quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker! Nieuwe vriendjes gemaakt, altijd gezellig!![]()
Lolque? Maar wtf hoezo vechten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]Het is maar 1x eerder zo spannend geweest in de Terminus
en dat was toen zon kerel gedumpt werd ofzo en een stoel door de vooruit gooide
Beloofd wat voor vanavondquote:
quote:
Waarom denk je dat ik zo reageerde?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef shifto het volgende:
Omg BDH, die Ruben op Facebook!Ik zie jou die foto commenten... Dude hun zijn echt een plaatje
Jullie hebben dus serieus de halve Terminus verbouwd?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beloofd wat voor vanavondEn dan heb je nog een partner in crime ook xD
Betwijfel sowieso of we binnenkomen
Nee joh, een kwart maar xDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jullie hebben dus serieus de halve Terminus verbouwd?
Bwhahahaha ja hij is er wel elk weekend (fotos op facebook) en heeft nooit kaartjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beloofd wat voor vanavondEn dan heb je nog een partner in crime ook xD
Betwijfel sowieso of we binnenkomen
Nee alleen een teringlijer!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jullie hebben dus serieus de halve Terminus verbouwd?
Jij ging weg!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee joh, een kwart maar xD
ik ben te netjes voor dat soort tuig actiesIk stond nietsvermoedend buiten peuk te roken met collega's
Je kunt hem ook geen vijf minuten alleen laten, hé
Maar Shifto dus wel?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik ben te netjes voor dat soort tuig actiesIk stond nietsvermoedend buiten peuk te roken met collega's
Nerds moet je inderdaad buiten het bereik van kleine kinderen bewaren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hij is echt geweldigquote:
Okquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die achternaam_______________
Daar pest ik 'm altijd mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die achternaam_______________
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |