Ik vind een gesprek initieren niet als oefenen, ik vind dat het goede voorbeeld geven.quote:Op zondag 1 april 2012 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een gesprek initiëren, zie je dat als oefenen? Leren is overal.
OMGquote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk overigens dat Bitterend niet helemaal doorheeft dat ze zo ein volk ein reich ein führerpost.. die is tevreden met haar manier van opvoeding en is nu zo'n losgeslagen puppy in haar enthousiasme ..een soort van babyopvoedjehova.
Nee idd! Ik weet ook niet wat dullig is (een combi van duf en lullig? :p), maar dat is echt onmogelijk bij Lex! Het is zo'n moppie om te zien!quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Laks kan helemaal niet dullig (was dat?) op een foto staan
Oh hier is ze weer natuurlijk...ik zal mijn mening over jou lekker voor mijzelf bewarenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, tegenover bitterend vind ik het geenszins lullig. Die post altijd als een hork en blijft dat in de toekomst ongetwijfeld doen.Maar jou doe ik er wel tekort mee! Ik ben het niet met je eens, maar als ik je reactie werkelijk gezeur zou vinden zou ik er niet op ingaan.
Ja, dat denk ik ook. En door het onderzoek, omdat daar dus bij de ene helft van de tweelingen die stap te groot was. Dan wordt het ook echt oefenen en niet zoals Aventura zegt: dat het vrijwel vanzelf gaat. En wat bleek ook: dat werkt niet goed. En daarom denk ik dat de meningen toch niet zo sterk verschillen.quote:Op zondag 1 april 2012 08:37 schreef Fee-nix het volgende:
Soemp, ik snap echt helemaal wat je bedoeld... Ik denk dat de misverstanden zijn ontstaan door het woord 'oefenen', blijkbaar heeft iedereen daar een ander beeld bij.
quote:Op zondag 1 april 2012 09:26 schreef bitterend het volgende:
Fee wat een heerlijke ventje heb jij daar!!
en Anouk rolt!![]()
![]()
En Lex niet te vergeten
Dat denk ik ook iddquote:Op zondag 1 april 2012 09:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat de meningen toch niet zo sterk verschillen.
Fee, fijn dat je hier komt posten. Grappig om te lezen dat je -ook- niet blind bent voor de minder mooie kanten (maar wat een schatje!). Heb ik bij Mattís ook, dat ik soms denk -en zeg- jeeetje, wat ben je zo een trolletje! En de oma's zijn dan vaak wat mopperig tegen me.
Proostquote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk overigens dat Bitterend niet helemaal doorheeft dat ze zo ein volk ein reich ein führerpost.. die is tevreden met haar manier van opvoeding en is nu zo'n losgeslagen puppy in haar enthousiasme ..een soort van babyopvoedjehova.
Die loopstoel ben ik niet echt fan van..Ik laat mijn baby het liefst lekker kruipen en tijgeren en als ze er klaar voor is dan opstaan met behulp van meubelen en zovoort..ik weet niet wat de toegevoegde waarde is van zo'n loopstoel?quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef Pvoesss het volgende:
ik bedoel dus
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb ook begrepen van een vriendin (werkzaam op een kdv), dat die loopstoelen helemaal niet goed zijn voor kindjes? Hoe, wat en waarom, dat weet ik even niet meer hoorquote:Op zondag 1 april 2012 09:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Die loopstoel ben ik niet echt fan van..Ik laat mijn baby het liefst lekker kruipen en tijgeren en als ze er klaar voor is dan opstaan met behulp van meubelen en zovoort..ik weet niet wat de toegevoegde waarde is van zo'n loopstoel?
Geen volgens mijquote:Op zondag 1 april 2012 09:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Die loopstoel ben ik niet echt fan van..Ik laat mijn baby het liefst lekker kruipen en tijgeren en als ze er klaar voor is dan opstaan met behulp van meubelen en zovoort..ik weet niet wat de toegevoegde waarde is van zo'n loopstoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |