quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanavond voetbal ga je ook kijken?
gr gr Thea, en de kids.
Nee we gaan Brutus begraven hij heeft vandaag een spuitje gehad. de kinderen zijn er kapot vanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanavond voetbal ga je ook kijken?
gr gr Thea, en de kids.
veel sterkte dr meequote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee we gaan Brutus begraven hij heeft vandaag een spuitje gehad. de kinderen zijn er kapot van
gr gr Mien, Henk, de kids en Pluto
ohja geniet er maar van hier in nederland is het regen en nog meer regenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
veel sterkte dr mee
hier is het prahctig en lekker zonnig
warme groet Joop, Frits en een poot van Bobby
Onderweg dushi !quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:17 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb nog alcohol in me bloed, dus ik denk ik zet ff de xbox aan dan heeft Nicklas ook weer kans met FIFA.. is die er niet.
quote:
Dudequote:
Jij mag nog niet eens mijn schoenen likken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Dude. Jij mag nog niet eens mijn veters strikken
Busted.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah Kaulo is een Nederlands woord?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oooooh daarom is het een raar woord, nu snap ik het.
De volgende keer dat iemand een woord gebruikt dat niet Nederlands is zal ik hem hieraan herinneren, dank voor je uitleg
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik praat niet de hele dag door in een andere taal? Nogal logisch dat het een raar woord is, maar schijnbaar gebruik jij het wel?

Jij zou dat echt niet trekken en zelfmoord plegen. Aangezien er bij jou zelfs bij BF3 van alles fout gaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
Wees maar blij dat ik geen Fifa speel.
Daar ben ik ook blij om, voor jou.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
Wees maar blij dat ik geen Fifa speel.
Logisch, nogal smerigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens mijn schoenen likken.
Kneusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Busted.
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je moet eens proberen om een heel potje in een jet te zitten. Die shit werkt niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij zou dat echt niet trekken en zelfmoord plegen. Aangezien er bij jou zelfs bij BF3 van alles fout gaat.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om, voor jou.
Ik ben ook blij dat ikzelf geen Fifa speel.
Nick is altijd al de man van de betere argumenten geweest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snoeiharde argumenten van deze pientere knaap.
Heeft het nut om tegen jou in te gaan danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snoeiharde argumenten van deze pientere knaap.
Gelukkig ben jij wel van de betere argumentenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nick is altijd al de man van de betere argumenten geweest.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nick is altijd al de man van de betere argumenten geweest.
Nee, deze strijd is al gestreden. Goed dat je dat zelf in zietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft het nut om tegen jou in te gaan dan..
Als jij dat wilt geloven, moet je dat vooral doen. Is wel handig, hoef je niet vaak met jou in discussie te gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
Nee, deze strijd is al gestreden. Goed dat je dat zelf in ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |