Ok.quote:
Waarom zou ik ook? Kan toch TT's aanpassen wat ik wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Precies genoeg Hitler, geen Hitler.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Te weinig Hitler in de OP trouwens...
Trusten schat. Ik zal proberen je vanavond bij thuiskomst niet wakker te makenquote:
Hoe matigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Trusten schat. Ik zal proberen je vanavond bij thuiskomst niet wakker te maken
Nu moet ik wel naar je luisteren, hč...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies genoeg Hitler, geen Hitler.
Nee hoor, heb hier weinig te meldenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu moet ik wel naar je luisteren, hč...
Je moet haar juist wel wakker maken. Met rozen en bonbons en zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Trusten schat. Ik zal proberen je vanavond bij thuiskomst niet wakker te maken
Nice.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, heb hier weinig te melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Dan krijgt ze weer commentaar dat ze dik isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet haar juist wel wakker maken. Met rozen en bonbons en zo.
[ afbeelding ]
Meer scheerschuim gebruiken volgende keerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:42 schreef norich het volgende:
meh. benen jeuken als een malle en krabben maakt het alleen maar erger
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meer scheerschuim gebruiken volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |