jaquote:
Wat zou dit topic zijn zonder al die harde werkersquote:Op maandag 2 april 2012 08:32 schreef Skv het volgende:
De werkweek is weer begonnen, dus dat komt wel weer!
Wat zou FOK zijn zonder al die harde werkers bedoel jequote:Op maandag 2 april 2012 08:38 schreef STING het volgende:
[..]
Wat zou dit topic zijn zonder al die harde werkers
Puntquote:Op maandag 2 april 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou FOK zijn zonder al die harde werkers bedoel je
+1quote:Op maandag 2 april 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou FOK zijn zonder al die harde werkers bedoel je
Ja, met de Bata, in een tentje ofzo.quote:Op maandag 2 april 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed skv!![]()
Maar gaan jullie nog afspreken?
Was het wat? Of was je dronken?quote:Op maandag 2 april 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
Heb vrijdag in de kroeg ook nog het nummer van iemand gevraagd. Geen idee of ik daar wat mee ga doen
In een tentje?quote:
Ik vond het qua uiterlijk wel wat, want zag hem zitten en later de durf om hem ook nog aan te spreken. Maar geen idee meer wt ik er echt van vond. Ja dat ie z'n baardje/snor moest afscherenquote:Was het wat? Of was je dronken?Zou gewoon even een smsje sturen ofzo.
Een goed begin van een interessante relatiequote:Op maandag 2 april 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond het qua uiterlijk wel wat, want zag hem zitten en later de durf om hem ook nog aan te spreken. Maar geen idee meer wt ik er echt van vond. Ja dat ie z'n baardje/snor moest afscheren
Hij leek niet te willen luisterenquote:Op maandag 2 april 2012 09:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een goed begin van een interessante relatie
Wat een slappe zak. Krui-pen, dat moet ie.quote:
gohquote:Op maandag 2 april 2012 09:21 schreef muhahaha het volgende:
Dat was mijn punt niet. Je wilt hem al veranderen nadat je hem slechts 1 keer hebt gezien
Nehh snorren moeten eraf inderdaadquote:Op maandag 2 april 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, het maakte hem ook interessant om te zien
Maar die snor zoende niet lekker
Alles wat meer is dan een vijfdagenbaardje is vies imho.quote:
Ligt beetje aan de persoon / baardgroei etc etcquote:Op maandag 2 april 2012 09:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Alles wat meer is dan een vijfdagenbaardje is vies imho.
Zo'n echte echte lange baard vind ik ook niets hoorquote:Op maandag 2 april 2012 09:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Alles wat meer is dan een vijfdagenbaardje is vies imho.
Die heb ik wel eens in de fik gestoken in de kroeg toen ik bezopen was.quote:Op maandag 2 april 2012 09:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zo'n echte echte lange baard vind ik ook niets hoor
quote:Op maandag 2 april 2012 09:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens in de fik gestoken in de kroeg toen ik bezopen was.Vond het meneertje niet leuk. Hij had er zo'n staartje van gevlochten onderaan z'n kin.
!
Er tussenin kan nog wel, maar niet met snorquote:Op maandag 2 april 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets is dan wel weer mooi.. (niet bij iedereen)
[ afbeelding ]
Dit gaat dan weer te ver:
[ afbeelding ]
en die jongen zat er beetje tussenin
quote:Op maandag 2 april 2012 09:30 schreef Joysa het volgende:
Er tussenin kan nog wel, maar niet met snor
Ja, eens, ik heb meestal dat bovenste. Glad geschoren vind ik ook geen zak aan. En ik heb best lang haar.quote:Op maandag 2 april 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets is dan wel weer mooi.. (niet bij iedereen)
[ afbeelding ]
Dit gaat dan weer te ver:
[ afbeelding ]
en die jongen zat er beetje tussenin
Wel uitkijken voor pijnlijke stoppeltjesquote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, eens, ik heb meestal dat bovenste. Glad geschoren vind ik ook geen zak aan.
Je bent gewoon lui wil je zeggen?quote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef STING het volgende:
Doe niet echt aan bewust gezichtshaar, wel heb ik m'n haar wat langer dan vroegah
Ik scheer me altijd met mn tondeuse op de milimeterstand, dan steekt het na 1 dag al bijna niet meer. En die rommel groeit niet massaal in (dat heb ik altijd als ik glad scheer, geen gezicht).quote:Op maandag 2 april 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor pijnlijke stoppeltjes![]()
We willen natuurlijk ook geen schuurpapier
Gewoon om 8 uur beginnen elke dagquote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef Joysa het volgende:
over 2 dagen begint mijn werk.. ik heb nog steeds geen rooster..![]()
![]()
Wat voor werk?quote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef Joysa het volgende:
over 2 dagen begint mijn werk.. ik heb nog steeds geen rooster..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |