Ok.quote:
Waarom zou ik ook? Kan toch TT's aanpassen wat ik wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Precies genoeg Hitler, geen Hitler.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Te weinig Hitler in de OP trouwens...
Trusten schat. Ik zal proberen je vanavond bij thuiskomst niet wakker te makenquote:
Hoe matigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Trusten schat. Ik zal proberen je vanavond bij thuiskomst niet wakker te maken
Nu moet ik wel naar je luisteren, hč...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies genoeg Hitler, geen Hitler.
Nee hoor, heb hier weinig te meldenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu moet ik wel naar je luisteren, hč...
Je moet haar juist wel wakker maken. Met rozen en bonbons en zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Trusten schat. Ik zal proberen je vanavond bij thuiskomst niet wakker te maken
Nice.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, heb hier weinig te melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Dan krijgt ze weer commentaar dat ze dik isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet haar juist wel wakker maken. Met rozen en bonbons en zo.
[ afbeelding ]
Meer scheerschuim gebruiken volgende keerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:42 schreef norich het volgende:
meh. benen jeuken als een malle en krabben maakt het alleen maar erger
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meer scheerschuim gebruiken volgende keer
QFTquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Te droog scheren -> irritaties -> jeuk -> ellende
Hmm ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Te droog scheren -> irritaties -> jeuk -> ellende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Je kan de haren beter eerst lekker laten weken in een heet bad voordat je gaat scheren, Henrike.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
Als ik me een keer te droog scheer heb ik een week jeuk en lastquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:47 schreef norich het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
Ik heb normaal nl. nergens last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Je kan de haren beter eerst lekker laten weken in een heet bad voordat je gaat scheren, Henrike.Smooth operatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Zeker. *boks*quote:
Krabben.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:55 schreef norich het volgende:
Is er ook iets wat helpt tegen jeuk toevallig?
Tandpastaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:55 schreef norich het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:55 schreef norich het volgende:
Ik heb net zwitsal gesmeerd!quote:
Een goeie lading zaad erop.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:55 schreef norich het volgende:
En dit.quote:
Babyolie.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:55 schreef norich het volgende:
Ik toevallig wel.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik toevallig wel.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Zeeeekerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat bij huidproblemen helpt.
al geprobeerd?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat bij huidproblemen helpt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het helpt zeker weten.
Nooit jeuk gehad in m'n mond
Daar is ook zalf voor. Vooral voor vrouwen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het helpt zeker weten.
Nooit jeuk gehad in m'n mond
The fuck manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D, check:
[ afbeelding ]![]()
25 supply depots en vervolgens als een idioot paladins spammen uit 6 factories
Hij's fijn hequote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga nog een rondje, kiekn of ik het overtref
instawinquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D, check:
[ afbeelding ]![]()
25 supply depots en vervolgens als een idioot paladins spammen uit 6 factories
quote:
Heel misschien kiek ik nog wel ffn met david.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Btje moe nu.. zo slapen want morgen belangrijke wedstrijd
Komt wa goud..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heel misschien kiek ik nog wel ffn met david.
Is het nou wel of niet? Nu snap ik 'm niet meerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heel misschien kiek ik nog wel ffn met david.
Heel misschien. Rene is verder dan ik dacht. I'll let you know.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet? Nu snap ik 'm niet meer
Checkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heel misschien. Rene is verder dan ik dacht. I'll let you know.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Moguh!! Hier mensen die fitnessen in Almelo? Zo ja: waar??
Dan ben ik waarschijnlijk naar bed gegaan toen jij begon met werken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:23 schreef haakon het volgende:
Mogguh. Al weer een paar uut aant werk.
Met je 'vroeg'
Maar jij hebt ook energie voor 3quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:23 schreef haakon het volgende:
Met je 'vroeg'
Daar heb ik vorige week 12 km gelopen. Mooi werkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op t moment even niet.
Zo lekker wandelen bij Hellendoorn!
dit dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:23 schreef haakon het volgende:
Met je 'vroeg'
quote:
Ik zat ook naar Basic Fit te kijken, zit in het Heracles Stadion... Mja van beide schijn je heel moeilikk af te komen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik bij Fit for Free, zit bij in een vd straatjes bij het winkelcentrum v Goghplein.
Anders probeer je bij Fit inn. zit TO munsterhuis. Is wel iets duurderquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik zat ook naar Basic Fit te kijken, zit in het Heracles Stadion... Mja van beide schijn je heel moeilikk af te komen.
Anyhow: ben al lekker vrij van het werk. Was rustig en ik heb al veel extra uren gedraaid de afgelopen tijd, dus ik mocht wat eerder weg. Nice!
Moeilijk afkomen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik zat ook naar Basic Fit te kijken, zit in het Heracles Stadion... Mja van beide schijn je heel moeilikk af te komen.
Anyhow: ben al lekker vrij van het werk. Was rustig en ik heb al veel extra uren gedraaid de afgelopen tijd, dus ik mocht wat eerder weg. Nice!
Dit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
waarschijnlijk bedoelt ze dat je abonnement opzeggen moeilijk gaat ofzo...
3 punten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit.
Nu naar ma vretn en straks PSV - VVV
Ik gok op 6-1quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan staat VVV nog maar 1 punt achter op ADO (en de 15e plek)
Er word duidelijk verteld dat je er een jaar aan vast zit. Daarna kun je het per maand betalen of opzeggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Van je abonnement. Google maar eens
Uit was ergerquote:
Niet per maand hoor. Als je te laat bent, zit je er weer een jaar aan vast.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:04 schreef haakon het volgende:
[..]
Er word duidelijk verteld dat je er een jaar aan vast zit. Daarna kun je het per maand betalen of opzeggen.
Niks moeilijks aan om dat te begrijpen, toch?
En dat is wettelijk dus niet toegestaan. Na de afgesproken contractduur MOET het maandelijks opzegbaar zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Niet per maand hoor. Als je te laat bent, zit je er weer een jaar aan vast.
Maar daarin schijnen zaken als Basic Fit/Fit4Free nogal moeilijk mee te zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dat is wettelijk dus niet toegestaan. Na de afgesproken contractduur MOET het maandelijks opzegbaar zijn.
nieuwe sugar nemen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:08 schreef Lonaa het volgende:
Oh god. Sugarrush is uitgewerkt. Ik ben moe.
Tennissen heb ik ook nog een jaartje gedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Maar daarin schijnen zaken als Basic Fit/Fit4Free nogal moeilijk mee te zijn.
Ach: ik ga wel gewoon hardlopenOf weer op tennis. Dat doe ik nog steeds het liefst. Maar ik ken hier niemand die tennist helaas...
Ik voetbal lieverquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik doe niet aan tennis, wel aan badminton
Zelf spelen bedoel ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat ga je kijken dan? Ik heb geen Eredivisie live namelijk :p
versie 2 nog steeds?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ga vanaamd met de biertafel bezig
jazeker, die heeft een paar maand stil gelegen ivm drukte eigen huis en drukte op het werkquote:
hoever ben je er mee dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker, die heeft een paar maand stil gelegen ivm drukte eigen huis en drukte op het werk
Is een idee.quote:
Nu krijg ik hele rare gedachten..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is een idee.
Maar eerst nog even een uurtje plat. Heb t koud, mijn benen trillen, mijn handen trillen...
Ben het nu al vergeten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
van pijn, toen je ineens vol in de bips ging?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gisteravond schreeuwde ze wel anders
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van pijn, toen je ineens vol in de bips ging?
kats vergeten. wat jammer nou...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:52 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Glutenvrij lijkt een beetje op atkins. Ketosedieet dus. Maar idd, gewoon negeren, het is jou gezondheid. Wel lastig met uit eten enzulks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit me al een avondje in te lezen over ceuliakie, ik moet heel goed op gaan letten op wat ik wel en niet kan eten, en een dikke huid kweken om opmerkingen te kunnen negeren (á la "joh, doe niet zo moeilijk / oja iemand die ik ken had dat ook en is er heel makkelijk vanaf gekomen door een medium! / volg jij ook al zo'n hip dieet?"![]()
Was er graag bij geweest men. Net bij rene beland.quote:
Ghehehe, ben net thuisquote:Op zondag 1 april 2012 00:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was er graag bij geweest men. Net bij rene beland.
Kutband datquote:
hej ze een keer gezien?quote:
ooh dacht alquote:Op zondag 1 april 2012 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee man, ben aan 't poolen met Marko
Ervaring hequote:Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij kan zo'n ding in één beweging de keel inschuiven he
quote:Baas: Je bent ontslagen.
Kok: Waarom? Ik maak toch de beste babi-pangang?
Baas: Dit is een pizzeria.
Poolen oke, maar voor het laatste moet je bij David zijnquote:Op zondag 1 april 2012 01:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey Jongens. Binnenkort weer poolen. En voetbal. Lekker diep die keu erin.
ben d'r vanmiddag nog wel ff een uurtje geweestquote:Op zondag 1 april 2012 01:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja. Moest eigenlijk tot zeven uur, maar mocht om half drie al weg. Was vrij rustig en ik had al veel flexuren staan. Vond het wel fijn, had vanavond ook een verjaardag. (Waarvan ik net dus terug ben)
iddquote:Op zondag 1 april 2012 01:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Aha. Bij de kerels van de bistro ;-)?
Niet in restaurant geweest? Daar was io namelijk
Een bank kan ik van huis meenemen, servies vanmiddag gekocht (plus nog andere huishoudelijke dingen), linnen moet ik nog halen, magnetron en koelkast moet ik nog hebben. tv heb ik al, tv meubel ook, salon tafel ook.quote:Op zondag 1 april 2012 01:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Haha, niet heel veel dusWat heb je allemaal nog nodig?! Misschien hebben wij hier nog wel wat staan
Hmm ik heb een salontafel over, paar kleine tafeltjes, balkonsetje eventueel en een soort hangstoelquote:Op zondag 1 april 2012 02:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Een bank kan ik van huis meenemen, servies vanmiddag gekocht (plus nog andere huishoudelijke dingen), linnen moet ik nog halen, magnetron en koelkast moet ik nog hebben. tv heb ik al, tv meubel ook, salon tafel ook.
Moet nog een eettafel komen. of ik haal een eettafel van de ikea ofzo
Slaap lekker. Mooi dat t kan met die meubelsquote:Op zondag 1 april 2012 02:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hahahaha! Dat zou wel humor zijn!
Marko: nja nu niet. Maak er morgen of maandag wel wat fotootjes van. Meeste wel Ikea-spul inderdaad. Maar gewoon spullen die wij niet meer gebruiken en op zolder staan. Stoeltje is vooral wel leuk en chill.
Maareh mensen: ik ga maffen. Is al veel te laat voor mij dit.
Xx
Nu al slapen?quote:Op zondag 1 april 2012 03:30 schreef Lonaa het volgende:
Oi!![]()
Ik ben veilig thuisgekomen! (Niet dat t wat boeit ofzo, maar toch)
Boh, als ik wakker wordt heb ik een kater, dat weet ik nu al.![]()
Family guy drinking game met eigen regels + 1 volle fles tequila met z'n tweeen = geheid ontzettend zat.
Denk dat ik zo maar eens ga slapen.
Welterusten alvast danquote:Op zondag 1 april 2012 03:30 schreef Lonaa het volgende:
Oi!![]()
Ik ben veilig thuisgekomen! (Niet dat t wat boeit ofzo, maar toch)
Boh, als ik wakker wordt heb ik een kater, dat weet ik nu al.![]()
Family guy drinking game met eigen regels + 1 volle fles tequila met z'n tweeen = geheid ontzettend zat.
Denk dat ik zo maar eens ga slapen.
Ben aan het rellen met Justinquote:Op zondag 1 april 2012 03:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is tnog niet laat genoeg dan?
[..]
Ah, jij bent ook nog wakker.![]()
Valt mee toch? slaap je alleen?quote:Op zondag 1 april 2012 03:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is tnog niet laat genoeg dan?
[..]
Ah, jij bent ook nog wakker.![]()
Mja, David wilde niet hierkomen.quote:Op zondag 1 april 2012 03:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Valt mee toch? slaap je alleen?
Ik.. moet...slapen.. te..veel..tequila.quote:
David kon nietquote:Op zondag 1 april 2012 03:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, David wilde niet hierkomen.
[..]
Ik.. moet...slapen.. te..veel..tequila.
Neen.quote:Op zondag 1 april 2012 03:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lonaa post ff je tieten voordat je gaat sloapn
Joah joah. Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wilt.quote:Op zondag 1 april 2012 03:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
David kon niet
Gedronken -> niet rijden
Taxi -> veul te duur
Fiets -> veul te ver
Lopen -> zie fiets
Noem eens een goede optie dan?quote:Op zondag 1 april 2012 03:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neen.
Je droomt er maar over.
[..]
Joah joah. Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wilt.
Dromen over dubbel D, nooit ergquote:Op zondag 1 april 2012 03:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neen.
Je droomt er maar over.
[..]
Joah joah. Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wilt.
Het is nog ietsje groter dan een dubbel D.quote:Op zondag 1 april 2012 03:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dromen over dubbel D, nooit erg
Mmmmmmquote:Op zondag 1 april 2012 03:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is nog ietsje groter dan een dubbel D.
Oh das makkelijk. Dat geldt zeker ook voor kruipen, skeeleren en liften?quote:
Yes. Sorry.quote:Op zondag 1 april 2012 03:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh das makkelijk. Dat geldt zeker ook voor kruipen, skeeleren en liften?
Ga jij dan naar Nijverdal toequote:Op zondag 1 april 2012 03:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh das makkelijk. Dat geldt zeker ook voor kruipen, skeeleren en liften?
Ik heb ze niet gezien ofzoquote:Op zondag 1 april 2012 03:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachten.
Of aan David vragen.
Afwachten? Ik weet best hoe een cup groter dan D eruit ziet hoorquote:Op zondag 1 april 2012 03:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachten.
Of aan David vragen.
Dan kom je volgend weekend hier maar een fles tequila leegdrinken.quote:
Zoeperdquote:Op zondag 1 april 2012 03:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan kom je volgend weekend hier maar een fles tequila leegdrinken.![]()
![]()
Mijn record is atm een halve fles in 20 minuten. En nee, daar ben ik niet heel erg trots op.
Volgend weekend kan ik nietquote:Op zondag 1 april 2012 03:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan kom je volgend weekend hier maar een fles tequila leegdrinken.![]()
![]()
Mijn record is atm een halve fles in 20 minuten. En nee, daar ben ik niet heel erg trots op.
Ik heb net al een taxi betaald van de stad naar huis. En ik was vanmiddag al in de buurt van Nijverdal.quote:
You wish.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 03:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Afwachten? Ik weet best hoe een cup groter dan D eruit ziet hoor
Ja, ongelukje.quote:
Er zal vast een datum zijn dat we allebei kunnen.quote:
Een ex had zowat dubbel Equote:
Ik zeg toch, you wish dat je ze gezien had?quote:Op zondag 1 april 2012 03:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik ze NIET gezien heb
Mja, zoiets zal het zijn.quote:
Dan kom je toch hier.quote:Op zondag 1 april 2012 03:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, David wilde niet hierkomen.
[..]
Ik.. moet...slapen.. te..veel..tequila.
Touchéquote:Op zondag 1 april 2012 03:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zeg toch, you wish dat je ze gezien had?
Hier, heldquote:Op zondag 1 april 2012 03:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb trouwens ervaring met een E-cup jongens.
Waar is hier?quote:
quote:
Ik ook.quote:Op zondag 1 april 2012 03:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb trouwens ervaring met een E-cup jongens.
Jij toch ook wel?quote:
quote:
Ga maar gauw slapen dan. Neem 2 paracetamols en drink 2 lr melk, dat wordt je grote meid vanquote:Op zondag 1 april 2012 03:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar is hier?
Hoewel, dat maakt eigenlijk niet uit. Het enige wat ik vandaag nog doe, is van mijn bureaustoel naar mijn bed lopen. (Oke, en misschien naar het toilet, misselijk as fuck)
[..]
Mijn, WA-verzekering? Of mijn whatsapp?quote:
Geen kater voor mij, ik doe niet aan die shit.quote:Op zondag 1 april 2012 04:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ga maar gauw slapen dan. Neem 2 paracetamols en drink 2 lr melk, dat wordt je grote meid van
bohquote:
Meh.quote:Op zondag 1 april 2012 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik stel een ToF-orgie voor: Lonaa gaat liggen en wij doen de rest
Benen wijd en genieten maarquote:
Ja.quote:
Ik kan niet verzekeren dat ik dan wakker ben.quote:Op zondag 1 april 2012 04:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oké Lonaa, ik kom morgenmiddag wel langs
Meh.quote:Op zondag 1 april 2012 04:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Benen wijd en genieten maar
D en ik gaan nu weer rellen, dus tot zo
Ik ben er nog wel hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 04:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan niet verzekeren dat ik dan wakker ben.
[..]
Meh.
Veel plezierquote:Op zondag 1 april 2012 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo naar Cirque Du Soleil..
Gaaf! Welke show?quote:Op zondag 1 april 2012 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo naar Cirque Du Soleil..
Daar wil ik foto's van zien!quote:Op zondag 1 april 2012 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik stel een ToF-orgie voor: Lonaa gaat liggen en wij doen de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |