SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
En anders telefoon of ipad, maar dan kijk ik minder regelmatig hier eerlijk gezegdquote:
Done deal. Ik heb overigens liever dat je het naar Tilburgnudist86@hopjesvlaweb.nl stuurt, dat is wat anoniemer, snap jequote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Done deal. Ik heb overigens liever dat je het naar Tilburgnudist86@hopjesvlaweb.nl stuurt, dat is wat anoniemer, snap je
Enge stalker die je er bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Bozz187 het volgende:
Ross wat een luie flikker ben je trouwens, op fb kan je gewoon z'n mail vinden
Shut up, ben al een uur voor Pieter bezigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Bozz187 het volgende:
Ross wat een luie flikker ben je trouwens, op fb kan je gewoon z'n mail vinden
Liefde, warmte en gelukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Shut up, ben al een uur voor Pieter bezig
Jij WAS toch meer van het marokaan etenquote:
En nu ik jou toch spreek, hoezo wil jij nooit MW3 met mij doen?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij WAS toch meer van het marokaan eten![]()
(just a joke, no hard feelings)
Omdat ik je niet wil kwetsen als ik je inmaakquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En nu ik jou toch spreek, hoezo wil jij nooit MW3 met mij doen?
You've got mailquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En nu ik jou toch spreek, hoezo wil jij nooit MW3 met mij doen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik je niet wil kwetsen als ik je inmaak
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik je niet wil kwetsen als ik je inmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |