alle mensen onder de 25 jaar.
Goed ideequote:
Niet alle vrouwen gelukkigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nou voor meiden is het sowieso een voordeel als ze er jonger uit zien, laten we eerlijk wezen.
Maar ik heb het ook gehad hoor met drank kopen, even legetimatie laten zien hahahahahaaaaaaaaa en dan ben je fucking 23.
Nouja boeie, je kunt er denk maar beter jonger uit zien als ouder.
Hoewel vrouwen vallen op ouder?
neeej joh was mn laatste en enige echte vriendinnetje en die was 25 ook en dat is nog geen half jaar terugquote:
Oh gelukkig haar eierstokken rammelde nog niet zo hardquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
neeej joh was mn laatste en enige echte vriendinnetje en die was 25 ook en dat is nog geen half jaar terug
Dat zal me een worst wezen, als je je zo ergert aan RTL5 dan kijk je het gewoon niet. Simpel.quote:
Josti.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zal me een worst wezen, als je je zo ergert aan RTL5 dan kijk je het gewoon niet. Simpel.
Ik val niet op ouderquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nou voor meiden is het sowieso een voordeel als ze er jonger uit zien, laten we eerlijk wezen.
Maar ik heb het ook gehad hoor met drank kopen, even legetimatie laten zien hahahahahaaaaaaaaa en dan ben je fucking 23.
Nouja boeie, je kunt er denk maar beter jonger uit zien als ouder.
Hoewel vrouwen vallen op ouder?
quote:
Of Ome George.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zeg je niet als Gerard Butler voor je staat.
Patty Brard voor jou hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik steel money van die rijke niggers, die rijke tata's.quote:
Ik welquote:
Als ik erop terug kijk dan stelde het ook niks voor eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig haar eierstokken rammelde nog niet zo hard![]()
Mijn enige "relatie" is al weer 4 jaar terugen dat stelde eigenlijk geen ruk voor Yes pun intended
hehe ik val helemaal niet op leeftijden, het moet klikken. tja en dan zien we wel weer verderquote:
De ware bestaat nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik erop terug kijk dan stelde het ook niks voor eigenlijk.
Maar toch heb ik een hele leuke tijd met haar gehad gut gut huisje boompje beesje plannen.
Gezellig samen geweest, nou lekker seksen.
Nee spijt heb ik er niet van hoor helemaal niet.
Maar blijf het toch jammer vinden dat er niet meer van gekomen is.
Tsja het is ook niet gewoon makkelijk om in 1 keer de juiste of noem het ware te vinden zeg maar.
Was dat maar waar samen seksenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik erop terug kijk dan stelde het ook niks voor eigenlijk.
Maar toch heb ik een hele leuke tijd met haar gehad gut gut huisje boompje beesje plannen.
Gezellig samen geweest, nou lekker seksen.
Nee spijt heb ik er niet van hoor helemaal niet.
Maar blijf het toch jammer vinden dat er niet meer van gekomen is.
Tsja het is ook niet gewoon makkelijk om in 1 keer de juiste of noem het ware te vinden zeg maar.
Klopt,quote:
Ow ja ik had vroeger allemaal vrienden die jonger waren, dus dan ga je ook met jongere mannen omquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
hehe ik val helemaal niet op leeftijden, het moet klikken. tja en dan zien we wel weer verder
Je gedraagt je er ook naar. Beetje uitgaan tot 's ochtends vroeg en dat soort grappenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja ik had vroeger allemaal vrienden die jonger waren, dus dan ga je ook met jongere mannen om
Mijn vriendengroep is ook erg gevarieerdVan 24 tot 33 (ik
)
En zelfs met nog jonger kan ik het vinden, pinda en Myr bijvoorbeeld
klopt, maar anja heeft me een beetje gekwetst wel door de manier hoe het uit ging.quote:
Hopelijk zijn er meer vrouwen zoals jijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja ik had vroeger allemaal vrienden die jonger waren, dus dan ga je ook met jongere mannen om
Mijn vriendengroep is ook erg gevarieerdVan 24 tot 33 (ik
)
En zelfs met nog jonger kan ik het vinden, pinda en Myr bijvoorbeeld
Hopelijk voor je komt er dit keer wel iets moois uit voortquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, maar anja heeft me een beetje gekwetst wel door de manier hoe het uit ging.
Ik had er alles aan willen doen om samen te blijven.
Maar ze was wel duidelijk over wat ze wilde en dat begreep ik.
En had er ook niet meer moeite in moeten steken.
Was niks geworden meer.
Maar laat ik stoppen met geklaag dit is het verleden en ik zie weer mooie kansen
Ik geniet gewoon van het levenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je gedraagt je er ook naar. Beetje uitgaan tot 's ochtends vroeg en dat soort grappen
Je wil een oudere vrouw?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er meer vrouwen zoals jij
Dit ja. We gunnen het jequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk voor je komt er dit keer wel iets moois uit voort
Staar je nou niet blind op seks, leuk hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was dat maar waar samen seksen![]()
![]()
nvm
Eigenlijk was in het begin de aandacht die ik kreeg leuk en fijn en verder niets.
[..]
Klopt,
No shit Sherlockquote:
Zijn er al medenerds die ook al een poging hebben gedaan zodat we kunnen overleggen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:53 schreef Tangledup het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de nerds die mijn fotoboek gaan proberen te ontcijferen
Je hoeft ze alleen maar naar beneden te rollen tochquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
Staar je nou niet blind op seks, leuk hoor.
Maar ik doe het alleen met meiden waarvan ik denk dat gaat wat worden.
En zo bijzonder is het nou ook weer niet.
En condooms zijn kut jah, gelukkig was zij handiger ermee als ik, tja beetje meer ervaring denk
Maakt me niet zoveel uit maar liever jonger dan ouderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoop het echt ja.quote:Op vrijdag 3u0 maart 2012 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk voor je komt er dit keer wel iets moois uit voort
Een voordeel voor Kree als het iets wordt woont hij al praktisch samen.quote:
mmm daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
Staar je nou niet blind op seks, leuk hoor.
Maar ik doe het alleen met meiden waarvan ik denk dat gaat wat worden.
En zo bijzonder is het nou ook weer niet.
En condooms zijn kut jah, gelukkig was zij handiger ermee als ik, tja beetje meer ervaring denk
Muurtje slopen, ja toch.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een voordeel voor Kree als het iets wordt woont hij al praktisch samen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit maar liever jonger dan ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanksquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
hoop het echt ja.
maargoed we zullen zien en ik hoop dat jij ook een leuke meid tegen het lijf loopt.
Hahaquote:
Viel toch nog effe vies tegen op dat moment maargoed....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft ze alleen maar naar beneden te rollen toch
Gewoon erop leggen en rollen en als het niet lukt omdraaien, moet toch wel binnen 10 seconden te doen zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
Viel toch nog effe vies tegen op dat moment maargoed....
schaam schaam schaam
Blijft er weer zon klote randje hangen enzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon erop leggen en rollen en als het niet lukt omdraaien, moet toch wel binnen 10 seconden te doen zijn
Ach als je maar genoten hebt. Dat is veel belangrijkerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
Viel toch nog effe vies tegen op dat moment maargoed....
schaam schaam schaam
Die dingen zijn echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon erop leggen en rollen en als het niet lukt omdraaien, moet toch wel binnen 10 seconden te doen zijn
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor mij niet meer dan 10 jaar of jonger
misschien heb ik gewoon een te dikke lul weet ik veel hahahahahaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fixedquote:
niet jonger?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor mij niet meer dan 10 jaar of jonger
Boven de dertien, dan mag jij mijn worst zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanaf de vijf ben jij een geefbaar wijf
Laat haar het doen volgende keerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
misschien heb ik gewoon een te dikke lul weet ik veel hahahahaha
het was aankloten iig maar het is wel goed gekomen uiteindelijk
haha voel me al een kluns als ik er weer aan terug denk
Ik heb ervaring met dat soort dingenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx, dat bedoelde ik natuurlijk ook.
Wanneer was die BBQ ook al weer?quote:
Ik ook. Maar niet zo veelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met dat soort dingenoudere vrouwen
euhm deed ze al, maar ze was bang dat ze me pijn deed.quote:
23 is toch wel het minimum hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
je gaat enkel met jongere mensen om, maar hij mag niet jonger zijn? :")
Er is hoop voor mlig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef loveyourlife het volgende:
Ik heb een voorkeur voor roodharige jongens.
Ik zei als vriendinquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je zegt net dat je niet ouder wilt? Droppie
Ohhh, ik las: tot tien jaar ouder, en sowieso niet jonger.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
23 is toch wel het minimum hoor
Ja.quote:
Ow ja ... Uhmz. Ik bedoelde dus minimaal 23 jaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ohhh, ik las: tot tien jaar ouder, en sowieso niet jonger.
Enige ervaring is met een oudere vrouwquote:
Oh dat is nog nietsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
euhm deed ze al, maar ze was bang dat ze me pijn deed.
Nouja laat ik maar ophouden vertel alweer teveel
Wat drink je ook al weer?quote:
Nice.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja ... Uhmz. Ik bedoelde dus minimaal 23 jaar
Ik heb maar 1 ervaring met een oudere vrouw.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige ervaring is met een oudere vrouw
Maar verder wel meer ervaring?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Ik heb maar 1 ervaring met een oudere vrouw.
Nou, heb al heel lang vanaf de de eerste klas een fantasie weet je..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is leuk hoor. En strawberry zegt dat hij in de kast zit.
Verder genoeg ervaring.quote:
Jij deed een kast open...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou, heb al heel lang vanaf de de eerste klas een fantasie weet je..
Ik zag het ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
Ik zit naar 4 te kijken, lijkt me wel leuk een zigeuner zijn.
Een wijf met dikke tieten dat teveel tijd aan haar uiterlijk besteed en zonder morren de caravan schrobt trouwen. Heerlijk.
Met MLIG?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou, heb al heel lang vanaf de de eerste klas een fantasie weet je..
Ik vind het wel zielig hoe ze gebrainwashed zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag het ook
Ben blij dat ik daar niet ben grootgebracht zeg. Hoewel, dan zag ik er vast veel beter uit.
Mijn ervaring zal altijd bijzonder blijven. GVD eigenlijk mis ik haar nog steedsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Verder genoeg ervaring.
Daardoor blijft de oudere vrouw soort van een zeldzaamheid en dus bijzonder denk ik.
Bangalijstenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zij is ook makkelijk. Vermoedelijk staat ze ook wel op een bangalijst...
Zeg dat dat in relaties zo hoort en hij buigt zo voor over.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee ik wil een rooiharige eens diep neuken!
Linkje? (alleen ter info natuurlijk hihi)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bangalijsten
Die van Enschede al bekeken?
Noh ik word buitengesloten van deze stelling.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef kree het volgende:
maar vertel eens allemaal.
Nou we hebben allemaal een vriendje of vriendinnetje gehad...
Wat mis je nou meer, is het keihard neuken?
Ik denk namelijk van niet, krijg nog de kriebels man, beetje voor de tv hangen zij met haar hoofd op mn borst ik mis dat meer als die paar keer seks, hoewel ook leuk/lekker maar mis dat minder als het samen zijn met elkaar zeg maar.
Hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dat dat in relaties zo hoort en hij buigt zo voor over.
Wel zonder condooms he.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dat dat in relaties zo hoort en hij buigt zo voor over.
Ja ik mis liefde, aandacht, intimiteit meer dan seksquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef kree het volgende:
Ik denk namelijk van niet, krijg nog de kriebels man, beetje voor de tv hangen zij met haar hoofd op mn borst ik mis dat meer als die paar keer seks, hoewel ook leuk/lekker maar mis dat minder als het samen zijn met elkaar zeg maar.
Ik hou hem lekker voor mezelf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Linkje? (alleen ter info natuurlijk hihi)
Tevens wil ik dit ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nee ik wil een rooiharige eens diep neuken!
Sta jij erop?quote:
Heb je die van fok ook?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Linkje? (alleen ter info natuurlijk hihi)
Cool!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Tevens wil ik dit ook.
Maar nee geen mannen.
Behalve als je Hentiatenkalporno houdtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee man, ik ben toch heul niet makkelijk
In Amsterdam zelfs per school.quote:
:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Noh ik word buitengesloten van deze stelling.
In slaap vallen en wakker worden met een glimlach zodra je naast je kijkt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef kree het volgende:
Als een meisje die op de lijst staat niet kan hosselen faal je gewoonquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
Het jammere van die bangalijst is dat hij bijna nooit accuraat is. Het is gokken of ze der beentjes spreidt.
Wanneer maakt niet zoveel uit, leef gewoon het leven wat je leeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
:
jou tijd komt nog wel, doe er wel wat mee anders wordt je op je 28e ontmaagd, net als ik
Dat was er maar eentje hoor, waarbij ik zo makkelijk wasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Behalve als je Hentiatenkalporno houdt
Die lijsten kloppen gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een meisje die op de lijst staat niet kan hosselen faal je gewoon
jaa ik heb een beetje hetzelfde, tis gewoon kut om alles maar alleen te doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik mis liefde, aandacht, intimiteit meer dan seks
Doe ik het toch beter 26 hierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
:
jou tijd komt nog wel, doe er wel wat mee anders wordt je op je 28e ontmaagd, net als ik
Nee maar ik heb genoeg contacten om de intel na te trekken. Die van Damsco dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een kwestie van been there, done that, loefje?
Ik win toch van iedereen als het om ontmaagding gaatquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe ik het toch beter 26 hieralhoewel dat was maar 2 keer in totaal
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was er maar eentje hoor, waarbij ik zo makkelijk was
Ik zou af en toe gewoon eens mens willen voelen door een knuffel bv.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
jaa ik heb een beetje hetzelfde, tis gewoon kut om alles maar alleen te doen.
Wil zo graag iemand hebben die een beetje meedenkt
Vertelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik win toch van iedereen als het om ontmaagding gaat![]()
Vertelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:24 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik win toch van iedereen als het om ontmaagding gaat![]()
tja beter?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe ik het toch beter 26 hieralhoewel dat was maar 2 keer in totaal
WTFquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
4 jaartjes oud was ik!
ja.....alles heeft zo zijn voordelen...
Oke als ik de keren dat ik met mannen iets gedaan heb en wat ik met mijn ex deed kom ik op meer uitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
tja beter?
Ik 5 maar goed nu ben ik toch weer alleen
Verdomde dominee's.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
4 jaartjes oud was ik!
ja.....alles heeft zo zijn voordelen...
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Misschien wel jonger... en for real
Serieus? Zelfs plekken als Zoetermeer hebben er een.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hier niet eens zo'n lijst.
Ik kan ze ook niet vinden hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus? Zelfs plekken als Zoetermeer hebben er een.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Misschien wel jonger... en for real
Mijn maag draait zich echt om.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik was mijn pap zijn geldmachinetje zeg maar
Dude WTF ach jong geleerd is oud gedaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik was mijn pap zijn geldmachinetje zeg maar
[..]
Zoals ik zeg misschien wel eerder
Tsja zo kan je het ook zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dude WTF ach jong geleerd is oud gedaan
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elk nadeel heb zijn voordeel als dus JCquote:
De kant van mijn vaders familie is best wel fucked up zeg maarquote:
Ja... Tijn verdomme zeg al moet ik wel om lachenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij hè, en ja dat meende ik serieus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus? Zelfs plekken als Zoetermeer hebben er een.
Sorryquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
De kant van mijn vaders familie is best wel fucked up zeg maar
[..]
Ja... Tijn verdomme zeg al moet ik wel om lachen
Ja ik kom nooit buiten dus die lijstjes zijn wel handig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij hè, en ja dat meende ik serieus.
Om te weten wie hier de plaatselijke sletjes zijn hoef je niet op internet te kijken, daarvoor hoef je alleen wel eens op het uitgaansplein te komen.
Inderdaad en dan een FB via FB hosselenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kom nooit buiten dus die lijstjes zijn wel handig.
+1quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Is nu eenmaal zo, leven gaat door en het seksuele wat er is gebeurt is nog wel het minste waar ik over in zit...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik vind het moeilijk om te geloven dat dit echt waar is
Als je toch nooit buitenkomt heb je er niets aan, want in je fantasie kan iedereen een sletje zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen gebeuren ook nooit hè.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik vind het moeilijk om te geloven dat dit echt waar is
Maar benzin gaat jou ontmoeten hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je toch nooit buitenkomt heb je er niets aan, want in je fantasie kan iedereen een sletje zijn.
Als dit soort dingen in je omgeving blijken te gebeuren is het altijd weer confronterend.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen gebeuren ook nooit hè.
