Ik ben niet zo'n actieve fok!-ker maar wel een notoire OUD-lurker en ik kom nu eens om een hoekje spieken of ik hier mee mag posten. Ik heb af en toe best behoefte aan babygeneuzel en ik geloof dat mijn omgeving daar niet altijd op zit te wachten

Ik ben morgen 9 weken moeder van een prachtige jongeman (M icah, maar ik ben niet van plan om zijn volledige naam hier te gebruiken), een heel leuk en zoet ventje
Eens even zien of ik op wat dingen kan reageren. Ik hou van onderzoeken

, vind het leuk om te lezen Soempie. Vigotsky, Piaget, ik denk opeens weer terug aan mijn colleges ontwikkelingspsychologie, herinner me het vaag nog wel maar ik weet er te weinig meer van.
Ik vind m'n kind ook niet altijd moeders mooiste, hij kan heel mal kijken

En onderkinnen in overvloed, 't jong woog bij 4,5 week 4950 gram, spek zat dus! Ik heb echt een baby-baby met een bol, rond, kaal hoofd. Heel schattig maar als ik die kindjes met haar zie is dat ook heel mooi.
Verder zag ik allemaal leuke kindjes voorbij komen, Sander, Midas, Mattís, Lex, Wies, allemaal zo anders maar allemaal mooi en bijzonder

Edit, en naar nieuws voor Aventura. Bah

Veel sterkte, ik kan dat soort dingen ook veel slechter verdragen nu ik een kind heb, het idee dat mijn zoon ook allerlei vreselijk kan overkomen... onverteerbaar inderdaad.