Wat een dramatische vrouwen hier zeg. Niks normaals gezien.quote:
hoezo ruziequote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een dramatische vrouwen hier zeg. Niks normaals gezien.
Uiteindelijk zelfs nog gezellig ruzie gekregen en bijna lopen matten.Ellende.
Waar ben je geweest danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een dramatische vrouwen hier zeg. Niks normaals gezien.
Uiteindelijk zelfs nog gezellig ruzie gekregen en bijna lopen matten.Ellende.
DIOOOOquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, het is Dio - Dansen in jou, maar ik kan er geen bestand van vinden.
Pakkerij, Fellini, Paddy's, Gat.quote:
Dude, ik had gisteren ook bonje in de kroegquote:
Nouja, ik heb hier iemand in deze SC reeks verteld dat zijn vrienden naar die kroeg in Den Bosch moesten, vervolgens had ik daar ruzie, hoop nu niet met de vrienden van die userquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:17 schreef Skv het volgende:
Nee in Enschede, maar er was sowieso een halve matpartij met tien tegen tien ofzo.Heel treurig.
Wat een kutavond.
Wat is er met ruzie de laatste tijd?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hier iemand in deze SC reeks verteld dat zijn vrienden naar die kroeg in Den Bosch moesten, vervolgens had ik daar ruzie, hoop nu niet met de vrienden van die user
Geen idee, ik heb nooit ruzie.quote:
Nou naja ik niet zozeer, maar men liep gezellig met elkaar ruzie te schoppen overal om me heen. En de Paddy's was ellendig².quote:Op zaterdag 31 maart 2012 07:10 schreef Cue_ het volgende:
Ruzie gekregen?
Lol! ik ben net thuis. Altijd gezellig als je na sluitingstijd in de kroeg kan/mag blijven plakken. Gezellige gesprekken
Enschedequote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:17 schreef Skv het volgende:
Nee in Enschede, maar er was sowieso een halve matpartij met tien tegen tien ofzo.Heel treurig.
Wat een kutavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze weten daar niet wat mooi is?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
Dankje.
Ik denk echter wel dat ze me op werk uitlachen als ik dit draag.
De barbaren.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Langharig tuig met metalshirts. :")
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:
To do:
-Bereik het hoogtepunt van schoonheid.
-Sterf met een glimlach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
XO till we overdose
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:19 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Gewoon een fles shampoo geven. En een schaar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |