abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109730149
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:15 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Zo komt ie al heel anders over..
Volgende keer zet ik een +1 met hartje..goed?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:37:52 #102
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109730228
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:40:03 #103
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_109730275
Nou, een beetje nuancering mag wel.

Als fervent lurker begreep ik de toonzetting ook niet helemaal.

Het gaat me niet eens over de verschillende denkwijzen of het niet goed lezen van elkaars Posts.

Eerder dat er smiley's als :{w en :') gebruikt worden om het ''het niet eens zijn met een ander'' te onderschrijven, ongeacht over hoe vaak hier iemand post. Het is toch mooi dat je hier kunt lezen dat iedereen het anders doet? Wat een verschrikkelijk saaie wereld zou het zijn zonder!

Maar hè, uit mijn eigen onderzoek komt dat constructieve discussie tussen moeders scheer onmogelijk is ~O>
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:42:45 #104
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_109730350
Ik vind het persoonlijk namelijk wel interessant om over na te denken. Wat is oefenen? Wanneer doe je het wel / niet? Doe je het bewust /onbewust? Et cetera.
Alexa en Seth zijn lief
pi_109730371
Wat een mooi kindje Kyara!
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:45:49 #106
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_109730435
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:35 schreef bitterend het volgende:

[..]

Volgende keer zet ik een +1 met hartje..goed?
<3
Alexa en Seth zijn lief
pi_109730526
Of gewoon zoals Kyara, bij elke post een hartje :P
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:50:55 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109730585
ja, die kan je er gewoon standaard inzetten....ben je meteen overal vanaf ;)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:54:04 #109
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109730659
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:43 schreef Argento het volgende:
:D Uiteraard vind jij het een mooi kindje :P

Maar je hebt gelijk hoor! Wat een prachtig kereltje! O+ Mooie ogen zeg, dat wordt er wel eentje later :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_109730700
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:37 schreef Kyara het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh oh wat een mooie kereltje O+ O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_109730702
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:45 schreef Takkembah het volgende:

[..]

<3
O+
pi_109730733
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:43 schreef Argento het volgende:
dat dacht ik ook...
Stel ik zou moeten ruilen, hele foute gedachte, ik weet, want ik heb natuurlijk zelfs het allerallerliefste baby van de hele wereld (vooral als die slapt, want anders is mijn zoontje soms ook een uitdaging), maar het moet dus echt... afgaande op het uiterlijk komen er maar een paar babies in aanmerking....deze is zeker een kanshebber...
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:09:36 #113
30252 Soempie
Procreating
pi_109731043
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:05 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ja idd heel veel mensen doen het anders waar zie je in mijn post dat ik iets anders verkondig??
Ik zeg alleen dat wat Pvoess zegt precies ook is wat ik wou zeggen. Mag ik niet met haar eens zijn?
Mag ik niet vinden dat zij iets zegt dat ik ook vind?
Ik snap jou probleem niet..maar ik hoef het ook niet echt te snappen. Ik erger me aan mensen die echt zo'n nitpicking zijn met wat anderen zeggen.
Dan kunnen we elkaars posts overslaan. :+

Tuurlijk kun je het eens zijn, maar je zegt: 'jij begrijpt het', waarmee je dus aangeeft: anderen hebben er de ballen verstand van en doen het niet goed. Tja, dan maar nitpicking.

Kyara, mooi kindje hebben jullie toch gebakken. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:11:45 #114
30252 Soempie
Procreating
pi_109731090
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:40 schreef Takkembah het volgende:

Eerder dat er smiley's als :{w en :') gebruikt worden om het ''het niet eens zijn met een ander'' te onderschrijven, ongeacht over hoe vaak hier iemand post.
Had ik ook niet moeten doen. Maar 't was wel precies wat ik dacht op dat moment. :+ Als ik die uitdrukking toch eens in het echt zou kunnen maken. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_109731137
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:09 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dan kunnen we elkaars posts overslaan. :+

Goed idee :Y
pi_109732227
Oh en ik vergeet gewoon helemaal te reageren op Kyara's schatje. Wat een lekker moppie O+
pi_109732394
Kyara O+ Wat een mooi mannetje!
*poef* nu is het weg
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:04:29 #118
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109732409
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:56 schreef octopussy het volgende:
Oh en ik vergeet gewoon helemaal te reageren op Kyara's schatje. Wat een lekker moppie O+
Dat dus O+
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:08:39 #119
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_109732505
Ik wil toch ook wel af en toe meekletsen, dames :). De meest hectische periode is een beetje achter de rug hier en ik kan/wil wel weer wat tijd vrijmaken voor fok :). Mag Sander ook in het lijstje? 10 februari 2012.

Korte update: alles gaat nog steeds heel goed :). Ik vind m erg vrolijk voor een baby van 7 weken, hihi. Zodra hij je echt in de ogen kijkt, gaat hij lachen O+ . Slapen en drinken gaat ook goed, maar zal hier niet teveel over zeggen, want wil het niet jinxen ;) hehehe.

Kyaraaaaaaa wat doe je! Wat een prachtig ventje heb jij toch! Echt zo'n knap mannetje :). Nu moet ik denken aan iets waar ik het gisteren nog met mijn moeder over had: of je als moeder ziet of je kind knap is of niet. Of dat je je eigen kind altijd knap vindt... Zelf vond ik Jesper namelijk heel mooi, meteen vanaf het begin, maar bij Sander heb ik dat niet zo :@ . Wel is hij natuurlijk de allerliefste ;). Maar ik zie toch echt wel dat hij een enorme onderkin heeft :D haha (bedoel dit allemaal niet gemeen naar mijn eigen kind natuurlijk he) Maar vinden jullie je kind behalve de liefste ook allemaal de knapste?.

Soempie ik snap je helemaal hoor :Y . Vind dat soort dingen ook wel interessant. In het montessori-onderwijs werken ze ook met de gevoelige periodes van een kind. Daar krijgt dus niet de hele klas op hetzelfde moment dezelfde stof aangeboden, maar kijken ze naar het individu. En ik merk het aan Jesper ook heel erg: als hij ergens nog geen interesse in heeft, doet hij het ook gewoon niet en dan kan je op je kop gaan staan ;). En als hij iets wel leuk vindt, doet hij dat heeeeeeel vaak en heeeeeeel lang :). (Zoals bouwen en puzzelen op dit moment).

En ja wat betreft toonzetting: het blijft een forum en ik zie regelmatig misverstanden ontstaan door de 'toon' van iemands post of door hoe iemand die toon opvat. Jammer, maar je ontkomt er denk ik niet aan met geschreven berichten. En bitterend, als ik je een beetje 'ken' ben je gewoon een beetje een flapuit, je zegt gewoon het eerste wat in je opkomt. Daardoor 'klink' je vaak heel enthousiast, maar word je ook regelmatig verkeerd begrepen. Niet naar bedoeld hoor ;).

Ter afsluiting van mijn lange verhaal (ja, ik kan het nog steeds niet kort houden hoor...) nog twee foto's van m'n schatje :).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:31:45 #120
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_109732992
Ik vind sander een knap ventje!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:45:48 #121
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109733342
Thanx dames! O+

Feenix *O* wat leuk dat je mee komt kletsen! En Sander is een mooi ventje hoor! En hij kijkt ook zo lekker vrolijk! Hij is al wel groot he. Dat was hij al vanaf zijn geboorte toch? Hij heeft trouwens ook een leuke geboortedatum, 10-2-12, net als Midas, die is 11-1-12 :D
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:32:03 #122
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_109734507
Dank jullie :). Ik bedoelde trouwens ook helemaal niet dat ik hem lelijk, vind hoor! Hij heeft een lief koppie, heel vrolijk idd O+ . Ik wilde meer zeggen: ik merk dus bij mezelf dat ik niet 'blind' ben voor de minder mooie dingen aan hem. En ik ben gewoon altijd al nieuwsgierig geweest of er ook moeders zijn die hun kind wel lelijk vinden. Of dat je daar als moeder dus blind voor bent. (Kinderen van anderen kan ik namelijk best lelijk vinden af en toe :+ )

Kyara, hij is idd groot! Is voor mij ook nieuw, Jesper was helemaal niet zo'n groot ventje. Ook niet heel klein, maar toch een stuk kleiner dan Sander. Sander was vorige week bij het consultatiebureau (toen 'ie 6,5 week was) en hij woog 5230 gram. Ze hebben hem nog niet gemeten. Maar hij zat met z'n gewicht ruim boven de gemiddelde lijn en met z'n hoofdomtrek ook, hihi. En ik ben ook blij met z'n geboortedatum, haha! Hij was een dag na z'n opa's verjaardag uitgerekend, maar dat zit nu gelukkig niet dicht bij elkaar in de buurt! En z'n verjaardag is ook geen feestdag zoals die van Jesper (koninginnedag) dat vind ik ook fijn!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:25:28 #123
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109735819
Geen idee Fee-nix, ik vind Midas een mooi kereltje maar ja, ik ben dus wel zijn moeder, maar volgens mij niet blind.

Wow, ik denk dat Midas met 12 weken misschien ook 5,2 kg is..... Maar die zit ook weer net onder het gemiddelde. Hoofd is ook klein (maar goed, ik heb ook een vrij klein hoofd) en lengte wel gemiddeld. Waarom hebben ze hem nog niet gemeten?
pi_109737041
Ik moest ook wel even wennen aan de ooievaarsbeet van ean midden op d'r voorhoofd.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:15:15 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109737205
Wat is Sander al groot zeg! En een heerlijk koppie heeft ie, met onderkin :P Mag ik zeggen, want dat vind ik van Anouk namelijk ook! Die heeft gewoon dikke wangen en een onderkin en zie soms ook wel eens foto's, dat ik denk, dat kan charmanter! Maar een foto net anders genomen, dan valt het weer mee... en ik weet dat het goed komt, haar mama had namelijk nog (ja, nog! :@ ) dikkere wangen als baby en zie je nu bijna niets meer van (zitten nog zwangerschapskilo's aan he? :+ )

Dus ja, ik zie ook wel dingen dat ik denk, nah.. maar hou evengoed van dr!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')