quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen in pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
![]()
. Staat je goed!
Wat voor werk doe je eigenlijk dan?XO till we overdose
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij xiet er netjes uit dus het zal er niet zo uitzien als bij die metal gastwn.. Die zijn vaak niet zo fris....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
![]()
In life, every ending is a new beginning..
IT.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mannen in pak. Staat je goed!
Wat voor werk doe je eigenlijk dan?
Nee, het ziet er zeker niet zo uit als bij die metal gasten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:24 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Jij xiet er netjes uit dus het zal er niet zo uitzien als bij die metal gastwn.. Die zijn vaak niet zo fris....
Wel een pluspunt als je er goed uit ziet. Oja, blijf je zo kleden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
IT.![]()
Dus niets waar ik er goed voor uit hoef te zien.
[..]
Nee, het ziet er zeker niet zo uit als bij die metal gasten.
Ja, met hooivorken en shit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Enschedemaken ze daar ook ruzie
Ik dacht paddys Rotterdam ofzo
Waar ben je geweest dan? Ik lag er om 5 uur in ofzo.quote:
Rocks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan? Ik lag er om 5 uur in ofzo.
Och God, met Kees? Ik vind de Rocks altijd maar vaag.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Zat beetje na te lullen met de barman daar.. was ook al gesloten rond 4 half 5
Toch niet met Kees he?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Zat beetje na te lullen met de barman daar.. was ook al gesloten rond 4 half 5
Over watquote:
Nou was super!quote:
Hoe meer je doet alsof, hoe natuurlijker het gaat voelen op den duur, tot je je beseft, hey ik ben eigenlijk ook mens!quote:Op zondag 1 april 2012 09:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Geen moer gedaan dit weekend.
Nergens zin in ook. Vandaag maar ff net doen alsof ik een mens ben dan.
Daar ga ik as zaterdag stappen. Nog tips?quote:Op zondag 1 april 2012 10:52 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga over een uurtje naar bredaleuke stad!
Hé, ouwe gekquote:
Heb je het tot 8 uur volgehouden? Keurig hoor.quote:
Leuke stad indd!quote:Op zondag 1 april 2012 10:52 schreef over_hedge het volgende:
M'n ex woont daar...quote:Op zondag 1 april 2012 10:52 schreef over_hedge het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |