quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jammer zou wel baas zijn
"Uh ja... Mij..mijn talent is kroketten bakken, vooral rundvleeskrokketen, maar ook lamskroket en halal doe ik ook"
ja maar why the fuck kan ik geen klok kijken sta hier een half uur te vroeg in de stadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Michhas het volgende:
Gezelligheid in deze slowchatje vandaag.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar why the fuck kan ik geen klok kijken sta hier een half uur te vroeg in de stad
i feel your pain.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Watchmen; vage film. Nooit kunnen afkijken.
Dat komt omdat...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Michhas het volgende:
Gezelligheid in deze slowchatje vandaag.
nee eerste weekend volledig in zomertijd!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:47 schreef KoningStoma het volgende:
Overduidelijk omdat het vandaag de Vijfde Vrijdag van de Maand is!11
sinds ze "i suck you dry" mail die hij heeft gestuurdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer unbanned trouwens?
Nee, ik zit op mijn werk! Morgen heb ik dankzij Niels weer een werkende pcquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Komt omdat jij weer een pc hebt en terug bent.![]()
Ik zeg ook niet dat je pc werkt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn werk! Morgen heb ik dankzij Niels weer een werkende pc
Why the fuck kijk je dat dan ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die clown zijn bij hollands got talent.![]()
Sowieso clowns.![]()
Clowns
Na 3 woorden moest ik al aan Aartje denkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die clown zijn bij hollands got talent.![]()
Sowieso clowns.![]()
Clowns
Ja nou ja, het gaat om het idee, toch? Ze zijn hier op mijn werk trouwens een compleet modeltreinding aan het bouwen. Apart slag volk is dat, met die treinen als hobbyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je pc werkt.
Omdat er niemand online is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Why the fuck kijk je dat dan ook.
Wie zegt dat ik het kijk? Zapte gewoon.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef badboynova het volgende:
Pringels kijkt naar een film met blote blauwe mannen, ooh damm me too
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |