Iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze jongen is een Michhas in wording
Die is wel even rechtgetrokkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij leeft ook nog dus dat kan vast geen kwaad.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaquote:Op zondag 1 april 2012 01:07 schreef KoningStoma het volgende:
HE JONGENS, JULLIE VETERS ZITTEN LOS HAHAHAHAHAHHA
Nog wakker moet ik bekennen. Half 9 begint het sjoeltoernooi natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 07:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Werken, zondags om half 8Ben jij nog wakker of al wakker?
Nee, laatste tijd is het rustig qua sjoelen. Er staat wel een immense modelspoorbaan voor mijn neus. Inclusief irritante mensen die dat als hobby hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 07:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog wakker moet ik bekennen. Half 9 begint het sjoeltoernooi natuurlijk
Man man kunnen die oude lui nooit uitslapen ofzo? Ik rol net de kroeg uit en zit met wat vrienden te afterpartyen like a sirquote:Op zondag 1 april 2012 07:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, laatste tijd is het rustig qua sjoelen. Er staat wel een immense modelspoorbaan voor mijn neus. Inclusief irritante mensen die dat als hobby hebben.
Zoals het hoort. Maar jij wordt ook ooit oudquote:Op zondag 1 april 2012 08:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Man man kunnen die oude lui nooit uitslapen ofzo? Ik rol net de kroeg uit en zit met wat vrienden te afterpartyen like a sir
Ik ben net als een jonge hinde op de savannequote:Op zondag 1 april 2012 08:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Maar jij wordt ook ooit oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |