Ik wil toch ook wel af en toe meekletsen, dames

. De meest hectische periode is een beetje achter de rug hier en ik kan/wil wel weer wat tijd vrijmaken voor fok

.
Mag Sander ook in het lijstje? 10 februari 2012.Korte update: alles gaat nog steeds heel goed

. Ik vind m erg vrolijk voor een baby van 7 weken, hihi. Zodra hij je echt in de ogen kijkt, gaat hij lachen

. Slapen en drinken gaat ook goed, maar zal hier niet teveel over zeggen, want wil het niet jinxen

hehehe.
Kyaraaaaaaa wat doe je! Wat een prachtig ventje heb jij toch! Echt zo'n knap mannetje

.
Nu moet ik denken aan iets waar ik het gisteren nog met mijn moeder over had: of je als moeder ziet of je kind knap is of niet. Of dat je je eigen kind altijd knap vindt... Zelf vond ik Jesper namelijk heel mooi, meteen vanaf het begin, maar bij Sander heb ik dat niet zo
. Wel is hij natuurlijk de allerliefste
. Maar ik zie toch echt wel dat hij een enorme onderkin heeft
haha (bedoel dit allemaal niet gemeen naar mijn eigen kind natuurlijk he) Maar vinden jullie je kind behalve de liefste ook allemaal de knapste?. Soempie ik snap je helemaal hoor

. Vind dat soort dingen ook wel interessant. In het montessori-onderwijs werken ze ook met de gevoelige periodes van een kind. Daar krijgt dus niet de hele klas op hetzelfde moment dezelfde stof aangeboden, maar kijken ze naar het individu. En ik merk het aan Jesper ook heel erg: als hij ergens nog geen interesse in heeft, doet hij het ook gewoon niet en dan kan je op je kop gaan staan

. En als hij iets wel leuk vindt, doet hij dat heeeeeeel vaak en heeeeeeel lang

. (Zoals bouwen en puzzelen op dit moment).
En ja wat betreft toonzetting: het blijft een forum en ik zie regelmatig misverstanden ontstaan door de 'toon' van iemands post of door hoe iemand die toon opvat. Jammer, maar je ontkomt er denk ik niet aan met geschreven berichten.
En bitterend, als ik je een beetje 'ken' ben je gewoon een beetje een flapuit, je zegt gewoon het eerste wat in je opkomt. Daardoor 'klink' je vaak heel enthousiast, maar word je ook regelmatig verkeerd begrepen. Niet naar bedoeld hoor
.Ter afsluiting van mijn lange verhaal (ja, ik kan het nog steeds niet kort houden hoor...) nog twee foto's van m'n schatje

.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.