SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Precies!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:38 schreef Susie het volgende:
Vind het erg fijn dat ze vetjes heeft hoor! Lekkere spekkiesMaar idd, sommige foto's
In het echt valt het dus niet zo erg op...
Midas was 3390 gram bij zijn geboorte. En 52 cm. Hier meten ze wel gewoon. Wel zonder luier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:56 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Precies!. Dit zijn wel ontzettend lieve foto's! En die bal hebben wij ook
.
Kyara, hoe zwaar was Midas eigenlijk bij z'n geboorte? (ik schreef eerst 'hoe oud', muahaha) Ik zie eigenlijk helemaal niet meer dat Sander zo groot is. Komt omdat ik in mijn directe omgeving ook geen vergelijkingsmateriaal heb, denk ik. Maar binnenkort komt Klavertje (van het forum hier) bij mij op bezoek! Haar ventje is een paar daagjes ouder, dus dan kan ik mooi kijken of die veel kleiner is, hihi. (Was heel grappig: Klavertje bleek haar keizersnee te krijgen in hetzelfde ziekenhuis als ik, een paar dagen eerder. Zij lag er nog, de dag dat ik de operatie kreeg en toen ben ik nog even gedag gaan zeggen.).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Kyara wat heje n prachtbaby gemaakt
en Susie dat omvallenen dan die stoicijnse bakkes
![]()
![]()
Lex zeker, die is intens blij, elke dag..elk momentquote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de indruk dat Lex een Buitengewoon Blije Baby is, KD. Was Elin dat eigenlijk ook?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef Kleurdoos het volgende:
haha die vetjesontwijkende foto's
ik vind het juist heerlijk om laks zo dullig mogelijk te kiekenen dat lukt me ook bijzonder goed
Laks kan helemaal niet dullig (was dat?) op een foto staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Kyara wat heje n prachtbaby gemaakt
en Susie dat omvallenen dan die stoicijnse bakkes
![]()
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Een gesprek initiëren, zie je dat als oefenen? Leren is overal.quote:Op zondag 1 april 2012 00:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind een keukentje kopen dus bijvoorbeeld de ruimte geven om verder te gaan met die ontwikkeling.
Ik zie dat dus niet als oefenen..Een rollenspel uitlokken zie ik als oefenen (en dus wat te ver indien een kind dat zelf dus nog niet in zich heeft.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Lex Wies zeker, die is intens blij, elke dag..elk moment![]()
Elin Mette was serieuzer, pittiger ook.. er zat een hoop frustratie in, Lex vindt t wel best, als ie maar te eten krijgt
Onzin. Vastzetten in een wipstoel, één sok over beide voeten trekken, uitsluitend op schoot houden. Er zijn manieren.quote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef wickie het volgende:
Ze gaat lekker als een speer, ze is niet te stoppen. Bijna kruipen, tijgert al het hele huis rond. Zitten is gaaf en zelf gaan zitten zit er ook aan te komen.
Het gaat zoals het gaat![]()
Ik vind een gesprek initieren niet als oefenen, ik vind dat het goede voorbeeld geven.quote:Op zondag 1 april 2012 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een gesprek initiëren, zie je dat als oefenen? Leren is overal.
OMGquote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk overigens dat Bitterend niet helemaal doorheeft dat ze zo ein volk ein reich ein führerpost.. die is tevreden met haar manier van opvoeding en is nu zo'n losgeslagen puppy in haar enthousiasme ..een soort van babyopvoedjehova.
Nee idd! Ik weet ook niet wat dullig is (een combi van duf en lullig? :p), maar dat is echt onmogelijk bij Lex! Het is zo'n moppie om te zien!quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Laks kan helemaal niet dullig (was dat?) op een foto staan
Oh hier is ze weer natuurlijk...ik zal mijn mening over jou lekker voor mijzelf bewarenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, tegenover bitterend vind ik het geenszins lullig. Die post altijd als een hork en blijft dat in de toekomst ongetwijfeld doen.Maar jou doe ik er wel tekort mee! Ik ben het niet met je eens, maar als ik je reactie werkelijk gezeur zou vinden zou ik er niet op ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |