abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:33:10 #1
151199 tinoz
Alter Reality
pi_109710616
Hier even om te kijken wat we samen weten en wat niet de vraag of hamsters zelfstandig kunnen bepalen wat niet en wat wel te eten, handig voor de beginner die hier graag antwoord op heeft en voor mij, want ik ben nog niet zeker of dit zo is !!

je mag natuurlijk argumenten en bronnen vermelden, maar graag alleen "stemmen" als je zeker bent van je zaak !

Poll: Weet een hamster wat slecht voor m is ?
Ja !
Nee !
Ja dat weet ik zeker
Nee, dat weet ik zeker
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Save Us From Fashion !
pi_109710840
Mijn hamster at zelfs een stukje gum toen ik even niet keek :X
Ze eten echt alles hoor.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:41:24 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_109711079
Mijn hamster at vlees :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:47:27 #4
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_109711377
tonoz, niet lullig bedoelt, maar denk je dat je in staat bent zo lang de hamster leeft (jaar of 3, met uitschieters) er goed voor te kunnen zorgen? Ik heb een aantal topics gelezen in R&P door de jaren heen en vraag me dat oprecht af.

Een hamster heeft goede zorg nodig, leven vaak 's nacht (alsin wanneer het licht uit is) en kunnen best wel lawaai maken dan. Ze moeten elke dag eten en drinken, de kooi moet regelmatig verschoont worden en ze hebben aandacht nodig.

Misschien gaat het nu goed met je, maar wat als het niet goed gaat? Wie zorgt er dan voor?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_109712486
Zo algemeen kan je die vraag helemaal niet stellen. Je hebt hamsters die aan alles knagen wat los en vast zit, je hebt ook exemplaartjes die zich keurig bij het voer houden en daar zelfs nog enorm kieskeurig in zijn.

Ik denk dat je over het algemeen kan zeggen dat hamsters echt niet alles eten, maar soms wel aan veel dingen kunnen knagen. Zeker als ze het idee hebben dat ze daarmee uit hun kooi kunnen ontsnappen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:43:22 #6
151199 tinoz
Alter Reality
pi_109725901
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:47 schreef Poeke het volgende:
tonoz, niet lullig bedoelt, maar denk je dat je in staat bent zo lang de hamster leeft (jaar of 3, met uitschieters) er goed voor te kunnen zorgen? Ik heb een aantal topics gelezen in R&P door de jaren heen en vraag me dat oprecht af.

Een hamster heeft goede zorg nodig, leven vaak 's nacht (alsin wanneer het licht uit is) en kunnen best wel lawaai maken dan. Ze moeten elke dag eten en drinken, de kooi moet regelmatig verschoont worden en ze hebben aandacht nodig.

Misschien gaat het nu goed met je, maar wat als het niet goed gaat? Wie zorgt er dan voor?
Hee poeke !

Sinds een jaar woon ik in een speciale woonvorm, waar ik hulp krijg bij alles zoals schoonmaken, opruimen etc.

Ik heb een contract getekend waarin staat dat mijn ouders de zorg voor het beesie op zullen nemen zal het mij om een of andere reden niet meer zou lukken.

Verder helpen ze mij alles te onthouden en te doen ,dus ik heb een steuntje in de rug , ook wat schoonmaken betreft ....

Ik zie het positief in !
Save Us From Fashion !
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:45:26 #7
151199 tinoz
Alter Reality
pi_109725947
Hier een grappig filmpje waarin je kan zien dat 2 hamsters veel kunnen verschillen in intelligentie of orientatie vermogen !

Save Us From Fashion !
pi_109727251
Heb je wel een aparte slaapkamer? Want slapen in dezelfde ruimte als een hamstertje is niet handig.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:56:33 #9
151199 tinoz
Alter Reality
pi_109729147
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef Naamah het volgende:
Heb je wel een aparte slaapkamer? Want slapen in dezelfde ruimte als een hamstertje is niet handig.
Jup ik heb er 2
Save Us From Fashion !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')