Probleem is dat ik er te open ben en dat is niet makkelijk voor anderen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik nietquote:
Dat snap ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Is nu eenmaal zo, leven gaat door en het seksuele wat er is gebeurt is nog wel het minste waar ik over in zit...
FB hosselen. Gewoon zeggen dat je een breezer hebt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je toch nooit buitenkomt heb je er niets aan, want in je fantasie kan iedereen een sletje zijn.
jij moet praten met mn vriendinnetje van 15.quote:
1. Ik had het tegen heloef.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar benzin gaat jou ontmoeten he
Helaas wel en meer dan wij denken. Maar ik dacht eigenlijk dat hij trolldequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet
[..]
Dat snap iksterkte ermee
Het erge nog is dat sommige nog best intelligent zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
OMG ik kijk Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf terug
Best lachen
Ik was sarcastisch, mijn punt was juist dat het wel degelijk veel gebeurt;quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas wel en meer dan wij denken. Maar ik dacht eigenlijk dat hij trollde
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
1. Ik had het tegen heloef.
2. Ik ga geen seks hebben met benzin.
3. Ik ben geen slet.
Jij bent de doelgroepquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
OMG ik kijk Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf terug
Best lachen
Lees eens door Tijn,quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas wel en meer dan wij denken. Maar ik dacht eigenlijk dat hij trollde
Maar normaal in de krant, of ver weg..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, mijn punt was juist dat het wel degelijk veel gebeurt;
Geen banga, jammer zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
1. Ik had het tegen heloef.
2. Ik ga geen seks hebben met benzin.
3. Ik ben geen slet.
Dat hoef je mij niet te vertellen. Ik heb ook verhalen gehoord van mensenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, mijn punt was juist dat het wel degelijk veel gebeurt;
Voor hem zou ik hopen dat het een troll is, maar ik kan er niet echt van opkijken. Hoor helaas vaak genoeg dat soort verhalen, ook van mensen die ik tot op zekere hoogte ken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar normaal in de krant, of ver weg..
niet iemand die je "kent".
En feitelijk kan hoop soms een nevel vormen die rationaliteit belet.
Ik hoopte ook dat het een troll was..
Het ging mij er ook niet om dat ik jou erover kon vertellen, vond je opmerking alleen nogal apart. Dan kan je wel eens een opmerking ergens op krijgen, of je wil of niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen. Ik heb ook verhalen gehoord van mensen
Geen trollquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voor hem zou ik hopen dat het een troll is, maar ik kan er niet echt van opkijken. Hoor helaas vaak genoeg dat soort verhalen, ook van mensen die ik tot op zekere hoogte ken.
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het ging mij er ook niet om dat ik jou erover kon vertellen, vond je opmerking alleen nogal apart. Dan kan je wel eens een opmerking ergens op krijgen, of je wil of niet.
Oh ik geloofde je ook wel hoor, maar gewoon voor jou (jongere) zelf zou het mooi zijn geweest als het nooit was gebeurt en je dus liep te trollen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Geen troll![]()
Ach ja ik kan het wel toepassen in wat ik weleens doe ik vang door wat erbij is gebeurt vaak sneller op en grijp dan ook in van de politie of Jeugdzorg hoef je helaas weinig te verwachten.
Dus dan doen we het lekker zelf
Dat is zeker waar en dat valt niet te ontkennen het is nu eenmaal zo en ik ga er heel anders mee omquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh ik geloofde je ook wel hoor, maar gewoon voor jou (jongere) zelf zou het mooi zijn geweest als het nooit was gebeurt en je dus liep te trollen.
Hoi. Wij draaien nog. Kun je ons tot 1:00 zettenquote:
Ja doe ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoi. Wij draaien nog. Kun je ons tot 1:00 zetten
Ik ga slapenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gelijk even intunen
HORRORVERHALEN ZO
Ik slaap nog nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben ik net terug, gaat iedereen slapen
Waar wil je 't over hebben dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben ik net terug, gaat iedereen slapen
kweet nietquote:
Er is geen één speciaal meisje. Er zijn hele hele hele leuke meisjes.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:13 schreef benzin het volgende:
Over waar dat ene speciale meisje verstopt zit
Leuk verhaal, er was ooit zo'n reclame dat een jongen de koelkast opendeed en een meisje er uit kwam. Dagen doorgebracht voor de koelkast als kind.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet 1 enkel speciaal iemand, maar is iedereen compatible met meerdere mensen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:13 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Er is geen één speciaal meisje. Er zijn hele hele hele leuke meisjes.
Eensch.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet 1 enkel speciaal iemand, maar is iedereen compatible met meerdere mensen.
Sommigen zijn wel meer of minder compatible met mensen van het (meestal) andere geslacht.
Ik.quote:
Misschien heb je niet goed gekeken en zit ze nog steeds in de koelkast. Wat zal ze het koud hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk verhaal, er was ooit zo'n reclame dat een jongen de koelkast opendeed en een meisje er uit kwam. Dagen doorgebracht voor de koelkast als kind.
Ik blijk niet echt compatible te zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgens mij is er niet 1 enkel speciaal iemand, maar is iedereen compatible met meerdere mensen.
Sommigen zijn wel meer of minder compatible met mensen van het (meestal) andere geslacht.
Dat kan je niet weten, daarvoor moet je met vrouwen omgaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik blijk niet echt compatible te zijn
Must be trolling...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
echt waar is niet normaal doe normaal
Nja, wat moet ik anders? Ik zou eigenlijk verdrietig in een hoekje moeten zitten, maar dat schiet ook niet opquote:
Dat doe ik soms.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je niet weten, daarvoor moet je met vrouwen omgaan.
nope ik vind het niet kunnen mn zusje is 15 en ik 18 nou nee ik vind dat toch wel verschillendquote:
Ik ben maar 3 jaar ouder he.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
echt waar is niet normaal doe normaal
Maar je versiert ze toch nooit?quote:
Je moet ook niet met je zusje gaan flirten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:19 schreef Cher- het volgende:
[..]
nope ik vind het niet kunnen mn zusje is 15 en ik 18 nou nee ik vind dat toch wel verschillend
Ja maar 3 jaar.quote:
Dus dan kan je ook niet weten of je compatibel bent. Point proven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, als ik dat kon dan zat ik hier niet.
Beter is het om reeel te blijven om van daaruit weer een nieuwe basis op te bouwenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, wat moet ik anders? Ik zou eigenlijk verdrietig in een hoekje moeten zitten, maar dat schiet ook niet op
Wat is er in hemelsnaam zo disturbing?quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:19 schreef Cher- het volgende:
[..]
nope ik vind het niet kunnen mn zusje is 15 en ik 18 nou nee ik vind dat toch wel verschillend
is niet normaal 15 is 15 en 18 is 18.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam zo disturbing?
nee 3 jaar is niet veel maar de fase waarin je zit welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat 15 en 18 niet zo'n groot leeftijdsverschil was?
Niemand hier ziet het probleem hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
is niet normaal 15 is 15 en 18 is 18.
Dus je mag alleen daten met mensen van je eigen leeftijd? You must be trolling.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
is niet normaal 15 is 15 en 18 is 18.
Ik had het niet over 3 jaar, ik had het over het verschil tussen 15 en 18quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
nee 3 jaar is niet veel maar de fase waarin je zit wel
15 ben je echt nog een beetje een kind en 18 ben je volwassener en meer serieus zegmaar
Rolling and trolling around she said?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je mag alleen daten met mensen van je eigen leeftijd? You must be trolling.
Je gaat op je 18e daten met een meisje van 15? Come on.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je mag alleen daten met mensen van je eigen leeftijd? You must be trolling.
Dat valt ook wel mee, zoveel ben ik echt niet veranderd de laatste 3 jaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
nee 3 jaar is niet veel maar de fase waarin je zit wel
15 ben je echt nog een beetje een kind en 18 ben je volwassener en meer serieus zegmaar
Dan voer je niks uit want op iedereen is op 15 jarige leeftijd wel IETS anders dan op 18jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, zoveel ben ik echt niet veranderd de laatste 3 jaar.
Ik was 15 in 2009, wat een drama joh.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je gaat op je 18e daten met een meisje van 15? Come on.
Nou nou...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dan voer je niks uit want op iedereen is op 15 jarige leeftijd wel IETS anders dan op 18jarige leeftijd.
Ik zeg niet zoveel, niet dat er niks veranderd is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dan voer je niks uit want op iedereen is op 15 jarige leeftijd wel IETS anders dan op 18jarige leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |